Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2017

Οι πρώτες 7 Άγιες Οικουμενικές Σύνοδοι, οι Όροι Πίστεως και Ιεροί Κανόνες αυτών είναι Δόγμα για την Εκκλησία.


Φωτογραφία του χρήστη Μοναχός Μακαριος Κουτλουμουσιανος.


Οι πρώτες 7 Αγιες Οικουμενικες Συνοδοι, οι Όροι Πίστεως και Ιεροι Κανόνες αυτών είναι Δογμα για την Εκκλησία.


Σύμφωνα με Όρο των Θεοφορων Πατέρων των Αγίων Οικουμενικων Συνόδων, δεν μπορεί έως της συντέλειας του αιώνος να συνέλθει άλλη Οικουμενικη Σύνοδος και να αλλάξει ή να αθετησει το παραμικρό, από τα ηδη γραφόμενα και θεσπισμενα που είναι μέσα σε Αυτές, διότι εκπίπτει και γίνεται Αιρετικη.
Οι Θεοπνευστοι Οικουμενικοι διδασκαλοι μας, είναι πολύ αυστηροι με τις Αιρέσεις και τους αμετανοητους Αιρετικους.
Στα Πρακτικά της Ζ' Οικουμενικης Συνοδου οι Πατέρες ορίζουν σχετικά :


"Η Αιρεσις χωριζει από την Εκκλησία κάθε άνθρωπο.
Όλοι τοις Αιρετικοις, ανάθεμα.
Ημείς τη αρχαία θεσμοθεσια της Καθολικής Εκκλησίας επακολουθουμεν, ημεις τους προστιθεντας τι ή αφαιρουντας εκ της Καθολικής Εκκλησίας Αναθεματιζομεν".
Τα κριτήρια ελέγχου της Εκκλησίας, το τι είναι ψευδες και Αιρετικο, και το τι είναι αληθές και Ορθοδοξο, είναι οι Αποφάσεις και οι Ιεροι Κανόνες των Αγίων 7 Οικουμενικων Συνόδων. 

Μαζί με αυτές τις 7, η Εκκλησία δέχεται επίσης ως έγκυρες, τις δύο Τοπικές Συνοδους Οικουμενικού κύρους, την Η' του Αγίου Φωτίου, και την Θ' του Αγίου Γρηγορίου Παλαμά διότι συμφωνούν με τις Αποφάσεις και τους Ιερους Κανόνες των Αγίων Πατερων, των πρώτων 7 Οικουμενικων Συνόδων.
Αν δεν συμφωνουσαν με τις αποφάσεις και τους Ιερους Κανόνες των Θεουμενων Πατερων μας των πρώτων 7 Οικουμενικων Συνόδων, τώρα αυτές οι Συνοδοι θα ήταν Αιρετικες και όχι Ορθοδοξες, και οι Αγιοι Φωτιος και Γρηγοριος Παλαμας θα ήταν Αιρετικοι και όχι Αγιοι.
Γιατί η Σύνοδος της Κρήτης για εμάς τους Χριστιανους είναι Αιρετικη και αδυνατουμε να την δεχτούμε για Ορθοδοξη;
Διότι δε συμφωνει , με τις Αποφάσεις και τους Ιερους Κανόνες των Αγίων της Εκκλησίας των 7 Οικουμενικων Συνόδων, συν του Αγίου Φωτίου και του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά, αντιθέτως τις καταφρονει. 

Με τους αντιχριστους Οικουμενιστικους Όρους των Πατερων, (εκτός ολίγων εξαιρέσεων) της Συνόδου της Κρήτης ότι,
"Η Ορθοδοξος Εκκλησία αποδέχεται την ιστορικήν ονομασία άλλων ετεροδοξων χριστιανικων Εκκλησιων και Ομολογιών...
προς αποκατάστασιν της ενότητός των Χριστιανών...
εις τον διηρημενον χριστιανικό κόσμον...", αθετουν το Σεβασμιο και Σωτήριο Σύμβολο της Πίστεως μας,
παραβαινουν το Σοφο αυτό Σύμβολο που θεσπισαν και έγραψαν οι Αλαθητοι Οκουμενικοι Πατέρες μας. 

Φωτογραφία του χρήστη Μοναχός Μακαριος Κουτλουμουσιανος.

