Ως γνωστόν, ο Μητροπολίτης Φλωρίνης απαρνήθηκε την Ορθοδοξία και προσχώρησε στην Παναίρεση του Οικουμενισμού, αποδεχόμενος της αιρετικές αποφάσεις της Ψευδο-συνόδου της Κρήτης του 2016, της οποίας η σύγκληση υπαγορεύθηκε από ξένο πολιτικό παράγοντα.
Επειδή η Ιερά μας Μονή, εξ αυτού του λόγου, σύμφωνα με τον 15ο Κανόνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, έπαυσε το μνημόσυνο και την κοινωνία του, μη αναγνωρίζοντάς τον έτσι ως Ορθόδοξο Μητροπολίτη Φλωρίνης,
αυτός γνωστοποίησε πρόσφατα στην Ιερά μας Μονή ένα έγγραφο με το οποίο παύει από τις πνευματικές θέσεις τους τον Ηγούμενο, Γέροντα Αρχιμανδρίτη Μάξιμο Καραβά,
και τα δύο μέλη του Ηγουμενοσυμβουλίου.
Σημειωτέον ότι, η παύση του μνημοσύνου του έγινε ύστερα από μια πολύμηνη περίοδο αναμονής από την Ιερά μας Μονή για την απόρριψη από εκείνον αυτών των αιρετικών αποφάσεων και ύστερα από σχετικές προειδοποιήσεις της προς τούτον.
Επίσης, εκείνος διορίζει μια διαχειριστική επιτροπή, υπό την προεδρία του πρωτοσυγκέλλου, και καλεί τα μέλη του Ηγουμενοσυμβουλίου να παραδώσουν την Ιερά μας Μονή σε αυτήν την διαχειριστική επιτροπή.
Η Ιερά μας Μονή, προκειμένου να εφαρμόσει τον υποχρεωτικό 15ο Κανόνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, έλαβε υπόψη της τα εξής δεδομένα:
Α – Στην Ψευδο-σύνοδο της Κρήτης συμμετείχαν μόνον 10 από τις 14 Αυτοκέφαλες Εκκλησίες και αυτές οι 10 Αυτοκέφαλες εκπροσωπούν μόνον το 1/3 των Ορθοδόξων, επειδή οι 4 Αυτοκέφαλες (Αντιοχείας, Ρωσίας, Βουλγαρίας και Γεωργίας) που δεν συμμετείχαν, εκπροσωπούν τα 2/3 των Ορθοδόξων πιστών.
Β - Οι αιρετικές αποφάσεις της Ψευδο-συνόδου αλλοιώνουν και αποδομούν το Σύμβολο της Πίστεως, επειδή εισάγουν επίσημα την αντίχριστη Θρησκευτική Παγκοσμιοποίηση ή τον Θρησκευτικό Συγκρητισμό ή τον Γνωστικισμό, ο οποίος είναι μια αίρεση ήδη καταδικασμένη από τους Αγίους Αποστόλους (π.χ. Ιωάννη και Παύλο), τις Οικουμενικές Συνόδους και τους Αγίους Πατέρες.
Ειδικότερα, μια σύντομη αναφορά των αιρέσεων και λοιπών αιρετικών θέσεων τις οποίες εισήγαγε επίσημα η Ψευδο-σύνοδος, είναι η εξής:
1 – Αναγνώρισε τους αιρετικούς ως «Εκκλησίες», χωρίς αυτοί να απαρνηθούν τις πλάνες τους και να δεχθούν την Ορθόδοξη Αλήθεια.
2 – Αναγνώρισε επίσης το λεγόμενο «Παγκόσμιο Συμβούλιο των Εκκλησιών» και επιτρέπει τη συμμετοχή σε τούτο των Ορθόδοξων Εκκλησιών, αν και αυτό έχει την Αιρετική Εκκλησιολογία, κατά την οποία η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν είναι η Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, αλλά μόνο ένα τμήμα της, ενώ τα άλλα τμήματά της είναι οι Παπικοί και Προτεστάντες.
3 – Κατάργησε το συνοδικό πολίτευμα της Εκκλησίας, επειδή δικαίωμα ψήφου είχαν μόνον οι 10 προκαθήμενοι και όχι όλοι οι ποιμενάρχες επίσκοποι που συμμετείχαν.
4 – Άλλαξε το δογματικά κατοχυρωμένο αλάθητο σε θέματα πίστεως, επειδή το ταύτισε αποκλειστικά με τις αποφάσεις της, ενώ κατά την ορθόδοξη δογματική, το αλάθητο υπάρχει όταν οι δογματικές αποφάσεις της Συνόδου γίνουν αποδεκτές από τους επισκόπους που δεν ήταν μέλη της, και από τους λοιπούς κληρικούς, μοναχούς και λαϊκούς.
