Κυριακή 30 Απριλίου 2017

Σχόλιο για τις διώξεις της Ιεράς Μονής Κουτλουμουσίου : "Όταν οι άγγελοι πέφτουν ... " και γίνονται ... τραμπούκοι

Αποτέλεσμα εικόνας για κουτλουμουσιου

Διαβάσαμε, στο ιστολόγιο “Παιδαγωγός”, την ακόλουθη ανακοίνωση του π. Μακάριου Κουτλουμουσιανού:

“Ενώ βρισκόμουν για προσωπικές μου υποθέσεις εκτός Αγίου Όρους, πληροφορήθηκα τηλεφωνικώς από Μοναχούς μέσα από το Άγιον Όρος, ότι
τις πρωινές ώρες της Πέμπτης 14/27-3, κάποιοι Πατέρες της Κουτλουμουσίου με πολλή "αγάπη” καί "ταπείνωση, όπως οι ίδιοι ευθαρσώς ομολογούν ότι έχουν, παρουσία του Αστυνόμου Π. Δ. του τμήματος τών Καρυών, διέρρηξαν την κλειδαριά της πόρτας του Καθίσματος του Αγίου Νικολάου καί το κατέλαβαν βεβηλώνοντας το!
Όσο για εμάς συν Θεό, κάναμε το κατά δύναμιν και φυλάξαμε τον κανόνα των Αγίων της Εκκλησίας.

Δέν παραδώσαμε οικειοθελώς τό Κάθισμα του Αγίου Νικολάου, κάνοντας κάποιο συμβιβασμό με την Αίρεση και τους Αιρετικούς· εν ώρα Κρίσεως δεν θα μας το ζητήσει αυτό ο Χριστός”.

Ο Πανοσ. Καθηγούμενος της Ιεράς Μονής Κουτλουμουσίου Αρχιμ. Χριστόδουλος εκδίδει ανακοίνωση με την οποία διαβεβαιώνει ότι είναι παραπληροφόρηση ότι κάνει κατάσχεση αυτοκινήτων και αλλάζει κλειδαριές κελλιών και καθισμάτων. Γι’ αυτό μας προτρέπει να μην ηρωοποιούμε τους μοναχούς που αποτειχίστηκαν.
Την αμέσως επομένη ημέρα, όμως, και ενώ εκκρεμεί έφεση του Μοναχού Μακάριου για την απόφαση της Μονής Κουτλουμουσίου να τον διαγράψει από το μοναχολόγιο της Μονής,
στέλλει μοναχούς στο κάθισμα του Αγίου Νικολάου όπου εγκαταβιούσε ο Μοναχός Μακάριος, κάνουν διάρρηξη του καθίσματος, αλλάζουν κλειδαριές και κατάσχουν τα περιουσιακά στοιχεία του Μοναχού.!!!



Όντως πολύ χριστιανική συμπεριφορά και απολύτως συμβατή με το Αγιορειτικό ήθος.!!!

Όσο για το θέμα της ηρωοποίησης των μοναχών που αποτειχίστηκαν ο Αρχιμανδρίτης Χριστόδουλος έχει πολύ λανθασμένη αντίληψη των πραγμάτων. Εμείς απολύτως τίποτα δεν κάναμε για να ηρωοποιήσουμε τους αποτειχισμένους μοναχούς.
Το κατόρθωμα αυτό είναι αποκλειστικά έργο δικό του επειδή τους συμπεριφέρεται σαν τραμπούκος και όχι σαν πνευματικός πατέρας.

Η Μονή Κουτλουμουσίου, όπως όλες οι Μονές του Αγίου Όρους,
φιλοξενούν με αγάπη, όχι μόνον Ορθόδοξους αλλά και αιρετικούς και αλλόθρησκους και δεδηλωμένους άθεους και βλάσφημους.
Τους μοναχούς, όμως, που αποτειχίστηκαν τους πετά με κλωτσιές έξω από το κελλί τους χωρίς τροφή, χωρίς στέγη και χωρίς να τους επιτρέψει να πάρουν τα προσωπικά τους αντικείμενα.!!!

Ας κάνουν καλά με τον Θεό όσοι συμπεριφέρονται με τόσο αντιχριστιανικό τρόπο.

Πηγή

Προς επιβεβαίωση των παραπάνω χαρακτηρισμών, παραθέτουμε
ένα πρόχειρο σχόλιο με τις νέες εξελίξεις:
Επικοινώνησε μαζί μας τηλεφωνικά πριν 3-4 ώρες μοναχός της Μονής Κουτλουμουσίου (το σχόλιο γράφτηκε Σάββατο 29/4/2017, αργά το βράδυ, λίγο μετά τα μεσάνυχτα).

Μας κατέθεσε ότι ο π. Ιλαρρίων, επί 23 έτη μοναχός της Μονής
(που τόσα έτη κατοικεί εντός του μοναστηριού),

του οποίου διέρρηξαν την κλειδαριά την περασμένη Παρασκευή 21/4/2017 (της Ζωοδόχου Πηγής) και έκτοτε του απαγορεύουν να πάρει τα πράγματα του (για το θέμα πήγε στο Αστ.Τμήμα να καταγγείλει την διάρρηξη, τον παρέπεμψαν στην Επιστασία (!) και η Επιστασία ΑΡΝΗΘΗΚΕ να ασχοληθεί με το θέμα γιατί λέει αν δεν λάβει κλήση από την Μονή ΔΕΝ μπορεί να ασχοληθεί!),

προσπάθησε σήμερα (Σάββατο 29/4/2017), να μπει στο κελί του (που όπως είπαμε βρίσκεται εντός του μοναστηριού).
"Πατέρες" της Κουτλουμουσίου ασκώντας βία τον απαγόρευσαν και προσπαθούσαν να τον πετάξουν έξω από το μοναστήρι.
Στη συνέχεια προσπάθησε να μπει σε αχρησιμοποίητο κελί το οποίο δεν είχε κλειδαριά (και
στο οποίο είχε βρει προσωρινά καταφύγιο το βράδυ της περασμένη Παρασκευής 21/4, αφού δεν είχε που να μείνει) και πάλι οι "πατέρες" με τη βία προσπαθούσαν να τον τραβήξουν έξω.

Την ώρα που μας ενημέρωσε τηλεφωνικά έτερος μοναχός της Κουτλουμουσίου (σήμερα, Σάββατο 29/4/2017 βράδυ, γύρω στις 9μμ),
ο π. Ιλλαρίων βρισκόταν για ώρες κλειδωμένος ΜΕΣΑ στην τουαλέτα του κελιού (γιατί με κάθε τρόπο προσπαθούσαν με την βία να τον πετάξουν έξω από το μοναστήρι, απειλώντας τον, κλωτσώντας την πόρτα κλπ).

Επί 8 ημέρες ο π.Ιλλαρύων
κυκλοφορεί με το ίδιο μικρό σακίδιο και δεν του επιτρέπουν ούτε να μπει στο κελί του (εντός του μοναστηριού) ούτε να πάρει τα πράγματα του.


ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Οι μοναχοί θεωρούνται άγγελοι, ότι θα αναπληρώσουν το τάγμα των αγγέλων που εξέπεσαν μαζί με τον Εωσφόρο και έγιναν δαίμονες.
Μάλλον κάποιοι δεν αντιλαμβάνονται την ύψιστη αποστολή τους και βάλθηκαν από αυτή τη ζωή να ξαναγίνουν δαίμονες.

Ειλικρινά ντρεπόμαστε για όσα συμβαίνουν.
(Μόλις μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε κ να μάθουμε νέα θα γράψουμε νέα ανάρτηση (την 4η κατά σειρά αυτή την εβδομάδα) με περιγραφές από το "πογκρόμ"...)

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγος"

Νεότερη Ενημέρωση (Κυριακή 1:30 μμ):

Στο (ξεκλείδωτο) κελί που κατέφυγε ο π.Ιλαρρίων χθες βράδυ, έβαλαν ένα παιδί που φοιτά στην Αθωνιάδα. Ο π.Ιλαρρίων αναγκάστηκε γύρω στις 9μμ να βγει από την τουαλέτα (εκεί είχε σκοπό να κοιμηθεί αρχικά για λόγους ασφάλειας, αλλά σκέφθηκε μήπως τον εμπλέξουν χειρότερα με κατηγορίες λόγω και της παρουσίας πλέον ανήλικου στο κελί αυτό),
και πήγε σε κάποιο κοινόχρηστο μέρος, κάθισε σε μια καρέκλα, και παρέμενε εκεί (δεν του έδιναν κάποιο κρεβάτι, οπότε αναγκαστικά θα περνούσε την νύχτα στην καρέκλα).

Γύρω στις 10:30 μμ (βράδυ Σαββάτου), και ενώ η πόρτα της Μονής είχε κλείσει από νωρίς, ήρθε όχημα με 4 αστυνομικούς, τους άνοιξε η μονή,
οι 4 αστυνομικοί (γνωρίζουμε τα ονόματα τους) μαζί με πατέρες της Μονής (επίσης γνωρίζουμε τα ονόματα τους), ΥΠΟΧΡΕΩΣΑΝ ΜΕ ΤΗ ΒΙΑ τον π.Ιλαρρίων να βγει ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ (αρχικά του έλεγαν τάχα ότι "θα πάμε στο γραφείο να μιλήσουμε" για να τον ξεγελάσουν).
Ο επικεφαλής της ΕΛ.ΑΣ., κάποιος Δημήτρης, εξαιρετικά εύσωμος, έκανε το παν για να τραβήξει με την βία τον μοναχό και προηγουμένως πήρε το κινητό τηλέφωνο του πατρός -εκείνη την ώρα συνομιλούσε με άλλον πατέρα, ο οποίος άκουγε ζωντανά όσα διαδραματιζόταν -και αρνιόταν να του το επιστρέψει -μετά από προσπάθεια το πήρε πίσω ο π.Ιλαρρίων).
Στους επισκέπτες που έβλεπαν τα διαδραματιζόμενα οι μοναχοί έλεγαν ότι τάχα είναι "ψυχοπαθής"! (πληροφορηθήκαμε ότι σε άλλους επισκέπτες που τους ρώτησαν σχετικά με τις διώξεις των μοναχών, τις προηγούμενες ημέρες, διέδιδαν ότι τάχα αυτοί που διέκοψαν την μνημόνευση είναι μέχρι και "ναρκομανείς". Πόσο ελεεινοί μπορεί να γίνουν τελικά, πόσο αλλοιώνει η κοινωνία με την αίρεση την κρίση των ανθρώπων...)

Μεσάνυχτα Σαββάτου, ο π.Ιλαρρίων, έξω από την πύλη, στο σκοτάδι, εκδιωγμένος από το μοναστήρι όπου ζει εδώ και 23 χρόνια, έψαχνε πάλι κάποιο κελί για να φιλοξενηθεί (ότι συμβαίνει εδώ και 10 περίπου ημέρες, που κυκλοφορεί με τον ίδιο σάκο, αφού δεν του επιτρέπουν να έχει πρόσβαση στο κελί του, όπου βρίσκονται και τα προσωπικά του αντικείμενα).

Οι μοναχοί της μονής του είπαν ότι δέχονται να του δώσουν πρόσβαση στα προσωπικά του πράγματα (που είναι στο διαρηγμένο κελί του) μόνον αν εγκαταλείψει το μοναστήρι. Εκβιασμός.

Με την άδεια του π.Ιλλαρίωνος -για να μην υπάρχει οποιαδήποτε αμφιβολία- έχουμε καταγράψει την τηλεφωνική μας συνομιλία.

Αυτό είναι το κατάντημα της
"Ιεράς" Μονής Κουτλουμουσίου ...


Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

Ο "ΠΕΛΕΚΥΣ" - ουρανόθεν - ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΒΑΡΥΣ... (Έχεις "πάρει στον λαιμό σου" ΠΟΛΥ κόσμο!)



ΜΕ ΤΑ ΠΑΠΙΚΑ ...ΑΔΕΛΦΑΚΙΑ ΤΟΥ! ΞΑΝΑ! ΣΥΝΕΧΩΣ! 'ΠΟΥ' ΤΟΝ ΧΑΝΕΙΣ, 'ΠΟΥ' ΤΟΝ ΒΡΙΣΚΕΙΣ! ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕ 'ΔΑΥΤΟΥΣ', ΠΑΡΑ ΠΟΥ
ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ...
(ΠΟΥ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΓΕΛΟΙΟΙ, ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ
ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ "ΑΙΧΜΑΛΩΤΟ" ΕΚΕΙ...
ΕΝΩ ΟΛΟ ΣΕ ΤΑΞΙΔΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ!)
["ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ" - 'ΟΔΥΣΣΕΙΑΤV']



(Ο "πιστότερος" & δουλικότερος υποστηρικτής του Βατικανού και των καταχθονίων ΑΝΤΟΡΘΟΔΟΞΩΝ σχεδίων του!)
O Οικουμενικός "Πατριάρχης" Βαρθολομαίος, είναι ο πρώτος Οικ. Πατρ. στην ιστορία, που επισκέφθηκε την μοναστική κοινότητα του Ταϊζέ στην Γαλλία, η οποία αποτελείται από εκατό αδελφούς, παπικούς και από διάφορες παραδόσεις διαμαρτυρομένων, που προέρχονται από περίπου τριάντα κράτη...
Ο Πατριάρχης πραγματοποίησε την επίσκεψή Του στην Ταϊζέ την Τρίτη 25η Απριλίου 2017, παρουσία 1500 ανθρώπων...