Δεν αποδέχονται την Ενότητα τις Μοναδικής Ουσιαστικης, και Μοναδικής Ιστορικής, Καθολικής και Αποστολικης Αγίας Εκκλησίας Του Χριστου, και την αποκλειστικοτητα του Βαπτισματος Αυτής.
Πληροφορουμε τους καλούς Πατέρες της Αιρετικης Συνόδου της Κρήτης, ότι δεν νοείται ούτε λογικά ούτε βέβαια δογματικα, αβαπτιστος - χριστιανός, ούτε βεβαίως βεβαίως, βαπτισμα δίχως ιεροσυνη, και ιεροσυνη έξω από Εκκλησία.
Λοιπόν, για να μπορέσουμε εμείς οι Χριστιανοί να αποδεχτουμε την Σύνοδο της Κρήτης ως Ορθόδοξη και όχι για Αιρετικη, και τους Επισκοπους και όσους αποδέχονται τους Όρους της Συνόδου της Κρήτης, για Ορθοδοξους και όχι για Οικουμενιστες Αιρετικούς, που επιφερουν Σχίσμα στην Εκκλησία Του Χριστού με τις Αιρετικες, κακοδοξες διδασκαλιες τους, θυμίζοντας τους και τον φοβερό λόγο του Αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου,
"το σχισμα στην Εκκλησία είναι τετοια αμαρτια που δεν συγχωρείται ούτε με το αίμα του μαρτυριου",
να μας πούνε σύμφωνα με ποια απόφαση Οικουμενικης Συνόδου έως και του Αγίου Γρηγορίου Παλαμά , βάσει ποιου Ορου, ποιου Ιερού Κανόνος , ποιου Κειμένου από Πρακτικά, έστω ποιάς προτασεως ποιάς λέξεως, που το βρήκαν τέλος των πάντων κάπου να γράφεται αυτό. 

Φωτογραφία του χρήστη Μοναχός Μακαριος Κουτλουμουσιανος.

Να μας διαβεβαιωσουν οι Πατέρες, ποια Οικουμενικη Σύνοδος ήταν η πηγή της πληροφορία τους,όπως είχαν χρέος και δικαίωμα να ήταν, ότι
η ιστορική ονομασία των βλασφημων Αιρεσεων είναι χριστιανικες εκκλησιες;

Οτι οι Αναθεματισμενοι αμετανοητοι αβαπτιστοι Αιρετικοι, ειναι βαπτισμενοι χριστιανοί ωσάν του Ορθοδοξους, και οι Οικουμενιστες Πατέρες με την περισσια αγάπη που έχουν, περισσότερο δε και από τους Θεοφορους Αγιους, και από τον ίδιο τον Χριστο θέλουν να μας ενωσουν για να μην είμαστε χωρισμενοι μεταξυ μας και στεναχωρημενοι ; 

Γιατί λέτε Χριστιανοί μου, χρειαζοταν να γίνει αυτή η Σύνοδος που την ετοιμαζαν οι Οικουμενιστες εδώ και 100 χρόνια αν υπήρχαν γραπτοι στις Οικουμενικες Συνοδους οι Όροι,
Αιρετικες - ετεροδοξες Χριστιανικες Εκκλησίες και ομολογιες, ή αιρετικοι Χριστιανοί; 

Δεν υπήρχαν γι 'αυτό χρειαζοταν να γίνει αυτή η Σύνοδος της Κρήτης, διότι αυτοί οι Οροι δεν έχουν γραφτεί ούτε σε μια λεξουλα από τους θεοσοφους Οικουμενικους Πατέρες μας στις Οικουμενικες Συνοδους, αντιθέτως υπάρχουν Οροι Οικουμενικων Συνόδων και Ιεροι Κανόνες που ορίζουν ότι, οι Αιρετικοι μήτε Χριστιανοί είναι, μήτε Χριστιανικες Εκκλησίες και Ομολογιες, αλλά αβαπτιστοι αναθεματισμενοι λαϊκοι.
Δηλαδή Χριστιανοί, τους Θεοδιδακτους Οικουμενικους Αγιους Πατέρες μας θα τους περιφρονησουμε; θα τους καταργησουμε; 

Το ήξεραν οι Οικουμενιστες αυτό,ότι δεν υπάρχουν γραμμενοι αυτοί οι Οροι, είχαν πρόβλημα, δεν μπορούσαν να ενωθουν, δεν ήταν επίσημη θέση Εκκλησίας αυτές οι κακοδοξιες τους, έπρεπε να διατυπωθουν Συνοδικως Οροι, να γίνει επίσημη γραμμη της Εκκλησίας.
Στην Αντιπατερικη και Ανορθοδοξη Συνοδο της Κρήτης το πέτυχαν, τώρα οι Οικουμενιστες θα ενωθουν, είναι θέμα χρόνου. 

Φωτογραφία του χρήστη Μοναχός Μακαριος Κουτλουμουσιανος.

Χριστιανοί, ο Οικουμενισμος είναι η τελευταία αιρεση της Εκκλησίας,δεν θα υπάρξει άλλη.
Με αυτή την παναιρεση όπως την κατ' ονομαζει ο Άγιος Ιουστινος Ποποβιτς, θα φέρουν οι ανά τον κόσμο Οικουμενιστες τον Αντιχριστο.
Προς απόδειξη αυτών που λέμε, οι παρακάτω φωτογραφίες είναι μετά την Αιρετικη Σύνοδο της Κρήτης όπου πλέον αναγνωριστηκαν Συνοδικως οι Αιρέσεις Χριστιανικες εκκλησιες, και οι αιρετικοι βαπτισμενοι χριστιανοί.

Εύχεστε και για εμένα 

Μοναχος Μακαριος Κουτλουμουσιανος
Καθισμα Αγίου Νικολάου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου