Απαντήσεις στον π. Δανιήλ Αεράκη
Απάντηση στον π. Δανιήλ Αεράκη για τον «ορθόδοξο» μητροπολίτη Φλωρίνης και το «σχίσμα της αποτείχισης».
Δυστυχώς, απ’ ό,τι βλέπω, ο π. Δανιήλ Αεράκης δεν είναι σε πλάνη μόνο στα Εσχατολογικά ζητήματα (τον Αντίχριστο, τον δυσώνυμο αριθμό κ.λ.π.) αλλά και στο θέμα της Αποτείχισης. Οι πατέρες των Μονών της Φλώρινας, στηριζόμενοι στον 15ο Ιερό Κανόνα της ΑΒ Συνόδου, διέκοψαν τη μνημόνευση του μητροπολίτη Θεόκλητου για δύο λόγους:
Απάντηση στον π. Δανιήλ Αεράκη για τον «ορθόδοξο» μητροπολίτη Φλωρίνης και το «σχίσμα της αποτείχισης».
Απάντηση στον π. Δανιήλ Αεράκη για τον «ορθόδοξο» μητροπολίτη Φλωρίνης και το «σχίσμα της αποτείχισης».
Δυστυχώς, απ’ ό,τι βλέπω, ο π. Δανιήλ Αεράκης δεν είναι σε πλάνη μόνο στα Εσχατολογικά ζητήματα (τον Αντίχριστο, τον δυσώνυμο αριθμό κ.λ.π.) αλλά και στο θέμα της Αποτείχισης. Οι πατέρες των Μονών της Φλώρινας, στηριζόμενοι στον 15ο Ιερό Κανόνα της ΑΒ Συνόδου, διέκοψαν τη μνημόνευση του μητροπολίτη Θεόκλητου για δύο λόγους:
- Πρώτον και κυριότερον, γιατί αποδέχεται τις αιρετικές αποφάσεις της ψευδοσυνόδου της Κρήτης που νομιμοποίησαν τον Οικουμενισμό και
- δεύτερον, γιατί εξακολουθεί να μνημονεύει τον επικεφαλής της αίρεσης, τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο.
Εξ άλλου, ο ίδιος ο π. Δανιήλ, με άρθρο του, διατύπωσε δριμύτατη κριτική στην ληστρική «σύνοδο»[1] Σε άλλο άρθρο του κατακεραύνωσε τους Οικουμενιστές, όπως τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο που τον αποκάλεσε «Πρώτο σε φαιδρότητες»[2]. Γράφει, επίσης, ότι ο Πατριάρχης «γελοιοποιείται» διανέμοντας «αντίχριστα Κοράνια»[3]
Δεν έχει καταλάβει ακόμα γέροντας αυτός ότι με την «Πανορθόδοξη» «σύνοδο» της Κρήτης εισήλθε η αίρεση μέσα στο Σώμα της Εκκλησίας μας. Ο μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος από τη στιγμή που αποδέχεται και επαινεί αυτήν την ψευδοσύνοδο κηρύττει αίρεση. Ένα συν ένα ίσον δύο. Τι δεν καταλαβαίνει ο πατήρ Δανιήλ; Τον παραπέμπω στο κείμενό μου: «Αντι-Κανονική και άδικη η δίωξη των δύο Μοναστηριών της μητροπόλεως Φλωρίνης»[4].
Όσον αφορά τον «ορθόδοξο», δήθεν, μητροπολίτη Φλωρίνης, τον παραπέμπω και σε ένα άλλο κείμενο μου που δείχνει πόσο «ευαίσθητος» είναι στο θέμα της Πίστεως ο ανάξιος διάδοχος του Πατρός Αυγουστίνου Καντιώτη. («Ανοιχτή επιστολή προς τον σεβ. Μητροπολίτη Φλωρίνης κ. Θεόκλητο»[5])
Βασίλης Κερμενιώτης
Ἡ συνέχεια ἐδῶ: Πηγή
"O φιλων πατερα ή μητερα υπερ εμε, ουκ εστι μου Αξιος"(....)
"Εως θανατου αγωνισαι υπερ της Αληθειας...."(...)
