Ένα ορθόδοξο ποίμνιο στη Πολωνία, μαζί με αρκετούς ιερείς ξεκίνησαν προσκυνηματική πεζοπορεία, μια παραλαγή της Σταυρικής Πορείας που συνηθίζεται στην Βεσσαραβία και στη Ρωσία,
αλλά οπωσδήποτε όχι οικουμενιστική όπως εκείνη που οργανώθηκε προσφάτως στη Φινλανδία (σχολιάζουμε παρακάτω)
Στο βίντεο προβάλλονται στιγμές από την Θεία Λειτουργία που τελέστηκε στο δάσος μια εορταστική μέρα στη διάρκεια της πεζοπορείας, ενώ οι παπικοί της περιοχής είχαν προσφέρει ένα δικό τους κτίριο προκειμένου να "εξυπηρετηθούν" οι χριστιανοί [ορθόδοξοι].
Δείτε τώρα και την οικουμενιστική "πορεία" (του αίσχους), που διοργανώθηκε στην Φιλανδία :
Στις 26 Αυγούστου στην πόλη Espoo έλαβε χώρα μια ασυνήθηστη Πορεία του Σταυρού. Αντί σημαίες οι μετέχοντες φέρανε ένα σεντόνι με την επιγραφή "Oykumena".
Η οικουμενιστική εκδήλωση ξεκίνησε με μια οικουμενιστική λειτουργία στη "μονή" της Παναγίας, στη πόλη Espoo - η μοναδική καθολική "μονή" του τάγματος των Καρμελιτών, στη Φινλανδία.
Της πομπής ηγείθηκε ο "ορθόδοξος" ιερέας Petri Korhonen, που σε κάποια στιγμή της εκδήλωσης προέβει στον αγιασμό των υδάτων σε μια από τις παραλίες της Oittaa.
3 Σχόλια:
Οι Οικουμενιστές αργά ή γρήγορα θα έχουν την τύχη που είχαν οι "αγιότατοι" (έτσι τους αποκαλούν) αιρετικοί επίσκοποι στην σημερινή Ευρώπη (Γαλλία, Αγγλία κλπ) : Οι ναοί τους θα πωλούνται και θα γίνονται μπαρ και εστιατόρια αφού -απουσία πιστών- δεν θα μπορούν να ανταποκριθούν στα λειτουργικά τους έξοδα και οι δεσποτάδες θα παίζουν τον κομπάρσο των πολιτικών της Νέας Τάξης, για να κάνουν χρήσιμες για το σύστημα δηλώσεις και να κρατάνε το ποίμνιο υπνωτισμένο. Πολύ σωστά το άρθρο (στα ρουμάνικα) ξεκινάει με τη φράση: "το μέλλον είναι των Ορθοδόξων", έστω κι αν η πορεία που θα βιώσουμε θα είναι πραγματικά ΜΑΡΤΥΡΙΚΗ.
Στις 26 Αυγούστου στην πόλη Espoo έλαβε χώρα μια ασυνήθηστη Πορεία του Σταυρού. Αντί σημαίες οι μετέχοντες φέρανε ένα σεντόνι με την επιγραφή "Oykumena".
Της πομπής ηγείθηκε ο "ορθόδοξος" ιερέας Petri Korhonen, που σε κάποια στιγμή της εκδήλωσης προέβει στον αγιασμό των υδάτων σε μια από τις παραλίες της Oittaa.
Έπειτα οι συμμετέχοντες κατευθηνθήκαν προς τη πόλη Taipale όπου την οικουμενιστική σκυτάλη έλαβε ένας πασίγνωστος οικουμενιστής, δραστήριο μέλος του ΠΣΕ, ο "ορθόδοξος" ιερέας Heikki Huttunen.
Η είδηση από ρουμανική ιστοσελίδα, εδώ
3 Σχόλια:
Οι Οικουμενιστές αργά ή γρήγορα θα έχουν την τύχη που είχαν οι "αγιότατοι" (έτσι τους αποκαλούν) αιρετικοί επίσκοποι στην σημερινή Ευρώπη (Γαλλία, Αγγλία κλπ) : Οι ναοί τους θα πωλούνται και θα γίνονται μπαρ και εστιατόρια αφού -απουσία πιστών- δεν θα μπορούν να ανταποκριθούν στα λειτουργικά τους έξοδα και οι δεσποτάδες θα παίζουν τον κομπάρσο των πολιτικών της Νέας Τάξης, για να κάνουν χρήσιμες για το σύστημα δηλώσεις και να κρατάνε το ποίμνιο υπνωτισμένο. Πολύ σωστά το άρθρο (στα ρουμάνικα) ξεκινάει με τη φράση: "το μέλλον είναι των Ορθοδόξων", έστω κι αν η πορεία που θα βιώσουμε θα είναι πραγματικά ΜΑΡΤΥΡΙΚΗ.
Τυχαίνει να έχουμε γεννηθεί στην Ελλάδα, και να έχουμε άφθονους άξιους μοναχούς (αγιορείτες και μη) και ιερωμένους, που παρά τους εκφοβισμούς και τις μεθοδεύσεις και τις διώξεις ΤΟΛΜΗΣΑΝ να ομολογήσουν την αλήθεια και να απομακρυνθούν από την αίρεση (διακόπτοντας την μνημόνευση) που έχει καθιερωθεί και "με τη βούλα" μέσα στην εκκλησία μας.
Και λίγο πολύ όλο και θα βρίσκεται κάποιο ιδιωτικό παρεκκλήσιο ή μοναστήρι που δεν έχει πέσει ακόμη στα χέρια των οικουμενιστών, για να λειτουργηθούμε (ακόμη κι αν χρειαστεί να διανύσουμε εκατοντάδες χιλιόμετρα).
Πόσο πιο δύσκολα είναι η κατάσταση σε άλλες Ορθόδοξες χώρες;
Μπορούμε επ ' άπειρο όμως, να τα "έχουμε καλά με όλους";
Και με τους οικουμενιστές δεσποτάδες, τους διώκτες των ομολογητών ιερέων (Θεσσαλονίκης, Λαγκαδά, Φλωρίνης, Καστορίας, Αιτωλίας, Ιεραρχία Κρήτης κλπ) και με αντι-οικουμενιστικές απόψεις (μόνον σε θεωρητικό επίπεδο, συνεχίζοντας την κοινωνία με τους αιρετικούς οικουμενιστές);
Και λίγο πολύ όλο και θα βρίσκεται κάποιο ιδιωτικό παρεκκλήσιο ή μοναστήρι που δεν έχει πέσει ακόμη στα χέρια των οικουμενιστών, για να λειτουργηθούμε (ακόμη κι αν χρειαστεί να διανύσουμε εκατοντάδες χιλιόμετρα).
Πόσο πιο δύσκολα είναι η κατάσταση σε άλλες Ορθόδοξες χώρες;
Μπορούμε επ ' άπειρο όμως, να τα "έχουμε καλά με όλους";
Και με τους οικουμενιστές δεσποτάδες, τους διώκτες των ομολογητών ιερέων (Θεσσαλονίκης, Λαγκαδά, Φλωρίνης, Καστορίας, Αιτωλίας, Ιεραρχία Κρήτης κλπ) και με αντι-οικουμενιστικές απόψεις (μόνον σε θεωρητικό επίπεδο, συνεχίζοντας την κοινωνία με τους αιρετικούς οικουμενιστές);
Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"
ΥΓ. ευχαριστούμε την αναγνώστρια μας για την αποστολή της μετάφρασης.
ΠΗΓΗ