5 – Επέβαλε την αίρεση της δεσποτοκρατίας, κατά την οποία όπου βρίσκεται ο επίσκοπος, έστω και αν διδάσκει αιρέσεις, εκεί δήθεν βρίσκεται η Εκκλησία.
6 – Καθιέρωσε την αίρεση της εκκοσμίκευσης, επειδή αρνήθηκε τον σταυρικό χαρακτήρα του Ευαγγελίου, διδάσκοντας ένα ψευδο-ευαγγέλιο άνετο για τα πάθη των ανθρώπων, διδάσκοντας τον συσχηματισμό με τον κόσμο.
7 – Διέστρεψε την ορθόδοξη ανθρωπολογία, η οποία έχει ως πρότυπό της τον Θεάνθρωπο Χριστό, αντικαθιστώντας το με ουμανισμό που, στο επίκεντρό του, τοποθετεί τον εμπαθή άνθρωπο.
8 – Αποδέχθηκε τη συμπροσευχή με τους αιρετικούς, προσκαλώντας τους ως παρατηρητές, σε πλήρη αντίθεση προς τους σχετικούς ιερούς κανόνες.
9 – Εξουσιοδότησε τις Αυτοκέφαλες Εκκλησίες να επιτρέπουν τους μικτούς γάμους, για να διευκολύνει, μέσω των μικτών γάμων, την άμβλυνση των συνειδήσεων προς το σκοπό της αποδοχής της πλήρους ένωσης των Ορθοδόξων με τους αιρετικούς στη νέα Ψευδο-Εκκλησία του Οικουμενισμού.
10 – Εξουσιοδότησε επίσης τις Αυτοκέφαλες Εκκλησίες να σχετικοποιήσουν τη νηστεία, η οποία είναι η αναλλοίωτη βάση της ορθόδοξης πνευματικής ζωής.
11 – Αρνήθηκε να ονομαστεί «Οικουμενική Σύνοδος», επειδή δεν λάμβαναν μέρος ως μέλη της παπικοί και προτεστάντες.
12 – Αρνήθηκε να επικυρώσει τις αντιπαπικές Η΄και Θ΄ Συνόδους ως Οικουμενικές, αν και στη συνείδηση του πληρώματος της Ορθόδοξης Εκκλησίας αυτές οι Σύνοδοι είναι τέτοιες.
13 – Διέγραψε από τη θεολογική ορολογία τη λέξη «αιρετικός», αν και αυτός ο όρος είναι θεμελιώδης σε όλες τις προγενέστερες Συνόδους.
Όμως, ο 15ος Κανόνας της Πρωτοδευτέρας Συνόδου τον επίσκοπο που διακηρύσσει δημόσια αίρεση, τον χαρακτηρίζει ψευδο-επίσκοπο και ψευδο-διδάσκαλο. Επίσης, υποχρεώνει τους κληρικούς να παύσουν το μνημόσυνό του και τους μοναχούς να παύσουν την κοινωνία με αυτούς, δηλαδή να τον αναγνωρίζουν ως ορθόδοξο επίσκοπο. Τούτο έπραξε η Ιερά μας Μονή Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου, παύοντας το μνημόσυνό του και μη αναγνωρίζοντας ως ορθόδοξο Μητροπολίτη Φλωρίνης τον κ. Θεόκλητο.
Επιπλέον, η Ιερά Μονή μας ακολούθησε το παράδειγμα του αοιδίμου Πνευματικού Πατέρα και Μητροπολίτη μας κυρού Αυγουστίνου, ο οποίος, εξαιτίας της ίδιας Παναίρεσης του Οικουμενισμού, είχε παύσει το μνημόσυνο του Πατριάρχη Αθηναγόρα, που διακήρυσσε δημόσια τις κακοδοξίες αυτής της Παναίρεσης.
Δυνάμει του 15ου Κανόνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, κανονικώς και νομίμως αρνούμαστε να υπακούσουμε στη διαταγή του Μητροπολίτη Φλωρίνης, ο οποίος απαρνήθηκε την Ορθοδοξία και προσχώρησε στην Παναίρεση του Οικουμενισμού, αποδεχόμενος της αιρετικές αποφάσεις της Ψευδο-συνόδου της Κρήτης του 2016, και ο οποίος διατάσσει το Ορθόδοξο Ηγουμενοσυμβούλιο να παραδώσει την Ιερά μας Μονή στην οικουμενιστική διαχειριστική επιτροπή. Η παράδοση από Ορθοδόξους Ιεράς Μονής σε Οικουμενιστές ισοδυναμεί με αποστασία από τον Άγιο Τριαδικό Θεό. Και γι’ αυτό απευθύνουμε σε αυτούς το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ.
Διαβάστε το χρονικό στην ετικέτα "Δίωξη π.Μαξίμου Καραβά", εδώ.