Ο Πατριάρχης έλαβε μέρος (όσο ...Μογγόλοι είμαστε όλοι εμείς, άλλο τόσο είναι ορθόδοξος ο ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΑ θλιβερός αυτός Φαναριώτης) στην προσευχητική σύναξη της Κοινότητος, στις 12 το μεσημέρι στον "Ναό" της Συμφιλιώσεως (εσείς διαβάστε το 'της ισοπεδώσεως' και θα είστε "μέσα"!) και μίλησε στο τέλος της προσευχής, αφού τον είχε προσφωνήσει ο ...αδελφός Αλοΐς.
Παραθέτουμε χαρακτηριστικά στιγμιότυπα.











ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ! ΑΥΤΟ ΤΟ ...ΚΙΤΡΙΝΟ 'ΚΟΥΤΙ'
ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ, ΤΙ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙ ΤΑΧΑ;
ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ 'ΑΓΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ' ΔΕΝ
ΤΟ ΛΕΣ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ...









"ΒΑΘΕΙΑ ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗ"...
Α! ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ, Ο ΜΟΝΙΜΟΣ "ΚΟΛΑΟΥΖΟΣ" - 'ΜΑΪΝΤΑΝΟΣ' ΤΟΥ, ΣΕ ΟΤΙ ΠΙΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟ, Ο "ΓΑΛΛΙΑΣ" ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ!
ΠΑΝΤΑ ΑΨΟΓΑ ...ΦΡΕΣΚΟΚΟΥΡΕΜΕΝΟΣ
ΚΑΙ ΦΡΕΣΚΟΞΥΡΙΣΜΕΝΟΣ!
ΚΑΙ ΟΣΟΝΟΥΠΩ - ΛΕΓΕΤΑΙ - 'ΑΝΤ' ΑΥΤΟΥ'...
["ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ" - 'ΟΔΥΣΣΕΙΑΤV']








O "ΓΑΛΛΙΑΣ" ΑΣΠΑΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ...
ΑΝ "ΑΥΤΟ" ΓΥΡΩ, ΕΣΑΣ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΩΣ
ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ "ΝΑΟ", ΕΜΑΣ ΠΑΝΤΩΣ
ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ!
ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ("ΚΡΥΑ") ΑΙΘΟΥΣΑ
ΔΕΞΙΩΣΕΩΝ ΜΟΙΑΖΕΙ...
["ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ" - 'ΟΔΥΣΣΕΙΑΤV']



TO ΓΝΩΣΤΟ ΤΟΥ 'ΜΟΤΙΒΟ'! ΑΓΚΑΛΙΤΣΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ... ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΟ "ΔΩΣΤΟΥ" ΚΑΙ ΠΑΡΤΟΥ
ΤΗΝ ΨΥΧΗ...





ΛΕΕΙ ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΚΕΙΜΕΝΟ:
'ΦΟΒΕΡΟ ΤΟ ΕΜΠΕΣΕΙΝ ΕΙΣ ΧΕΙΡΑΣ ΘΕΟΥ ΖΩΝΤΟΣ' !


ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΕ ΑΥΤΟ ΤΟ 'ΚΟΜΜΑΤΙ';

"Π Α Π Α Φ Λ Ε Σ Σ Α Σ"

«Άλγος καρδίας» προξενεί η ανακοίνωση Αγιορείτικης Μονής,που έχει θέμα τους λόγους της απομάκρυνσης και της διαγραφής μοναχών, που διαφώνησαν με τα της Συνόδου της Κρήτης.



Διαπιστώνεται δυστυχώς από τα γραφόμενα ένα είδος δημοσιοϋπαλληλικής σχέσης Μονής-μοναχών. Όμως στον Ορθόδοξο μοναχισμό και στην ιστορία του τα πράγματα είναι διαφορετικά. Ένας μοναχός διαγράφεται από το μοναχολόγιο μιας Ορθόδοξης Μονής μόνο όταν είναι αιρετικός-σχισματικός, ανήθικος ή καταχραστής.Τι από όλα αυτά ήταν οι συγκεκριμένοι μοναχοί που διώχτηκαν.

Η Μονή στην ανακοίνωσή της χαρακτηρίζει τους μοναχούς ανυπάκοους, αφού δεν ακολουθούσαν το πρόγραμμα της Μονής. Οπότε προκύπτει το εύλογο ερώτημα. Δεν υπάρχουν εκκλησιαστικοί τρόποι, με βάση τα μοναχικά θέσμια, για τον συνετισμό των ανυπάκουων μοναχών; Η διαγραφή και η βίαιη απομάκρυνση από την Μονή, πως κατοχυρώνονται εκκλησιαστικά;

Όταν οι Άγιοι Πατέρες υπέγραφαν φαρδιά-πλατιά την απομάκρυνση των μοναχών σκέφθηκαν πως θα επιβιώσουν και πού αυτοί οι μοναχοί; Που θα βρεθούν και τι πειρασμούς έχουν να αντιμετωπίσουν;

Οι συγκεκριμένοι μοναχοί, αφού είναι Αγιορείτες είναι τέκνα πλέον της Θεοτόκου, αφού εγκαταβιώνουν στον περιβόλι Της. Την ρώτησαν την Κυρία του Άθωνος οι ιθύνοντες, αν συμφωνεί με την τακτική της απομάκρυνσης;

Μήπως πρέπει να σταματήσουν ορισμένοι να θεωρούν τα μοναστήρια τσιφλίκια τους;

Δεν έχουν παραδειγματιστεί από τις σχετικές ιστορίες, που διασώζει η Αγιορείτικη Παράδοση, ότι η Κυρία του Άθωνος εμπόδισε με παραδειγματικό τρόπο την απομάκρυνση μοναχών από το Περιβόλι της, ακόμα και όταν είχαν πέσει οι μοναχοί σε ανήθικες πράξεις;

Διαβάζοντας τα υψηλού επιπέδου θεολογικά κείμενα, που δημοσίευσαν οι μοναχοί,διαπιστώνουμε ότι πρόκειται για πρόσωπα με μεγάλη θεολογική κατάρτιση και αυξημένο το πνευματικό αισθητήριο της μοναχικής τους ιδιότητας.Δεν μας ενημερώνει όμως η Μονή σε ποιές απόψεις που δημοσιεύονται στα κείμενα διαφώνησε. Μήπως χρησιμοποιώντας την άποψη της αδιάκριτης υπακοής των μοναχών, ακόμα και σε θέματα πίστεως, θέλει να ελέγξει οποιαδήποτε αντίδραση φτιάχνοντας μοναχούς-ρομπότ,χωρίς προσωπικότητα και άποψη;Είναι αυτός Ορθόδοξος μοναχισμός;

Όμως η Αγιορείτικη ιστορία διαψεύδει τους πάντες, μια και το Άγιο Όρος πρωτοστατούσε στους ομολογιακούς αγώνες και ανέδειξε πολλούς Αγίους Ομολογητές.

Στην τέταρτη παράφραφο της ανακοίνωσης, οι ιθύνοντες της Μονής αναφέρουν την περίπτωση ιερομονάχου, που προέρχεται από άλλη Μονή και έμεινε δοκιμαστικά σε Κάθισμα. Είναι το μοναδικό πρόσωπο από τους απομακρυνθέντες, που ο γράφων γνώρισε στο Άγιο Όρος. Πρόκειται για Γάλλο υπήκοο, που σπούδασε ιατρική, μετεστράφη στην Ορθοδοξία και αφιέρωσε τον εαυτό του στον Ορθόδοξο μοναχισμό. Σύμφωνα με την μαρτυρία πολλών και του γράφοντος ,πρόκειται για ένα πρόσωπο χαρισματικό που ενέπνευσε πολλούς, ως πνευματικός, να αλλάξουν τρόπο ζωής και να εισέλθουν στην σωτήρια Μάνδρα της Ορθοδόξου Εκκλησίας.
Δεν γνωρίζω βέβαια αν ο συγκεκριμένος ιερομόναχος είχε ποτέ φανταστεί τι θα συναντούσε στο Περιβόλι της Παναγίας, όταν άφηνε την άθεη και αιρετική Ευρώπη, ερχόμενος στο Παλλάδιο της Ορθοδοξίας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;;;;;


Σάββατο 29 Απριλίου 2017

"ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟΣ" ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΚΑΘΗΓΟΥΜΕΝΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΚΟΥΤΛΟΥΜΟΥΣΙΟΥ


Ηγούμενε της Ι. Μ.Κουτλουμουσίου
κ.Χριστόδουλε,


Ξεχάσατε ...

Η φωνή της συνείδησής σας μάλλον πνίγηκε κάτω από τα συμφέροντα και τις προσωπικές δεσμεύσεις σας.
Ξεχάσατε μάλλον πως πρέπει να υπακούετε μόνο στον Θεό και να πολιτεύεσθε σύμφωνα με το θέλημα Του και όχι των ανθρώπων.
Ξεχάσατε πώς και γιατί βρεθήκατε στο Άγιον Όρος.
Ξεχάσατε την σωτηρία της ψυχής σας και των ψυχών που καθοδηγείτε.

Μοναστήρι που ανέχεται την αίρεση ..


Σε καιρό αιρέσεως, όσοι δεν διώκονται και δεν ομολογούν ταυτίζονται με τους διώκτες-αιρετικούς.




Σύμφωνα με τον άγιο Θεόδωρο Στουδίτη, το μοναστήρι που ανέχεται την αίρεση ονομάζεται “ολετήριον” φονευτήριον ψυχών.

Εσείς όχι μόνο ανέχεστε την αίρεση αλλά γίνεστε και κοινωνός της, εκδιώκοντας όσους ομολογούν πίστη στον Κύριο ημών Ιησού Χριστό, αυτούς που ακολουθούν τους Πατέρες της Εκκλησίας και εφαρμόζουν όσα διατυπώθηκαν στις Οικουμενικές Συνόδους.




Η παραμονή στο μοναστήρι, συνεχίζει ο άγιος Θεόδωρος Στουδίτης χωρίς ομολογία, με συμβιβασμούς σε θέματα πίστεως, είναι ολέθρια και ψυχοκτόνος.

Κάποτε οι μοναχοί του Αγίου Όρους μαρτυρούσαν για την Ορθοδοξία.
Τώρα;


Καθήκον σας θα ήταν, εσείς πρώτος ακολουθώντας το παράδειγμα των οσιομαρτύρων αγιορειτών επί Βέκκου, να διακόψετε την μνημόνευση του πατριάρχου, να συμβάλλεται στην διαφύλαξη της πίστεώς μας, να βοηθήσετε να αποκηρυχθεί ο οικουμενισμός ως παναίρεση, να ομολογήσετε Χριστό.
Τουναντίον, προβαίνετε σε παράνομες ενέργειες (με την συμβολή της αστυνομίας) εις βάρος όσων έχουν την καλή προαίρεση να προασπίσουν την αλήθεια της πίστεώς μας βασιζόμενοι στους κανόνες της Εκκλησίας, καθιστώντας τους ομολογητές ώστε να διασωθεί αμόλυντο το σώμα του Χριστού.

Για την συμβολή σας στην ομολογία πίστεως των σημερινών πατέρων (και διαγεγραμμένων πλέον απ' το μοναχολόγιο) σας ευχαριστούμε!





Ακολουθεί ολόκληρη η επιστολή:

Ηγούμενε της Ι. Μ.Κουτλουμουσίου κ.Χριστόδουλε,
μας εξέπληξε η σθεναρή σας θέση ως προς την εκδίωξη μοναχών της Ιεράς Μονής στην οποία πρoΐστασθε .

Μετά την δημοσιοποίηση (σχόλιο παιδαγωγού, δείτε εδώ και εδώ) των παρανόμων ενεργειών σας, πιστέψαμε προς στιγμήν ότι θα υπερίσχυε η λογική, της οργής σας καθώς υπάρχουν ακόμα κάποιες αδούλωτες φωνές απέναντι στην αίρεση του οικουμενισμού.

Το να αρνείστε πλέον την ύπαρξη της αιρέσεως είναι μάλλον αδιανόητο, αφού ο οικουμενικός πατριάρχης διακηρύσσει τις οικουμενιστικές του θέσεις όπου σταθεί κι όπου βρεθεί.
Η προσέγγιση των άλλων ομολογιών και η διευκόλυνση της “πλήρους ευλογημένης ενώσεως” είναι το καθημερινό μέλημά του.


Η πλήρης υπακοή σας προς το πρόσωπό του, ειδικά μετά την σύνοδο της Κρήτης, δηλώνει την απόλυτη ταύτιση των όσων πιστεύετε με τις δικές του αιρετικές πεποιθήσεις(αιρετικός δεν είναι αυτός που τον χαρακτηρίζει η σύνοδος ,αλλά αυτός που τον χαρακτηρίζουν οι πράξεις του,η αιρετική διδασκαλία του και η ζωή του).


Η οικουμενιστική διδασκαλία ανατρέπει όλα όσα εξέφρασαν οι Οικουμενικές Σύνοδοι ,όσα μας δίδαξαν οι Πατέρες με τα λόγια,τα έργα και την ζωή τους, ανατρέπει την αλήθεια όπως την διέσωσε η Ιερή μας Παράδοση.
Είναι δυνατόν να αναγνωρίζουμε ως εκκλησίες τις άλλες ομολογίες-αιρέσεις;
Είναι δυνατόν να συμπροσευχόμαστε με αιρετικούς να αναγνωρίζουμε την ιεροσύνη τους ,τα μυστήριά τους;
Έχουμε κοινή πίστη με αυτούς ;
Μπορούν οι άλλες θρησκείες να είναι οδοί σωτηρίας;
Σε ποιανού αγίου τα λόγια βασίζεστε;

Η φωνή της συνείδησής σας μάλλον πνίγηκε κάτω από τα συμφέροντα και τις προσωπικές δεσμεύσεις σας .
Ξεχάσατε μάλλον πως πρέπει να υπακούετε μόνο στον Θεό και να πολιτεύεσθε σύμφωνα με το θέλημα Του και όχι των ανθρώπων.
Ξεχάσατε πώς και γιατί βρεθήκατε στο Άγιον Όρος.
Ξεχάσατε την σωτηρία της ψυχής σας και των ψυχών που καθοδηγείτε.

