«πάλιν Ηρωδιάς μαίνεται,
πάλιν ταράσσεται,
πάλιν ορχείται,
πάλιν την κεφαλήν Ιωάννου ζητεί λαβείν επί πίνακι».
Ο τρόπος ζωής της αυτοκράτειρας Ευδοξίας προκάλεσε την αυστηρή κριτική του Χρυσοστόμου, Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, ο οποίος την χαρακτήριζε "Ηρωδιάδα".
2000 χιλιάδες χρόνια τώρα, από τον Άγιο Ιωάννη τον Πρόδρομο μέχρι τον ιερό Χρυσόστομο,
η εκκλησιαστική μας ιστορία ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ.
Πάντα κάποια "Ηρωδιάδα", θα ζητεί την κεφαλή ενός "Αγίου".
Μέχρι σήμερα η "Ηρωδιάδα" βρισκόταν μέσα στο παλάτι.
Στις μέρες μας, αισθανόμαστε ότι εισήλθε στα μητροπολιτικά μέγαρα.
Παραθέτουμε αποσπάσματα από τα 2 έγγραφα που απέστειλε ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος, με τα οποία ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ στον ομότιμο καθηγητή της Θεολογικής του ΑΠΘ, π.Θεόδωρο Ζήση:
1) να ομιλεί (!),
2) να λειτουργεί,
3) να κάνει οποιαδήποτε (!) ακολουθία
4) τόσο στον Άγιο Αντώνιο (όπου υπηρετεί εδώ και 24 χρόνια),
5) όσο και σε οποιονδήποτε ναό της Θεσσαλονίκης!
6) του επιβάλει και το επιτίμιο της ακοινωνισίας (επιτίμιο άκυρο, όπως θα συμπεράνετε αν διαβάσετε εδώ),
7) του δίνει 5 ημέρες για να απολογηθεί!
Καμαρώστε δεσποτική λογική: Πρώτα οι ποινές και μετά η απολογία!!!
Πάντως τέτοιο μένος, νομίζουμε ότι θα το ζήλευε και η ίδια η Ηρωδιάδα!
Δείτε την επιβολή των ποινών στα 2 έγγραφα:
Παρόμοιες ποινές επιβλήθηκαν και στον π.Νικόλαο Μανώλη (Δείτε εδώ), πριν 2 περίπου εβδομάδες, επίσης με την ίδια αστραπιαία ταχύτητα όταν ανακοίνωσε την διακοπή της μνημόνευσης.
Τότε, ένας σχολιαστής (προφανώς από μητροπολιτικό γραφείο), για να τονίσει την "μακροθυμία" του Άνθιμου, επεσήμανε ότι δεν αφαίρεσε το οφίκιο του πρωτοπρεσβυτέρου από τον π.Νικόλαο! Τι μακροθυμία!!!
Το ίδιο σχόλιο, 3 λεπτά μετά γράφτηκε και στο Κατάνυξις (μιλάμε επαγγελματίες σχολιαστές!), το σχόλιο του υπάρχει εδώ.
Όπως βλέπετε, στην νέα δίωξη, προς τον π.Θεόδωρο Ζήση, ο μητροπολίτης Άνθιμος πρόσθεσε και την αφαίρεση του οφικίου του πρωτοπρεσβυτέρου!!!
Αυτοί δεν θα έπρεπε να είναι επίσκοποι του Χριστού αλλά "δήμιοι"! Δεν τους ξεφεύγει "μαρτύριο" προς τα άτυχα θύματα τους!
Σήμερα μας κοινοποιήθηκε ένα ακόμη τελεσίγραφο - εκβιαστικό- από την Μονή Κουτλουμουσίου προς μοναχό που έπαψε να μνημονεύει τον αιρετικό (οικουμενιστή) πατριάρχη Βαρθολομαίο :
Η επιστολή-απάντηση του μοναχού π.Μακαρίου που τους υπενθυμίζει την υποχρέωση τους να εφαρμόζουν τον Καταστατικό Χάρτη του Αγίου Όρους και συνεπώς οφείλουν να τον καλέσουν σε απολογία πριν τον τιμωρήσουν (τα 2 έγγραφα από εδώ).