Ο μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος έχει στο "ενεργητικό" του και άλλη δίωξη: του π.Παϊσιου Παπαδόπουλου. Και από αυτό απαίτησε να ΠΑΡΑΔΟΣΕΙ το μοναστήρι που ο ίδιος ίδρυσε στον έτερο φιλόδοξο τοπικό αρχιμανδρίτη (Σεβαστιανό Τοπάλη), τον οποίο επίσης διόρισε προσωρινά ηγούμενο! Ότι ακριβώς κάνει τώρα και στην Αγ.Παρασκευή Μηλοχωρίου (διορίζοντας ηγούμενο τον πρωτοσύγκελο π.Νικηφόρο Μανάδη, ο οποίος είναι ήδη ηγούμενος σε άλλο μοναστήρι, που εγκαινίασε ο Βαρθολομαίος). Την ετικέτα με την "Δίωξη π.Παϊσίου Παπαδόπουλου", δείτε την εδώ.
Να δούμε πότε θα σταματήσει η κατρακύλα του Θεοκλήτου.
Β - Οι αιρετικές αποφάσεις της Ψευδο-συνόδου αλλοιώνουν και αποδομούν το Σύμβολο της Πίστεως, επειδή εισάγουν επίσημα την αντίχριστη Θρησκευτική Παγκοσμιοποίηση ή τον Θρησκευτικό Συγκρητισμό ή τον Γνωστικισμό, ο οποίος είναι μια αίρεση ήδη καταδικασμένη από τους Αγίους Αποστόλους (π.χ. Ιωάννη και Παύλο), τις Οικουμενικές Συνόδους και τους Αγίους Πατέρες.
Ειδικότερα, μια σύντομη αναφορά των αιρέσεων και λοιπών αιρετικών θέσεων τις οποίες εισήγαγε επίσημα η Ψευδο-σύνοδος, είναι η εξής:
1 – Αναγνώρισε τους αιρετικούς ως «Εκκλησίες», χωρίς αυτοί να απαρνηθούν τις πλάνες τους και να δεχθούν την Ορθόδοξη Αλήθεια.
2 – Αναγνώρισε επίσης το λεγόμενο «Παγκόσμιο Συμβούλιο των Εκκλησιών» και επιτρέπει τη συμμετοχή σε τούτο των Ορθόδοξων Εκκλησιών, αν και αυτό έχει την Αιρετική Εκκλησιολογία, κατά την οποία η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν είναι η Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, αλλά μόνο ένα τμήμα της, ενώ τα άλλα τμήματά της είναι οι Παπικοί και Προτεστάντες.
3 – Κατάργησε το συνοδικό πολίτευμα της Εκκλησίας, επειδή δικαίωμα ψήφου είχαν μόνον οι 10 προκαθήμενοι και όχι όλοι οι ποιμενάρχες επίσκοποι που συμμετείχαν.
4 – Άλλαξε το δογματικά κατοχυρωμένο αλάθητο σε θέματα πίστεως, επειδή το ταύτισε αποκλειστικά με τις αποφάσεις της, ενώ κατά την ορθόδοξη δογματική, το αλάθητο υπάρχει όταν οι δογματικές αποφάσεις της Συνόδου γίνουν αποδεκτές από τους επισκόπους που δεν ήταν μέλη της, και από τους λοιπούς κληρικούς, μοναχούς και λαϊκούς.
5 – Επέβαλε την αίρεση της δεσποτοκρατίας, κατά την οποία όπου βρίσκεται ο επίσκοπος, έστω και αν διδάσκει αιρέσεις, εκεί δήθεν βρίσκεται η Εκκλησία.
6 – Καθιέρωσε την αίρεση της εκκοσμίκευσης, επειδή αρνήθηκε τον σταυρικό χαρακτήρα του Ευαγγελίου, διδάσκοντας ένα ψευδο-ευαγγέλιο άνετο για τα πάθη των ανθρώπων, διδάσκοντας τον συσχηματισμό με τον κόσμο.
7 – Διέστρεψε την ορθόδοξη ανθρωπολογία, η οποία έχει ως πρότυπό της τον Θεάνθρωπο Χριστό, αντικαθιστώντας το με ουμανισμό που, στο επίκεντρό του, τοποθετεί τον εμπαθή άνθρωπο.
8 – Αποδέχθηκε τη συμπροσευχή με τους αιρετικούς, προσκαλώντας τους ως παρατηρητές, σε πλήρη αντίθεση προς τους σχετικούς ιερούς κανόνες.
9 – Εξουσιοδότησε τις Αυτοκέφαλες Εκκλησίες να επιτρέπουν τους μικτούς γάμους, για να διευκολύνει, μέσω των μικτών γάμων, την άμβλυνση των συνειδήσεων προς το σκοπό της αποδοχής της πλήρους ένωσης των Ορθοδόξων με τους αιρετικούς στη νέα Ψευδο-Εκκλησία του Οικουμενισμού.
10 – Εξουσιοδότησε επίσης τις Αυτοκέφαλες Εκκλησίες να σχετικοποιήσουν τη νηστεία, η οποία είναι η αναλλοίωτη βάση της ορθόδοξης πνευματικής ζωής.
11 – Αρνήθηκε να ονομαστεί «Οικουμενική Σύνοδος», επειδή δεν λάμβαναν μέρος ως μέλη της παπικοί και προτεστάντες.
12 – Αρνήθηκε να επικυρώσει τις αντιπαπικές Η΄και Θ΄ Συνόδους ως Οικουμενικές, αν και στη συνείδηση του πληρώματος της Ορθόδοξης Εκκλησίας αυτές οι Σύνοδοι είναι τέτοιες.
13 – Διέγραψε από τη θεολογική ορολογία τη λέξη «αιρετικός», αν και αυτός ο όρος είναι θεμελιώδης σε όλες τις προγενέστερες Συνόδους.
Όμως, ο 15ος Κανόνας της Πρωτοδευτέρας Συνόδου τον επίσκοπο που διακηρύσσει δημόσια αίρεση, τον χαρακτηρίζει ψευδο-επίσκοπο και ψευδο-διδάσκαλο. Επίσης, υποχρεώνει τους κληρικούς να παύσουν το μνημόσυνό του και τους μοναχούς να παύσουν την κοινωνία με αυτούς, δηλαδή να τον αναγνωρίζουν ως ορθόδοξο επίσκοπο. Τούτο έπραξε η Ιερά μας Μονή Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου, παύοντας το μνημόσυνό του και μη αναγνωρίζοντας ως ορθόδοξο Μητροπολίτη Φλωρίνης τον κ. Θεόκλητο.
Επιπλέον, η Ιερά Μονή μας ακολούθησε το παράδειγμα του αοιδίμου Πνευματικού Πατέρα και Μητροπολίτη μας κυρού Αυγουστίνου, ο οποίος, εξαιτίας της ίδιας Παναίρεσης του Οικουμενισμού, είχε παύσει το μνημόσυνο του Πατριάρχη Αθηναγόρα, που διακήρυσσε δημόσια τις κακοδοξίες αυτής της Παναίρεσης.
Δημοσίευμα που αναφέρεται στην διακοπή μνημόνευσης του μητροπολίτου Ελευθερουπόλεως Αμβροσίου και της συμπαράστασης του (με δημόσιες δηλώσεις) από τους μητροπολίτες Φλωρίνης Αυγουστίνου και Παραμυθίας Παύλου. Αργότερα και οι δύο αυτοί μητροπολίτες ΔΙΚΕΚΟΨΑΝ την μνημόνευσης του Πατριάρχη Αθηναγόρα. Η εικόνα από το ιστολόγιο "ΕνΤουρωΝικα1", εδώ. Παρακαλούνται όσοι αναδημοσιεύσουν να ΒΑΛΟΥΝ τον σύνδεσμο. |
Πηγή φωτογραφίας, "ΕνΤούτωΝίκα1", εδώ |
Κατόπιν των ανωτέρω,
Η ΙΕΡΑ ΜΑΣ ΜΟΝΗ ΚΑΛΕΙ
ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ
ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΝ ΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ
ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΜΙΜΑ ΜΕΣΑ
ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΤΡΈΨΟΥΝ ΤΗΝ ΑΡΠΑΓΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ,
Η ΟΠΟΙΑ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ, ΑΛΛΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ,
ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΟΔΕΧΘΗΚΕ ΤΙΣ ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ.
Διαβάστε το χρονικό στην ετικέτα "Δίωξη π.Μαξίμου Καραβά", εδώ.
Ο μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος έχει στο "ενεργητικό" του και άλλη δίωξη: του π.Παϊσιου Παπαδόπουλου. Και από αυτό απαίτησε να ΠΑΡΑΔΟΣΕΙ το μοναστήρι που ο ίδιος ίδρυσε στον έτερο φιλόδοξο τοπικό αρχιμανδρίτη (Σεβαστιανό Τοπάλη), τον οποίο επίσης διόρισε προσωρινά ηγούμενο! Ότι ακριβώς κάνει τώρα και στην Αγ.Παρασκευή Μηλοχωρίου (διορίζοντας ηγούμενο τον πρωτοσύγκελο π.Νικηφόρο Μανάδη, ο οποίος είναι ήδη ηγούμενος σε άλλο μοναστήρι, που εγκαινίασε ο Βαρθολομαίος). Την ετικέτα με την "Δίωξη π.Παϊσίου Παπαδόπουλου", δείτε την εδώ.
Να δούμε πότε θα σταματήσει η κατρακύλα του Θεοκλήτου.
Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"