Σε καιρό αιρέσεως,όσοι δεν διώκονται και δεν ομολογούν ταυτίζονται με τους διώκτες-αιρετικούς.
Σύμφωνα με τον άγιο Θεόδωρο Στουδίτη,το μοναστήρι που ανέχεται την αίρεση ονομάζεται “ολετήριον” φονευτήριον ψυχών.
Εσείς όχι μόνο ανέχεστε την αίρεση αλλά γίνεστε και κοινωνός της, εκδιώκοντας όσους ομολογούν πίστη στον Κύριο ημών Ιησού Χριστό,αυτούς που ακολουθούν τους Πατέρες της Εκκλησίας και εφαρμόζουν όσα διατυπώθηκαν στις Οικουμενικές Συνόδους.
Η παραμονή στο μοναστήρι, συνεχίζει ο άγιος Θεόδωρος Στουδίτης χωρίς ομολογία,με συμβιβασμούς σε θέματα πίστεως,είναι ολέθρια και ψυχοκτόνος.

Καθήκον σας θα ήταν,εσείς πρώτος ακολουθώντας το παράδειγμα των οσιομαρτύρων αγιορειτών επί Βέκκου,να διακόψετε την μνημόνευση του πατριάρχου, να συμβάλλεται στην διαφύλαξη της πίστεώς μας,να βοηθήσετε να αποκηρυχθεί ο οικουμενισμός ως παναίρεση,να ομολογήσετε Χριστό.
Τουναντίον,προβαίνετε σε παράνομες ενέργειες(με την συμβολή της αστυνομίας)εις βάρος όσων έχουν την καλή προαίρεση να προασπίσουν την αλήθεια της πίστεώς μας βασιζόμενοι στους κανόνες της Εκκλησίας , καθιστώντας τους ομολογητές ώστε να διασωθεί αμόλυντο το σώμα του Χριστού.

Για την συμβολή σας στην ομολογία πίστεως των σημερινών πατέρων(και διαγεγραμμένων πλέον απ'το μοναχολόγιο) σας ευχαριστούμε!




“Ορθοδοξία”
την ανοιχτή επιστολή λάβαμε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου,
τις φωτογραφίες είδαμε εδώ


ΠΗΓΗ

"Η απλή διακοπή μνημοσύνου με ταυτόχρονη Εκκλησιαστική κοινωνία με τους αιρετικούς, εμπλέκει σε καθεστώς αγωνιστικής πεδήσεως".


το κακό της αιρέσεως»

(Μ. Βασιλείου, Επιστολή 243)


Του Ν. ΣΑΚΑΛΑΚΗ

 Στη συγκεκριμένη ιστορική φάση, η αναδρομή στο Μ. Βασίλειο έχει στρατηγική σημασία, για να καταδειχθεί το λάθος της συστημικής εκκλησιαστικής ορθολογικότητας και η ορθότητα των Αγιορειτών Πατέρων...
Συνοψίζουμε τους τρεις αυτούς πνευματικούς άξονες που αναφέρει ο Μ. Βασίλειος: Καταδίκη της αιρέσεως, άρνηση του εργαλειακού χειρισμού της όλης Εκκλησίας από τους αιρετικούς (διακοπή κοινωνίας) και όχι στο βίωμα, που δημιουργεί η συνύπαρξη με τους αιρετικούς (Μολυσμός)...
Η απλή διακοπή μνημοσύνου με ταυτόχρονη Εκκλησιαστική κοινωνία με τους αιρετικούς, εμπλέκει τις Ορθόδοξες δυνάμεις σε καθεστώς αγωνιστικής πεδήσεως και αιχμαλωτίσεως σε κατώτερο εκκλησιολογικό επίπεδο, από αυτό που οριοθετεί η επιστολή.

«Φοβούμεθα, μήπως το κακόν, αυξανόμενον σαν φλόγα που προχωρεί δια μέσου του καιομένου δάσους, όταν καταφάγη τα κοντινά, εγγίση και τα μακρυνά. Διότι το κακόν της αιρέσεως επεκτείνεται…», παρατηρεί ο Μ. Βασίλειος στην επιστολή του. Η επιστολή αυτή (243) του Μ. Βασιλείου (εποχή αρειανισμού) αναφέρεται διαχρονικά και στην αίρεση του οικουμενισμού, η οποία εκτυλίσσεται στον Ορθόδοξο χώρο. Συνεισφέρει, η επιστολή αυτή, στην ανάπτυξη της Ορθόδοξης εκκλησιολογικής συνείδησης. Μια τέτοια συνειδησιακή ανάπτυξη στους Εκκλησιολογικούς άξονες, που αναφέρει ο Μ. Βασίλειος, θα συνέτριβε γρήγορα τον οικουμενισμό στα θεμέλιά του.

Η έλλειψη αυτής της συνείδησης, σε κλήρο και λαό, τους κάνει «ανεύθυνους» (όπως νομίζουν), για την πραγματικότητα που οι ίδιοι δημιουργούν.

Αναμφίβολα, η ορθότερη αντίληψη των Εκκλησιαστικών θεμάτων–προβλημάτων είναι η Πατερική αντίληψη, η οποία προβάλλει καθολικά την αλήθεια της Εκκλησίας.

Τα τελευταία εκατό χρόνια, σταδιακά, έγινε ενσωμάτωση οικουμενιστικών ιδεών–πρακτικών στη ζωή της Εκκλησίας. Η Πατερική σφαίρα μίκραινε αναλόγως. Για παράδειγμα, δυο βασικά κλειδιά της πνευματικής ζωής, επίσκοπος και πνευματικός, αναπροσδιορίσθηκαν σε οικουμενιστική προοπτική. Γι’ αυτό και η τροχιά αντίδρασης του Ορθοδόξου πληρώματος έναντι του οικουμενισμού είναι φθίνουσα, προς τον Άδη και όχι προς τον ουρανό. Έγινε, η Ορθόδοξη άμυνα, επιλεκτική, μια συστηματική εκκλησιαστική ορθολογικότητα.

Οι Αγιορείτες Πατέρες, πολλοί συνακόλουθοι αγωνιστές λαϊκοί και μοναχοί–ιερομόναχοι, έδωσαν στην Ορθόδοξη άμυνα πατερική στροφή.
Δυστυχώς, πάρα πολλοί κληρικοί–πνευματικοί, σε νέο-πατερική έκφανση, συνεχίζουν σε εκκλησιαστικό επίπεδο το πνεύμα του π. Επιφανίου Θεοδωρόπουλου. Μια καθαρά δηλ. συστημική εκκλησιαστική ορθολογικότητα, που ευνοεί την αίρεση. Στη συγκεκριμένη ιστορική φάση, η αναδρομή στο Μ. Βασίλειο έχει στρατηγική σημασία, για να καταδειχθεί το λάθος της συστημικής εκκλησιαστικής ορθολογικότητας και η ορθότητα των Αγιορειτών Πατέρων.