Ο φλογερος ιεροκηρυκας πατηρ Δανιηλ Αερακης, επαθε τι το ανθρωπινον και εσπευσε να υπερασπισθη τον ενοχο και τους ενοχους και να κατακρινει τους αθωους. Ετσι, λοιπον, κατακρινει με αναρμοστα και απρεπη σχολια του,(στο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ιστολογιο Αναστασιος), τους δικαιως αποτειχισθεντες πατερες των
δυο μοναστηριων της μητροπολεως Φλωρινης - και οχι μονον - και εγκρινει την προδοτικη τακτικη του μητροπολιτη Θεοκλητου, που αναγνωριζει την ΛΗΣΤΡΙΚΗ συναξι του Κολυμπαριου, ουδεποτε εκφραστηκε παραμικρως κατ' αυτης και μνημονευει ανελλιπως τον Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαιο, που κηρυττει γυμνη τη κεφαλη και στεντορια τη φωνη, την Παναιρεσι του Οικουμενισμου - Πανθρησκειασμου, η οποια σημερα (2017) εφτασε πλεον στο αποκορυφωμα της και δειχνει το πραγματικο Απεχθες προσωπο της. Μαλιστα προτρεπει τους κληρικους και τους λαϊκους να μην ...αποκοπτονται απο το σωμα της Εκκλησιας. Ο πατηρ Δανιηλ πεφτει στο ιδιο λαθος που επεσαν και καποιοι αλλοι, να χαρακτηριζουν την Ιεροκανονικη Αποτειχισι, ως σχισμα και αποκοπη απο το σωμα της Εκκλησιας. Μπλεκει μαλιστα και τον ευαισθητοτατο στα ζητηματα της Πιστεως πατερα Αυγουστινο και θελει να μας πη οτι εαν εκαμναν τα ιδια και εις εκεινον, εκεινος θα τους κατεκρινε.
Ο ΠΑΤΗΡ ΔΑΝΙΗΛ ΑΕΡΑΚΗΣ
ΑΠΑΝΤΑΕΙ
ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΔΑΝΙΗΛ ΑΕΡΑΚΗ.
"Εως θανατου αγωνισαι υπερ της Αληθειας...."(...)
Ο φλογερος ιεροκηρυκας πατηρ Δανιηλ Αερακης, επαθε τι το ανθρωπινον και εσπευσε να υπερασπισθη τον ενοχο και τους ενοχους και να κατακρινει τους αθωους. Ετσι, λοιπον, κατακρινει με αναρμοστα και απρεπη σχολια του,(στο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ιστολογιο Αναστασιος), τους δικαιως αποτειχισθεντες πατερες των
δυο μοναστηριων της μητροπολεως Φλωρινης - και οχι μονον - και εγκρινει την προδοτικη τακτικη του μητροπολιτη Θεοκλητου, που αναγνωριζει την ΛΗΣΤΡΙΚΗ συναξι του Κολυμπαριου, ουδεποτε εκφραστηκε παραμικρως κατ' αυτης και μνημονευει ανελλιπως τον Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαιο, που κηρυττει γυμνη τη κεφαλη και στεντορια τη φωνη, την Παναιρεσι του Οικουμενισμου - Πανθρησκειασμου, η οποια σημερα (2017) εφτασε πλεον στο αποκορυφωμα της και δειχνει το πραγματικο Απεχθες προσωπο της. Μαλιστα προτρεπει τους κληρικους και τους λαϊκους να μην ...αποκοπτονται απο το σωμα της Εκκλησιας. Ο πατηρ Δανιηλ πεφτει στο ιδιο λαθος που επεσαν και καποιοι αλλοι, να χαρακτηριζουν την Ιεροκανονικη Αποτειχισι, ως σχισμα και αποκοπη απο το σωμα της Εκκλησιας. Μπλεκει μαλιστα και τον ευαισθητοτατο στα ζητηματα της Πιστεως πατερα Αυγουστινο και θελει να μας πη οτι εαν εκαμναν τα ιδια και εις εκεινον, εκεινος θα τους κατεκρινε.
Λαθος πατερα Δανιηλ. Ο πατηρ Αυγουστινος αν ζουσε σημερα θα υποκινουσε και θα ενθαρρυνε ολους, κληρικους και λαϊκους και οχι μονο της δικης του μητροπολεως αλλα και ολων των μητροπολεων, να ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΝΤΑΝ απο τους σημερινους Αιρετικους και Οικουμενιστας επισκοπους, που συμμετειχαν ή αποδεχθηκαν τις Αιρεσεις της Κολυμπαριου, αλλα και μνημονευουν τον Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαιο.
Ο πατηρ Δανιηλ εγραφε στο παρελθον στο περιοδικο "Σταυρος" και σε σειρα αρθρων, εναντιον της Παναιρεσως του Οικουμενισμου. Βρηκαμε, ουκ ολιγα αποσπασματα να αναφερονται στην Φρικαλεα Παναιρεσι των ημερων μας. Τοσο ευκολα τα λησμονησε εκεινα τα αρθρα του ο πατηρ Δανιηλ;
Ποσες φορες δεν τον ειπαμε να εκδοση σε τομο εκεινα τα θαυμασια κειμενα....
Δημοσιευουμε ενα τετοιο αρθρο του(1968, σελ.168), που αποδεικνυει οτι ο σημερινος πατηρ Δανιηλ, ξεχασε τον παληο πατερα Δανιηλ που ηταν γνησιοτερος και αυθεντικοτερος.