«Η Μακεδονία είναι μία και ελληνική και η Εκκλησία μία και μόνο η Ορθόδοξη»
ΑΡΧΙΜ. ΠΑΪΣΙΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ ΦΙΛΩΤΑ
Φαινόμενα αλυτρωτισμού από τις γειτονικές μας χώρες προς την πατρίδα μας παρατηρούνται αιώνες τώρα! Όμως τον τελευταίο καιρό, στα πλαίσια της “Νέας Τάξης πραγμάτων” που προωθεί η παγκοσμιοποίηση σε εθνικό, οικονομικό και θρησκευτικό πεδίο, με την ήδη προωθημένη προγάνδα, την κατάρευση της εθνικής μας οικονομίας και κυρίως την ταύτιση της Αγίας μας Ορθοδοξίας, με τις αιρέσεις, της δυτικής, αλλοτριωμένης χριαστιανοσύνης, μας ανησυχούν ιδιαίτερα, αφού έχουν ως στόχο, εκείνοι οι οποίοι ρυθμίζουν τις τύχες των κρατών και των λαών, την εθνική μας απομείωση και την πνευματική μας αλλοτρίωση από τις διαχρονικές αξίες του ελληνορθόδοξου πολιτισμού μας .
Δεν είναι καθόλου υπερβολή να επισημάνουμε ότι εκείνα που δεν πάθαμε στην πατρίδα μας ως κράτος, έθνος και ως Ρωμαίϊκη συνείδηση στο διάβα της ιστορίας, τα κατέστρεψαν τώρα, τις τελευταίες δεκαετίες, με την παραχώρηση της εθνικής μας κυριαρχίας, την οικονομική εξαθλίωση, την παραχάραξη της ιστορίας και των θρησκευτικών μας και από αυτά ακόμη τα σχολικά βιβλία, αλλά κατ’ εξοχήν, με την Ψευτοσύνοδο στο Κολυμπάρι που αναγνώρισε τις αιρέσεις ως Εκκλησίες και τις εξίσωσε με την αγία μας Εκκλησία. Αποτέλεσμα, ο ορθόδοξος, μέχρι τώρα, λαός μας να μαντρωθεί πλέον, με τις δεσμευτικές αποφάσεις της “Συνόδου”, στην Παγκοσμιοποιμένη Θρησκεία της Νέας Εποχής του Αντιχρίστου. Αυτό κατ’ εξοχήν όμως επετεύχθη στα πλαίσια της Εκκλησίας της Ελλάδος με την απόφαση της Συνόδου της Ιεραρχίας της, η οποία προσυγράφοντάς τες, τις επικύρωσε και έτσι αναγνώρισε στην πράξη την Ψευτοσύνοδο του 2016 στην Κρήτη, και γι’ αυτό φέρει την ευθύνη και καθίστανται πλέον υπόλογοι οι μητροπολίτες που σιγούν και δεν αντιδρούν για τα τεκταινόμενα. Βέβαια, τα νήματα για την Εκκλησία, την παιδεία, την πολιτική, την οικονομία, την νομιμοποίηση αλλαγής φύλου και όχι μόνο, γνωρίζουμε πολύ καλά όλοι, ότι τα κινούν όσοι δεν αγαπούν την Ελλάδα. Πολύ περισσότερο, όσοι δεν αναγνωρίζουν τον Κύριο μας Ιησού Χριστό, τον δομήτορα της Εκκλησίας μας, την οποία προσπαθούν να αλώσουν, κυρίως από μέσα, αμβλύνοντας το ορθόδοξο αισθητήριο του ελληνικού λαού, ώστε να μην θίγεται και να μην αντιδρά σε όσα αυτοί απεργάζονται. Τους ιερείς πάλι τους έχουν στο χέρι, για μην μπορούν να πρωτοστατούν σε αγώνες, με τις μισθοδοσίες και τους μοναχούς με τα κονδύλια και τις ποικίλες διευκολύνσεις. Αυτό όμως δεν αίρει και την προσωπική μας ευθύνη!
Σε αυτή, την συνολική, συνάφεια πρέπει να διακρίνουμε τα εθνικά μας θέματα και τα γεγονότα στα γειτονικά μας κράτη και όλα όσα γίνονται στην γεωπολιτική σφαίρα, την οικονομία, την θρησκεία για να είμαστε σε θέση να συνειδητοποιούμε που μας πηγαίνουν.Αν και οι ινστρούχτορες της “Νέας Εποχής” δεν τολμούν ακόμη να παρουσιάσουν το σχέδιο τους για την Μακεδονία, ως ένα νέο κρατήδιο των Ηνωμένων Πολιτειών της Νέας Ευρώπης, όπως τείνει να διαμορφωθεί με τις γεοπολικές αλλαγές της που διαφαίνονται να την μεταλλάσσουν , αφού γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο δεν προβλάφθηκε και σύνταγμα που να ορίζει τα πλαίσια και την πορεία της, εντούτοις είναι γνωστή η σκοπιμότητά τους για κατακερματισμό των χωρών, ώστε να καταστεί ευκολότερη χειραγώγησή τους. Εύστοχα διατυπώθηκε λοιπόν από τον μοναχό π. Σαραφείμ Ζήση ο συσχετισμός της μοναδικότητος της Μεκεδονίας και της μοναδικότητος της Εκκλησίας ότι όπως η Μακεδονία είναι μία και ελληνική, έτσι και η Εκκλησία είναι μία και Ορθόδοξη. Και πώς οι μητροπολίτες μας αγωνίζονται για τό ένα, δεν αγωνίζονται όμως και για το άλλο, που είναι το σημαντικότερο; Όντως, λεονταρισμοί χωρίς κόστος!
ΣΥΝΑΞΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΡΗΤΩΝ
Σε αυτή, την συνολική, συνάφεια πρέπει να διακρίνουμε τα εθνικά μας θέματα και τα γεγονότα στα γειτονικά μας κράτη και όλα όσα γίνονται στην γεωπολιτική σφαίρα, την οικονομία, την θρησκεία για να είμαστε σε θέση να συνειδητοποιούμε που μας πηγαίνουν.Αν και οι ινστρούχτορες της “Νέας Εποχής” δεν τολμούν ακόμη να παρουσιάσουν το σχέδιο τους για την Μακεδονία, ως ένα νέο κρατήδιο των Ηνωμένων Πολιτειών της Νέας Ευρώπης, όπως τείνει να διαμορφωθεί με τις γεοπολικές αλλαγές της που διαφαίνονται να την μεταλλάσσουν , αφού γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο δεν προβλάφθηκε και σύνταγμα που να ορίζει τα πλαίσια και την πορεία της, εντούτοις είναι γνωστή η σκοπιμότητά τους για κατακερματισμό των χωρών, ώστε να καταστεί ευκολότερη χειραγώγησή τους. Εύστοχα διατυπώθηκε λοιπόν από τον μοναχό π. Σαραφείμ Ζήση ο συσχετισμός της μοναδικότητος της Μεκεδονίας και της μοναδικότητος της Εκκλησίας ότι όπως η Μακεδονία είναι μία και ελληνική, έτσι και η Εκκλησία είναι μία και Ορθόδοξη. Και πώς οι μητροπολίτες μας αγωνίζονται για τό ένα, δεν αγωνίζονται όμως και για το άλλο, που είναι το σημαντικότερο; Όντως, λεονταρισμοί χωρίς κόστος!
ΣΥΝΑΞΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΡΗΤΩΝ