Όλα τα κηρύγματα των Οικουμενιστών, που σαν «επιδημία» έχουν κατακλύσει την ελληνική εκκλησιαστική ιεραρχία, κάνουν λόγο μόνο για αγάπη, αγάπη, αγάπη, αλλά στην πραγματικότητα είναι υποκρισία, υποκρισία, υποκρισία. Η αγάπη τους φαίνεται με το μένος και την κακία που κυνηγούν όποιον τολμά να αντισταθεί σε αυτή την δαιμονική θύελλα.
Η Θεοσοφία, δημιούργημα μια μάγισσας της Έλενα Πετρόβνας Μπαλαβάτσκυ, (1831-1891), που «άνθισε» από τον δέκατο ένατο αιώνα, είναι το θεωρητικό σκέλος της διεθνής μασονίας και είναι ακριβώς το υπόβαθρο της Πανθρησκείας του Οικουμενισμού, που προωθεί η Νέα Τάξη. Σε αυτή την θεωρία, η Νέα Τάξη έχει ως άξονα αυτή την αγαπολογία, δηλαδή την ενότητα όλων, του μαύρου με το άσπρο, (εξ ου και ότι οι μασονικές στοές έχουν δίχρωμο δάπεδο με το μαύρο και με το άσπρο), του κακού με το καλό, του διάβολου με τον…Χριστό!
Η Ορθοδοξία εδώ δεν έχει καμία θέση και πρέπει να πολεμηθεί, καθώς διακηρύττει πως μόνο αυτή κατέχει το αληθινό μήνυμα του Χριστού. Άλλωστε ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός, δεν είναι για αυτούς παρά…. ένας από τους πολλούς δασκάλους της Σοφίας (όπως ο …Μωάμεθ, ο Βούδας κ.α.), που δίδαξε την «αγάπη».
Όλοι αυτοί οι Οκουμενιστές λησμονούν το θειο μήνυμα ότι η αληθή αγάπη δεν είναι μεταξύ των ανθρώπων, αλλά μεταξύ ανθρώπων και Θεού.
Όσον αφορά για τους σύγχρονους Γραμματείς και Φαρισαίους, (που δεν διστάζουν να αποβάλλουν από επάνω τους τον Σταυρό όταν βρίσκονται με αλλόθρησκους), πολύ καλά τους περιγράφει ο ευαγγελιστής Ματθαίος :
Κατά Ματθαίον 12 /13-33
14 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι κλείετε τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων· ὑμεῖς γὰρ οὐκ εἰσέρχεσθε, οὐδὲ τοὺς εἰσερχομένους ἀφίετε εἰσελθεῖν.
15 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι περιάγετε τὴν θάλασσαν καὶ τὴν ξηρὰν ποιῆσαι ἕνα προσήλυτον, καὶ ὅταν γένηται, ποιεῖτε αὐτὸν υἱὸν γεέννης διπλότερον ὑμῶν.
25 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι καθαρίζετε τὸ ἔξωθεν τοῦ ποτηρίου καὶ τῆς παροψίδος, ἔσωθεν δὲ γέμουσιν ἐξ ἁρπαγῆς καὶ ἀδικίας.
26 Φαρισαῖε τυφλέ, καθάρισον πρῶτον τὸ ἐντὸς τοῦ ποτηρίου καὶ τῆς παροψίδος, ἵνα γένηται καὶ τὸ ἐκτὸς αὐτῶν καθαρόν.
27 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι παρομοιάζετε τάφοις κεκονιαμένοις, οἵτινες ἔξωθεν μὲν φαίνονται ὡραῖοι, ἔσωθεν δὲ γέμουσιν ὀστέων νεκρῶν καὶ πάσης ἀκαθαρσίας.
28 οὕτω καὶ ὑμεῖς ἔξωθεν μὲν φαίνεσθε τοῖς ἀνθρώποις δίκαιοι, ἔσωθεν δὲ μεστοί ἐστε ὑποκρίσεως καὶ ἀνομίας.
29 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι οἰκοδομεῖτε τοὺς τάφους τῶν προφητῶν καὶ κοσμεῖτε τὰ μνημεῖα τῶν δικαίων,
30 καὶ λέγετε· εἰ ἦμεν ἐν ταῖς ἡμέραις τῶν πατέρων ἡμῶν, οὐκ ἂν ἦμεν κοινωνοὶ αὐτῶν ἐν τῷ αἵματι τῶν προφητῶν.
31 ὥστε μαρτυρεῖτε ἑαυτοῖς ὅτι υἱοί ἐστε τῶν φονευσάντων τοὺς προφήτας.
32 καὶ ὑμεῖς πληρώσατε τὸ μέτρον τῶν πατέρων ὑμῶν.
33 ὄφεις, γεννήματα ἐχιδνῶν! πῶς φύγητε ἀπὸ τῆς κρίσεως τῆς γεέννης;
Κυριακή Β Νηστειών εις μνήμη Αγίου Γργηγορίου του Παλαμά το καυχημα της πόλης μας Θεσσαλονίκης.
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr
ΠΗΓΗ