Πριν παραθέσουμε το νέο κείμενο του Αγιορείτη μοναχού π.Μακαρίου, θα προτείνουμε
1) Ηθική, νομική αλλά και οικονομική στήριξη στους διωκόμενους ιερείς και μοναχούς. Κάθε πόλη, κάθε χωριό, κάθε συντροφιά, πρέπει να βοηθήσει τους ιερείς που παρά τις απειλές και τους εκβιασμούς, ΤΟΛΜΟΥΝ να ομολογήσουν την ορθόδοξη αλήθεια. Ο κατάλογος τους, θα ανανεώνεται διαρκώς, εδώ.
2) ειρηνικές διαμαρτυρίες πιστών έξω από τις εκκλησίες όπου πηγαίνουν μητροπολίτες που διώκουν αντιοικουμενιστές κληρικούς (αυτό αφορά και αγιορείτικες μονές που διώκουν μοναχούς που έπαψαν το μνημόσυνο του πατριάρχη Βαρθολομαίου).
Θυμίζουμε αντιδράσεις πιστών στο Βόλο, λίγο μετά την ψευδοσύνοδο της Κρήτης, εδώ.
3) να αδειάσουν από πιστούς οι εκκλησίες όπου πηγαίνουν ιερείς που μνημονεύουν και δεσποτάδες και κυρίως, να σταματήσουμε να γεμίζουμε τους "δίσκους" και "τα παγκάρια τους". Με αυτά τα χρήματα ελέγχουν εκκλησιαστικά πρακτορεία ειδήσεων κλπ. Ας πάψουμε να στηρίζουμε οικονομικά την αίρεση του οικουμενισμού.
Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"
Ακολουθεί νέο κείμενο του Αγιορείτη μοναχού π.Μακαρίου:
Κάποιοι Πατέρες της Μονής Κουτλουμουσίου, στην αρχή σιωπούσαν απέναντι στον Οικουμενισμό, παρ' όλο που τον απέρριπταν.
Έπειτα, άρχισαν να τον δικαιολογούν.
Τώρα
εκφράζονται και οι ίδιοι Αιρετικά εγκωμιάζοντας τον Βαρθολομαίο και τους λοιπούς Αιρετικούς Οικουμενιστές Επισκόπους, περιλούζουν με ύβρεις αυτούς με τους οποίους ήταν παλιά ομόφρονες και επιχαίρουν που διώκονται οι πρώην αδελφοί τους.
Είναι φοβερό.
Τους έχει εγκαταλείψει η Χάρις Του Θεού!
Μάλιστα έχουν και την ψευδαίσθηση ότι πράττοντας έτσι κάνουν υπακοή στην Εκκλησία, διότι έχουν ταυτίσει τον Επίσκοπο με την Εκκλησία !
Μεγάλη πλάνη τους διακατέχει, δηλαδή γι' αυτούς, εάν ο Επίσκοπος είναι Ορθόδοξος είναι Ορθόδοξη και η Εκκλησία και εάν ο Επίσκοπος είναι Αιρετικός είναι Αιρετική και η Εκκλησία!
Για τον μεν λόγο του Αγίου Γρηγορίου Νύσσης που λέγει ότι, όποιος ομιλεί από Ιερούς Κανόνες ο λόγος του έχει το αξιόπιστον,
του δε Μεγάλου Βασιλείου που λέγει ότι, όποιος κατ' αυτούς κάμνει, έχει το ακίνδυνον,
εκθέτουμε ορισμένους ΙΕΡΟΥΣ ΜΟΝΑΧΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ.
Αγίου Ιωάννου της Κλίμακος εις τον Ποιμένα.
"Την ακέραια πίστη και τα ευσεβή δόγματα ας αφήσεις πριν από όλα σαν κληρονομιά στα τέκνα σου, ώστε όχι μόνο στα τέκνα σου, αλλά και τους εγγονούς σου να οδηγήσεις στον Κύριον δια της οδού της Ορθοδοξίας".
Αγίου Ιωάννου της Κλίμακος περί ταπεινοφροσύνης .
"Δεν συναντάς σε όποιον συνδέεται με αυτήν μίσος ούτε κάποια μορφή αντιλογίας ούτε καμία οσμή απειθαρχίας, εκτός αν τυχόν πρόκειται για θέματα Πίστεως".
Αγίου Συμεών του Νέου Θεολόγου .
"Πραγματικά σε θέματα που δεν σημειώνεται παραβασις εντολής Θεού ή Αποστολικών Κανόνων και Διατάξεων, οφείλεται να υπακούετε καθ' όλα ( στον Ηγούμενο ) και να πείθεσθε σε αυτόν ωσάν τον Κύριον .
Σε όσα δεν κινδυνεύουν το Ευαγγέλιο του Χριστού και οι Νόμοι της Εκκλησίας Του, όχι μόνο σε αυτόν δεν πρέπει να πείθεσθε όταν παραινεί και σας διατάσει, αλλά ούτε σε άγγελο που μόλις ήρθε από τον ουρανό και ευαγγελίζεται σε σας διαφορετικά από ότι ευαγγελίσθηκαν οι αυτόπτες του Λόγου".
Αγίου Πατριάρχου Νικηφόρου του Ομολογητού .
"Δια τρείς αιτίας είναι συγχωρεμένον εις τον Μοναχόν να φεύγει από το Μοναστήριον του,
α) Ανίσως ο Ηγούμενος είναι Αιρετικός .
β) Ανίσως εμβαίνουν γυναίκες εις στο Μοναστήριον.
γ) Ανίσως μανθάνωσιν εις το Μοναστήριον παιδιά κοσμικά γράμματα, επειδή είναι άτοπον με το μέσον των παιδιών τούτων να φανερώνονται εις τους κοσμικούς όσα γίνονται εις το Μοναστήριον".
Του Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως Νικολάου.
Ερώτησις :
"Ανίσως τινάς κουρευθεί Μοναχός εις όποιον τόπον και αν είναι, έπειτα βλάπτεται εκεί ψυχικώς, και θέλοντας να αναχωρήσει από εκεί δια την βλάβην, λάβει δεσμόν από τον Προεστώτα να μη φύγει, αυτός τι πρέπει να κάμνει;
Να καταφρονήσει την ψυχικήν βλάβην όπου λαμβάνει, ή να καταφρονήσει τον δεσμόν του Προεστώτος ;
Τους έχει εγκαταλείψει η Χάρις Του Θεού!
Μάλιστα έχουν και την ψευδαίσθηση ότι πράττοντας έτσι κάνουν υπακοή στην Εκκλησία, διότι έχουν ταυτίσει τον Επίσκοπο με την Εκκλησία !
Μεγάλη πλάνη τους διακατέχει, δηλαδή γι' αυτούς, εάν ο Επίσκοπος είναι Ορθόδοξος είναι Ορθόδοξη και η Εκκλησία και εάν ο Επίσκοπος είναι Αιρετικός είναι Αιρετική και η Εκκλησία!
Για τον μεν λόγο του Αγίου Γρηγορίου Νύσσης που λέγει ότι, όποιος ομιλεί από Ιερούς Κανόνες ο λόγος του έχει το αξιόπιστον,
του δε Μεγάλου Βασιλείου που λέγει ότι, όποιος κατ' αυτούς κάμνει, έχει το ακίνδυνον,
εκθέτουμε ορισμένους ΙΕΡΟΥΣ ΜΟΝΑΧΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ.
Αγίου Ιωάννου της Κλίμακος εις τον Ποιμένα.
"Την ακέραια πίστη και τα ευσεβή δόγματα ας αφήσεις πριν από όλα σαν κληρονομιά στα τέκνα σου, ώστε όχι μόνο στα τέκνα σου, αλλά και τους εγγονούς σου να οδηγήσεις στον Κύριον δια της οδού της Ορθοδοξίας".
Αγίου Ιωάννου της Κλίμακος περί ταπεινοφροσύνης .
"Δεν συναντάς σε όποιον συνδέεται με αυτήν μίσος ούτε κάποια μορφή αντιλογίας ούτε καμία οσμή απειθαρχίας, εκτός αν τυχόν πρόκειται για θέματα Πίστεως".
Αγίου Συμεών του Νέου Θεολόγου .
"Πραγματικά σε θέματα που δεν σημειώνεται παραβασις εντολής Θεού ή Αποστολικών Κανόνων και Διατάξεων, οφείλεται να υπακούετε καθ' όλα ( στον Ηγούμενο ) και να πείθεσθε σε αυτόν ωσάν τον Κύριον .