Στην επιστολή 243 (προς Ιταλούς και Γάλλους επισκόπους) ο Μ. Βασίλειος υπογραμμίζει τους εκκλησιολογικούς κινδύνους από την παρουσία αιρετικών–αρειανών επισκόπων στα ηνία της Εκκλησίας: «Παρασύρονται τα αυτιά των απλοϊκωτέρων· τώρα πλέον συνήθισαν την αιρετική δυσέβειαν. Τα νήπια της Εκκλησίας ανατρέφονται με τους λόγους της ασέβειας.

Τι ημπορούν τάχα να κάμουν; Όλα είναι εις τα ιδικά των χέρια. Βαπτίσματα, προπομπαί των αποθνησκώντων, επισκέψεις ασθενών, παρακλήσεις των θλιβομένων, βοήθειαι προς τους ταλαιπωρουμένους, ενισχύσεις κάθε είδους, κοινωνία μυστηρίων. Αυτά καθώς επιτελούνται όλα από τους αιρετικούς, γίνονται σύνδεσμος ομοφροσύνης, μεταξύ λαού και αυτών. Ώστε, έπειτα από ολίγον ακόμη καιρόν, και αν ακόμη εκλείψει κάθε φοβία, δεν θα υπάρχει ελπίς ν’ ανακληθούν πάλιν εις την επίγνωσιν της αληθείας αυτοί που κατελήφθησαν από την πολυχρόνιον απάτην (αίρεση)».

Είναι σαφές στην επιστολή, ότι ο Μ. Βασίλειος στρέφεται κατά του εργαλειακού αρειανισμού (χειρισμός της λειτουργία της Εκκλησίας), κατά του βιώματος και της εναίσθησης που δημιουργούνται στον απλό λαό από την συνύπαρξη Ορθοδόξων–αιρετικών (Μολυσμός) και κατά της δογματικής βάσης της αίρεσης. Φανεροί οι πνευματικοί άξονες των Πατέρων, που τους ακολουθούσαν σε καιρό αιρέσεως. Συνοψίζουμε τους τρεις αυτούς πνευματικούς άξονες που αναφέρει ο Μ. Βασίλειος: Καταδίκη της αιρέσεως, άρνηση του εργαλειακού χειρισμού της όλης Εκκλησίας από τους αιρετικούς (διακοπή κοινωνίας) και όχι στο βίωμα, που δημιουργεί η συνύπαρξη με τους αιρετικούς (Μολυσμός).

Η πρακτική της επιστολής αυτής ακυρώνει κάθε συνεργασία Ορθοδόξων–αιρετικών σε επίπεδο λατρείας, στα όρια μιας διευρυμένης «εκκλησίας».
Η συνύπαρξη Ορθοδοξίας–αίρεσης δημιουργεί, όπως παρατηρεί ο Μ. Βασίλειος, μια μη ανακατασκευάσιμη Εκκλησιαστική ανθρώπινη βάση.
Ερώτημα: Ο Μ. Βασίλειος, που καταγγέλλει την επίσημη αρειανική εκκλησία, σχίζει την (πραγματική) Εκκλησία ή την προστατεύει; Κάθε συνύπαρξη με την αίρεση, διδάσκει ο άγιος, ευνοεί την αίρεση, τη «χρόνια απάτη», όπως την χαρακτηρίζει στο αρχαίο κείμενο. Ας μη ξεχνάμε, ότι στη συνύπαρξη οι οικουμενιστές Πατριάρχες – επίσκοποι παίζουν ως Ορθόδοξοι και κερδίζουν ως οικουμενιστές!

Η απλή διακοπή μνημοσύνου με ταυτόχρονη Εκκλησιαστική κοινωνία με τους αιρετικούς, εμπλέκει τις Ορθόδοξες δυνάμεις σε καθεστώς αγωνιστικής πεδήσεως και αιχμαλωτίσεως σε κατώτερο εκκλησιολογικό επίπεδο, από αυτό που οριοθετεί η επιστολή (243). Το κυριότερο, όμως, είναι ότι δημιουργεί «σύνδεσμο ομοφροσύνης» μεταξύ λαού και αιρετικών ποιμένων όπως επισημαίνει ο Ιερός Πατέρας.

Οι ευθυγραμμισμένοι με την δυνητική ερμηνεία του 15ου κανόνα της ΑΒ συνόδου και οι απλά διακόψαντες τα μνημόσυνα οικουμενιστών επισκόπων, αδυνατούν να επαναλάβουν τα λόγια του Μ. Βασιλείου: «Δεν καταπολεμούμεθα δια χρήματα ούτε δια δόξαν ούτε δι’ οτιδήποτε άλλο από τα πρόσκαιρα, αλλά ιστάμεθα εις το στάδιον αγωνιζόμενοι δια το κοινόν κτήμα, τον πατρικόν θησαυρόν της υγιούς πίστεως».

Για τα σημερινά εκκλησιαστικά φαινόμενα αρμόζει η έκκληση του αγίου προς τους «Ιταλούς και Γάλλους επισκόπους»: «Συμπονέσατέ μας, ω φιλάδελφοι, διότι εδώ εις ημάς των ευσεβών τα στόματα έχουν κλεισθεί, ενώ έχει ανοιχθή κάθε θρασεία και βλάσφημος γλώσσα ανθρώπων που προφέρουν δυσσεβείς λόγους κατά του Θεού».

Η «συνοδική» κατοχύρωση του οικουμενισμού βρίσκει το σύνολο των Ορθοδόξων να αυτοεγκαταλείπεται και να δέχεται τις εκκλησιολογικές εξελίξεις με αδράνεια και παθητικότητα, σ’ αντίθεση με το σφριγηλό Ορθόδοξο πλήρωμα της εποχής του Μ. Βασιλείου. Γράφει ο Ι. Πατήρ: «φυγαί πρεσβυτέρων, φυγαί διακόνων και λεηλασίαι όλου του κλήρου, διότι είναι ανάγκη ή να προσκυνήσουν την εικόνα ή να παραδοθούν εις την πονηράν φλόγα των μαστίγων. Στεναγμοί πληθυσμών, συνεχές δάκρυον είτε ιδιωτικώς είτε δημοσίως».

Όπως την εποχή του Μ. Βασιλείου, παρόμοια θα ισχύσει και σήμερα διωγμός όλων εκείνων, που κρατούν την ακρίβεια της πίστεως. «Εν εστιν έγκλημα νυν σφοδρώς εκδικούμενον, η ακριβής τήρησις των πατρικών παραδόσεων» (Μ. Βασίλειος, επιστολή 243).

ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

ΕΚΤΑΚΤΟ. Εικόνες ΝΤΡΟΠΗΣ στο Άγιο Όρος. Νέο ΠΟΓΚΡΟΜ: Η Μονή Κουτλουμουσίου ΔΙΕΡΡΗΞΕ και ΚΑΤΕΛΑΒΕ το κελί (κάθισμα) του π.Μακαρίου.



Τρίτη 25/4/2017, βράδυ (11:30 μμ) αποκαλύψαμε:

ΕΚΤΑΚΤΟ : Ραγδαίες εξελίξεις και πρωτοφανείς διώξεις σε μοναχούς της Μονής Κουτλουμουσίου. ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.
Τετάρτη βράδυ (11:30 μμ) προβάλαμε έγγραφο ντοκουμέντο ΚΑΤΑΣΧΕΣΗΣ αυτοκινήτου:

Πογκρόμ : Η Μονή Κουτλουμουσίου ΚΑΤΑΣΧΕΙ τα αυτοκίνητα όσων μοναχών διέκοψαν την μνημόνευση του Βαρθολομαίου. ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ : ΕΓΓΡΑΦΟ - ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ.
Διέρρηξαν κλειδαριές, απείλησαν, εκβίασαν, κατέσχεσαν αυτοκίνητα (αυτοκίνητα που είχαν αγοραστεί εξ ολοκλήρου από κελιώτες μοναχούς).







Σήμερα, Παρασκευή 28/4/2917 διαβάζουμε ότι προχώρησαν και σε ΚΑΤΑΛΗΨΗ (μετά από ΔΙΑΡΡΗΞΗ) του κελιού του π.Μακαρίου!

Διαβάζουμε στην επίσημη ανακοίνωση του π.Μακαρίου (εδώ):

Ενώ υπάρχουν κατατεθημένες διά Δικαστικού Επιμελητού δύο νόμιμες Εφέσεις
(σχόλιο: δείτε τες στις φωτογραφίες που παραθέτουμε)


Επίδοση Δικαστικού Επιμελητή (15/3/2017)

Έφεση 9/3/2017  (4 σελίδες)







ΚΑΤΑ τών δύο ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ και άκυρων αποφάσεων τής Γεροντικής Συνάξεως τής Μονής Κουτλουμουσίου, ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ και ΕΚΔΙΩΞΗΣ ΜΟΥ, από την Μονή της Μετανοίας μου,


Επίδοση Δικαστικού Επιμελητή (31/3/2017)

Έφεση 29/3/2017 (6 σελίδες)













και ενώ βρισκόμουν για προσωπικές μου υποθέσεις εκτός Αγίου Όρους,

πληροφορήθηκα τηλεφωνικώς από Μοναχούς μέσα από το Άγιον Όρος, ότι
τις πρωινές ώρες της Πέμπτης 14/27-3,
κάποιοι Πατέρες της Κουτλουμουσίου με πολλή "αγάπ"η καί "ταπείνωση" όπως οι ίδιοι ευθαρσώς ομολογούν ότι έχουν,
παρουσία του Αστυνόμου Π. Δ. του τμήματος τών Καρυών,
διέρρηξαν την κλειδαριά της πόρτας του Καθίσματος τού Αγίου Νικολάου καί το κατέλαβαν βεβηλώνοντας το!


Όσο για εμάς συν Θεό, κάναμε το κατά δύναμην και φυλάξαμε τον κανόνα των Αγίων της Εκκλησίας.

Δέν παραδώσαμε οικειοθελώς τό Κάθισμα του Αγίου Νικολάου, κάνοντας κάποιο συμβιβασμό μέ την Αίρεση και τους Αιρετικούς· εν ώρα Κρίσεως δεν θα μας το ζητήσει αυτό ο Χριστός.

Ο ΟΣΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΤΟΥΔΙΤΗΣ Ο ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΤΙΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ :



" ΑΝ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΟΙ,
ΝΑ ΜΗ ΤΟΥΣ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΘΥΡΑ.

ΑΝ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΛΗΣΤΡΙΚΟ
ΕΙΣΕΛΘΟΥΝ ΣΤΗ ΜΟΝΗ, ΟΠΩΣ ΣΥΝΗΘΙΖΟΥΝ, ΑΘΩΟΙ ΕΙΣΤΕ,
ΜΗΝ ΥΠΟΧΩΡΗΣΕΤΕ
ΜΕΧΡΙΣ ΟΤΟΥ ΣΑΣ ΔΙΩΞΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΒΙΑ.


ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΔΕ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΤΕ ΣΤΟΝ ΝΑΟ
ΚΑΙ ΝΑ ΨΑΛΕΤΕ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΤΕ,
ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΑΥΤΟΣ ΒΕΒΗΛΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ
(ΔΙΑ ΤΗΣ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΕΩΣ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΨΕΥΔΟΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ),
ΔΙΑ ΤΗΣ ΙΔΙΚΗΣ ΤΩΝ ΒΔΕΛΥΡΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ".



"... ΕΠΕΙΔΗ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ,
(σχόλιο: σήμερα : ΒΑΡΘΟΛΛΟΜΑΙΟΥ-ΙΕΡΟΝΥΜΟΥ)

ΠΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΠΟΛΕΜΑ ΤΗΝ ΕΥΣΕΒΗ ΠΟΙΜΝΗ
ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΗΔΗ << ΦΟΝΕΥΣΕΙ>> ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ.
ΓΝΩΡΙΖΕ,
ΟΤΙ ΕΓΩ ΚΑΤΑΦΡΟΝΩ ΚΑΘΕ ΚΙΝΔΥΝΟ
ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΝΑ ΠΑΥΣΩ ΚΑΘΕ ΕΡΓΟ ΜΟΥ,
ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΠΛΗΤΤΩ ΕΚΕΙΝΟΝ ΜΕ ΟΛΕΣ ΜΟΥ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ".
ΟΣΙΟΣ ΙΣΙΔΩΡΟΣ ΠΗΛΟΥΣΙΩΤΗΣ .


Χριστός Ανέστη 
Μοναχός Μακάριος Κουτλουμουσιανός.

Σχόλιο (ο Παιδαγωγός):
Αυτό είναι το "ήθος" και η "αγάπη" των Οικουμενιστών.
Κάποιοι μοναχοί κυριολεκτικά ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ τον ΘΕΟ τους.

Άξια επαίνου η παρρησία των ευλαβών Αγιορειτών, που αν και βλέπουν να χάνουν τα κελιά και τα αυτοκίνητα τους, και να κατάσχονται τα προσωπικά τους αντικείμενα,
ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΙΝΟΝΤΑΙ, ΔΕΝ υποτάσσονται στους Αιρετικούς Οικουμενιστές.


Φυσικά -όπως έχουμε δεσμευθεί σε αντίστοιχες περιπτώσεις- δεν θα αφήσουμε τίποτε αναπάντητο.



Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

Θεολογικός Σεισμός! Εκτός ορίων ο Πάπας: Είμαστε αδελφοί Χριστιανοί και Μουσουλμάνοι! Παιδιά μου και οι Ορθόδοξοι – «Με τους Κόπτες έχουμε κοινό βάπτισμα!»


Του Μανώλη Κείου


Εκτός ορίων η νεοταξίτικη φιέστα του Πάπα Φραγκίσκου στην Αίγυπτο! Μέχρι πρότινος τον ακούγαμε να αποκαλεί “αδελφό” τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο ή τον Κόπτη Πατριάρχη, αλλά σήμερα αποκάλεσε στη λογική της νέας τάξης πραγμάτων, που επιχειρεί με το ζόρι να εδραιώσει την πανθρησκεία, Χριστιανούς και Μουσουλμάνους αδέλφια κάτω από τον ίδιο θεό!

Και δεν σταμάτησε εκεί…. Αποκάλεσε “γιους και κόρες” του και τους Ορθόδοξους Χριστιανούς, αλλά εκεί που προκάλεσε θεολογικό σεισμό ήταν όταν υπέγραψε με τον Πατριάρχη των Κοπτών κοινή δήλωση πως οι μεν αναγνωρίζουν το βάπτισμα των δε!

Μιλώντας στο πανεπιστήμιο Al-Azhar και κάνοντας έκκληση για σεβασμό του διαθρησκειακού διαλόγου, ο Πάπας υπενθύμισε την επίσκεψη του Αγίου Φραγκίσκου στον σουλτάνο στην Αίγυπτο οκτώ αιώνες πριν και ζήτησε διάλογο με βάση την ειλικρίνεια και με θάρρος να δεχτούν ο ένας τις διαφορές του άλλου.

Μιλώντας για τη διαθήκη που έδωσε ο Θεός στον Μωυσή στο όρος Σινά, ο Πάπας είπε ότι η θρησκεία δεν μπορεί απλώς να υποβιβαστεί στην ιδιωτική σφαίρα, αλλά ταυτόχρονα η θρησκεία δεν πρέπει να συγχέεται με την πολιτική σφαίρα ή να επηρεάζεται από κοσμικές δυνάμεις που επιδιώκουν να την εκμεταλλευτούν.

“Η πίστη και η βία είναι ασυμβίβαστες” ανέφερε και συμπλήρωσε πως στην καρδιά του νόμου που δόθηκε στον Μωυσή, είναι η εντολή «ου φονεύσεις». Η βία, τόνισε, «είναι η άρνηση κάθε αυθεντικής θρησκευτικής έκφρασης» και οι θρησκευτικοί ηγέτες καλούνται να «αποκαλύψουν» τη βία και τον εγωισμό που μεταμφιέζεται ως ιερότητα.

Μαζί, επέμεινε: «Ας επιβεβαιώσουμε το ασυμβίβαστο της βίας και της πίστης, της πίστης και του μίσους», υποστηρίζοντας αντ ‘αυτού «την ιερότητα κάθε ανθρώπινης ζωής».

Και εκεί κάπου ξέφυγε τελείως! «Ζούμε κάτω από τον ήλιο του ενός ελεήμονος Θεού … Έτσι, με μια αληθινή έννοια , μπορούμε να αποκαλέσουμε ο ένας τον άλλο αδελφούς και αδελφές … αφού χωρίς τον Θεό η ζωή του ανθρώπου θα ήταν σαν τους ουρανούς χωρίς τον ήλιο ».

Στη δε συνάντηση του με τον Αιγύπτιο πρόεδρο Σίσι πήγε ακόμη παραπέρα….Ο Πάπας Φραγκίσκος έκλεισε την ομιλία του με ευχάριστους χαιρετισμούς για όλο τον αιγυπτιακό λαό, ιδιαίτερα, όπως είπε,«στους Χριστιανούς μου γιους και κόρες και αδέλφια – όχι μόνο καθολικούς, αλλά Κόπτες, Ορθόδοξους, Έλληνες Βυζαντινούς, Αρμένιους Ορθόδοξους και Προτεστάντες» .




Με τον Κόπτη Πατριάρχη

Το άκρως σημαντικό όμως της επίσκεψης του Πάπα στην Αίγυπτο είναι η κοινή δήλωση στην οποία αναγνωρίζεται κοινό βάπτισμα των Ρωμαιοκαθολικών με τους Κόπτες.

Καταρχάς στη συνάντησή του με τον Πατριάρχη των Κοπτών Ταγουάρδο ο Πάπας Φραγκίσκος είπε ότι οι δύο κοινότητες πρέπει να αντιταχθούν στη βία και να συνεργαστούν στενότερα για να γίνουν μάρτυρες του Χριστού στον κόσμο.

Συνέχισε λέγοντας πως “παράλληλα με τις οικουμενιστικές χειρονομίες, των λόγων και των δεσμεύσεων, υπάρχει μια αποτελεσματική πνευματική κοινωνία βασισμένη σε κοινή πίστη και κοινό βάπτισμα”.

Κάλεσε τους Κόπτες και τους Ρ/Καθολικούς να μιλήσουν «την κοινή γλώσσα της φιλανθρωπίας», και παρότρυνε όλους τους Χριστιανούς να συνεργαστούν πιο στενά για να φέρουν την πίστη τους στον κόσμο.

Συγκεκριμένα, επαίνεσε τον Κόπτη Πατριάρχη για τις προσπάθειές του να προωθήσει τις καλές σχέσεις με τη δημιουργία Εθνικού Συμβουλίου Χριστιανικών Εκκλησιών.




Οικουμενισμός του αίματος

Αυτή η εμβάθυνση του οικουμενικού ταξιδιού, είπε ο Πάπας Φραγκίσκος, υποστηρίζεται μυστηριωδώς από το αίμα των πολλών μαρτύρων, από τους περασμένους αιώνες αλλά και σήμερα. Υπενθυμίζοντας το «αθώο αίμα των ανυπεράσπιστων χριστιανών» που σκοτώθηκαν σε πρόσφατες τρομοκρατικές επιθέσεις,ζήτησε να προσπαθήσουμε να αντιταχθούμε στη βία με το κήρυγμα και τη σπορά της καλοσύνης, προάγοντας τη συμφωνία και τη διατήρηση της ενότητας.

Αυτό όμως που προκαλεί θεολογικό σεισμό είναι πως σε κοινή δήλωση, υπογεγραμμένη από τον Πάπα Φραγκίσκο και τον Κοπτη Πάπα & Πατριάρχη Ταγουάρδο, οι Ρ/Καθολικοί και οι Κόπτες δηλώνουν για πρώτη φορά ότι θα αναγνωρίσουν εκατέρωθεν το μυστήριο της βάπτισης του άλλου.

Στη δήλωση αναφέρεται: «Δεν θα επαναλάβουμε το βάπτισμα που είχε δοθεί σε καθεμία από τις Εκκλησίες μας για οποιοδήποτε πρόσωπο επιθυμεί να ενταχθεί στην άλλη».


ΠΗΓΗ