Σε όσα δεν κινδυνεύουν το Ευαγγέλιο του Χριστού και οι Νόμοι της Εκκλησίας Του, όχι μόνο σε αυτόν δεν πρέπει να πείθεσθε όταν παραινεί και σας διατάσει, αλλά ούτε σε άγγελο που μόλις ήρθε από τον ουρανό και ευαγγελίζεται σε σας διαφορετικά από ότι ευαγγελίσθηκαν οι αυτόπτες του Λόγου".
Αγίου Πατριάρχου Νικηφόρου του Ομολογητού .
"Δια τρείς αιτίας είναι συγχωρεμένον εις τον Μοναχόν να φεύγει από το Μοναστήριον του,
α) Ανίσως ο Ηγούμενος είναι Αιρετικός .
β) Ανίσως εμβαίνουν γυναίκες εις στο Μοναστήριον.
γ) Ανίσως μανθάνωσιν εις το Μοναστήριον παιδιά κοσμικά γράμματα, επειδή είναι άτοπον με το μέσον των παιδιών τούτων να φανερώνονται εις τους κοσμικούς όσα γίνονται εις το Μοναστήριον".
Του Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως Νικολάου.
Ερώτησις :
"Ανίσως τινάς κουρευθεί Μοναχός εις όποιον τόπον και αν είναι, έπειτα βλάπτεται εκεί ψυχικώς, και θέλοντας να αναχωρήσει από εκεί δια την βλάβην, λάβει δεσμόν από τον Προεστώτα να μη φύγει, αυτός τι πρέπει να κάμνει;
Να καταφρονήσει την ψυχικήν βλάβην όπου λαμβάνει, ή να καταφρονήσει τον δεσμόν του Προεστώτος ;
Απόκρισις :
Πρέπει να λέγει πρώτον εις τον Προεστώτα την αιτίαν, δια την οποίαν βλάπτεται, και αν η βλάβη αυτή και ο ψυχικός κίνδυνος είναι φανερός, πρέπει να αναχωρεί από εκεί, και να μη φροντίζει δια τον δεσμόν του Προεστώτος".
Μεγάλου Βασιλείου.
Πρέπει να λέγει πρώτον εις τον Προεστώτα την αιτίαν, δια την οποίαν βλάπτεται, και αν η βλάβη αυτή και ο ψυχικός κίνδυνος είναι φανερός, πρέπει να αναχωρεί από εκεί, και να μη φροντίζει δια τον δεσμόν του Προεστώτος".
Μεγάλου Βασιλείου.
"Δια μια αιτίαν μόνο συγχωρεί να αναχωρεί τινας από το Μοναστήριον του, ήτοι εάν έχει βλάβην ψυχικήν, την οποία, πρέπει πρώτον να την φανερώνει εις τους έχοντας δύναμιν να την διορθώσουν, και αν δεν την διορθώσουν, τότε να χωρίζεται, όχι πλέον σαν αδελφούς, αλλά ωσάν από ξένους".
Οι Ιεροί Κανόνες των Αγίων, Πατριάρχου Νικηφόρου του Ομολογητού, Μεγάλου Βασιλείου και του Νικολάου Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως, δεν έχουν επιτακτικό χαρακτήρα.
Σημαίνει ότι σε περίπτωση Αιρέσεως του Ηγουμένου ή της Αδελφότητας επιτρέπεται ο Μοναχός να πράξει το ανώτερο, δηλαδή να αποχωρήσει από την Μονή αυτή.
Αν παραμείνει σε αυτήν, δεν θα έχει φυσικά οποιαδήποτε εκκλησιαστική επικοινωνία, λόγω της προφανούς ψυχικής βλάβης.
Αγίου Θεοδώρου Στουδίτου
Επιστολή προς Μοναχό Ναυκράτιο .
"Αν έρθουν οι εικονομάχοι να μην ανοίξετε την θύρα.
Αν δε με τρόπο ληστρικό εισέλθουν στη μονή, όπως συνηθίζουν, αθώοι είστε, μην υποχωρήσετε μέχρις ότου σας διώξουν με την βία.
Προπάντων δε, πρέπει να παραμείνετε στον Ναό και να τον χρησιμοποιείται για να ψάλετε και λειτουργείτε, εκτός εάν αυτός βεβηλωθεί από τους Αιρετικούς (δια της μνημονεύσεως του αιρετικού επισκόπου), δια της ιδικής των βδελυράς λειτουργίας".
Πότε Πατέρες της Μονής Κουτλουμουσίου, εκδίωξαν οι Ορθόδοξοι τους Ορθοδόξους για θέματα Πίστεως;
Το σημείο ότι κάποιοι είναι Αιρετικοί και ας μη το ομολογούνε φανερά οι ίδιοι, είναι ότι εκδιώκουν τους Ορθοδόξους για θέματα Πίστεως, διακηρύσσει ο Όσιος Θεόδωρος Στουδίτης ο Ομολογητής.
Οι Ιεροί Κανόνες των Αγίων, Πατριάρχου Νικηφόρου του Ομολογητού, Μεγάλου Βασιλείου και του Νικολάου Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως, δεν έχουν επιτακτικό χαρακτήρα.
Σημαίνει ότι σε περίπτωση Αιρέσεως του Ηγουμένου ή της Αδελφότητας επιτρέπεται ο Μοναχός να πράξει το ανώτερο, δηλαδή να αποχωρήσει από την Μονή αυτή.
Αν παραμείνει σε αυτήν, δεν θα έχει φυσικά οποιαδήποτε εκκλησιαστική επικοινωνία, λόγω της προφανούς ψυχικής βλάβης.
Αγίου Θεοδώρου Στουδίτου
Επιστολή προς Μοναχό Ναυκράτιο .
"Αν έρθουν οι εικονομάχοι να μην ανοίξετε την θύρα.
Αν δε με τρόπο ληστρικό εισέλθουν στη μονή, όπως συνηθίζουν, αθώοι είστε, μην υποχωρήσετε μέχρις ότου σας διώξουν με την βία.
Προπάντων δε, πρέπει να παραμείνετε στον Ναό και να τον χρησιμοποιείται για να ψάλετε και λειτουργείτε, εκτός εάν αυτός βεβηλωθεί από τους Αιρετικούς (δια της μνημονεύσεως του αιρετικού επισκόπου), δια της ιδικής των βδελυράς λειτουργίας".
Πότε Πατέρες της Μονής Κουτλουμουσίου, εκδίωξαν οι Ορθόδοξοι τους Ορθοδόξους για θέματα Πίστεως;
Το σημείο ότι κάποιοι είναι Αιρετικοί και ας μη το ομολογούνε φανερά οι ίδιοι, είναι ότι εκδιώκουν τους Ορθοδόξους για θέματα Πίστεως, διακηρύσσει ο Όσιος Θεόδωρος Στουδίτης ο Ομολογητής.
Εύχεστε και για εμένα
Μοναχός Μακάριος Κουτλουμουσιανός
Κάθισμα Αγίου Νικολάου.
Υγ1. Αντίστοιχο (πρόσφατο) κείμενο, με ίδιο τίτλο, "ΠΑΛΙΝ ΗΡΩΔΙΑΣ ΜΑΙΝΕΤΑΙ,ΠΑΛΙΝ ΤΑΡΑΤΤΕΤΑΙ" Επιστολή στον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμο, του καπετάνιου Γιάννη Κοντοπού, εδώ.
ΥΓ2. Θυμίζουμε ότι μόλις χθες ανακοινώθηκε η ΔΙΩΞΗ ενός ακόμη ευλαβούς ιερωμένου, του π.Φώτιου, στον Ασκό Λαγκαδά, από τον δεσπότη του, εδώ.
Μοναχός Μακάριος Κουτλουμουσιανός
Κάθισμα Αγίου Νικολάου.
Υγ1. Αντίστοιχο (πρόσφατο) κείμενο, με ίδιο τίτλο, "ΠΑΛΙΝ ΗΡΩΔΙΑΣ ΜΑΙΝΕΤΑΙ,ΠΑΛΙΝ ΤΑΡΑΤΤΕΤΑΙ" Επιστολή στον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμο, του καπετάνιου Γιάννη Κοντοπού, εδώ.
ΥΓ2. Θυμίζουμε ότι μόλις χθες ανακοινώθηκε η ΔΙΩΞΗ ενός ακόμη ευλαβούς ιερωμένου, του π.Φώτιου, στον Ασκό Λαγκαδά, από τον δεσπότη του, εδώ.