Παρασκευή 7 Απριλίου 2017

Με την στάση σας "μειώνετε το φρόνημα για αγώνα και τέλος αποκρύπτεται κάθε προσπάθεια διαμαρτυρίας"!


“Καρδίαν καθαράν κτίσον εν εμοί, ο Θεός, και πνεύμα ευθές εγκαίνισον εν τοις εγκάτοις μου”.

Σεβαστοί πατέρες π. Θεόδωρε, π. Νικόλαε, π. Φώτιε,
μετά τον λόγο σας για την μη συμμετοχή σας στην ημερίδα περί καταδίκης του οικουμενισμού στο Ωραιόκαστρο, αισθανθήκαμε την ανάγκη να σας παρουσιάσουμε και την δική μας θέση.

Είμαστε μια ομάδα πιστών που έχουν κάνει αποτείχιση και δεν έχουν καμία εκκλησιαστική κοινωνία τόσο με αιρετίζοντες όσο και με ορθώς φρονούντας ιερείς οι οποίοι ακόμα δεν έχουν προβεί σε αποτείχιση.

Πιστεύουμε ακράδαντα ότι αυτό μας δίδαξαν οι Άγιοι Πατέρες και αυτό είναι το χρέος μας σε καιρό αιρέσεως.
''Δεν παρασυρόμεθα απ' τον φανατισμό και τον ζήλο μας'' αλλά προσπαθούμε να φανούμε συνεπείς σε όσα υπαγορεύει η Ιερά μας Παράδοση.

Καταλαβαίνετε το κόστος που έχει αυτό για μας. Παράλληλα με τον πόλεμο που είχαμε απ' όλους τους γύρω μας (ανθρώπους πιστούς, με ευλάβεια,τακτικό εκκλησιασμό), κληθήκαμε να επιβεβαιώσουμε
το πιστεύω μας με την μη εκκλησιαστική κοινωνία.

Στον αγώνα μας αυτό, το τελευταίο που θα μπορούσαμε να φανταστούμε, ήταν η τοποθέτησή σας σχετικά με την οικονομία στο θέμα της εκκλησιαστικής κοινωνίας.
Οι Άγιοι μας άφησαν παρακαταθήκη, οικονομία πρίν την διεξαγωγή αιρετικής συνόδου, ενώ μετά απόλυτη ακρίβεια. 

Φαντασθήκαμε ότι οι καιροί επιβάλλουν μία καθαρή τοποθέτηση (και όχι την μεσαία οδό) και την πλήρη ενότητα την οποία επικαλείσθε χωρίς όμως να την κάνετε πράξη.
Ακούγοντας τον λόγο σας, λυπηθήκαμε αφάνταστα, διαπιστώνοντας πόσο μεγάλο κακό μπορεί να γίνει από την κατεύθυνση που δίνετε στον λαό, την στιγμή που αυτό το θέμα άπτεται της σωτηρίας των ψυχών των πιστών.

Μιλήσατε για τους αγιορείτες πατέρες, σχολιάζοντας πόσο εύκολο είναι γι αυτούς να ακολουθούν την οδό της ακρίβειας απ' την στιγμή που δεν έχουν ποίμνιο.
Μάλλον θεωρείτε εύκολο το να κάνουν πράξη τα λόγια των Αγίων, διωκόμενοι απ' το περιβόλι της Παναγίας.

Ίσως δεν μπήκατε κάν στο κόπο να αναρωτηθείτε, γιατί κάνουν αυτό τον αγώνα, 33 εναντίον όλων, άν όχι για να υπερασπισθούν την πίστη τους και να μας διδάξουν τον τρόπο-δρόμο που πρέπει κι εμείς να πορευτούμε απέναντι στην αίρεση του Οικουμενισμού.
Ευτελίζετε τον αγώνα τους και παράλληλα δείχνετε μιαν άλλη οδό, συμβιβασμού και όχι μαχητικότητας, με την οποία αποπροσανατολίζετε το ποίμνιο, μειώνετε το φρόνημα για αγώνα και τέλος αποκρύπτεται κάθε προσπάθεια διαμαρτυρίας.

Γιατί, πώς θα γνωστοποιήσουμε στους οικουμενιστές πόσοι είμαστε, άν συνεχίσουμε να γεμίζουμε τους ναούς; Πώς θα τους πιέσουμε για νέα σύνοδο ώστε να αποκατασταθεί η αλήθεια;

Έτσι ζητά ο Κύριος να συσταυρωθούμε μαζί Του, συνεχίζοντας όπως ήμασταν, ενώ έχει συμβεί η πλήρης ανατροπή στα θέματα πίστεως;
Κατηγορείτε τους αγιορείτες πατέρες για θρασύτητα, έλλειψη σεβασμού και ασυνέπεια απέναντί σας, επειδή άλλαξαν τελευταία στιγμή την τοποθέτησή τους εμμένοντας στην ακρίβεια.

Άν το δείτε προσωπικά, έχετε δίκαιο. Η μη τήρηση των συμφωνημένων την τελευταία στιγμή δηλώνει ασυνέπεια.
Άν το δείτε, όμως, ουσιαστικά εκδηλώνεται η φώτιση από τον Θεό, που την ύστατη στιγμή μας διδάσκει την ευθύτητα της οδού.

Είναι δύσκολο να το αποδεχθείτε γιατί έρχεται σε αντίθεση με αυτά που διδάσκετε στο ποίμνιό σας και με αυτά που εφαρμόζετε εσείς, αλλά σε αυτήν την φάση που περνά η εκκλησία μας είναι μονόδρομος.

Η οικονομία όπως καλύτερα γνωρίζετε εσείς, έχει σκοπό την επαναφορά του αιρετικού στην ορθοδοξία έφ' όσον αυτός έχει αγαθή προαίρεση και όχι την παραμονή των πιστών μέσα στην αίρεση επειδή δεν υπάρχουν ναοί.
Γιατί ο Κύριος λέγει κατά τον απόστολο Παύλο ακαθάρτου μη άπτεσθε καγώ εισδέξομαι υμάς;

Στην εποχή του Μ. Βασιλείου γιατί οι υγιαίνοντες των λαών έφευγαν απ' τους ναούς θεωρώντας τους “ασεβείας διδασκαλία” και έκαναν τις προσευχές στην ύπαιθρο;
Γιατί ο Μ. Αθανάσιος συμβούλευε τον λαό να μην έχει καμία εκκλησιαστική κοινωνία σε απόλυτο επίπεδο και ο Αγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος περιγράφοντας την ορθόδοξο ποίμνη αποδεκατισμένη, ασύντακτη και ανεπίσκοπη, παρηγορεί τον λαό λέγοντας “έχουσιν ούτοι τους οίκους (οι αιρετικοί) ημείς τον ένοικο, ούτοι τους ναούς, ημεις τον Θεόν”;
Ισχυρίζεσθε ότι ο αγώνας δεν είναι προσωπικός και καλείτε τους αγιορείτες πατέρες να ρθούν μαζί σας.

Σας παρακαλούμε, απ' τα βάθη των ψυχών μας, να σκεφθείτε την πιθανότητα να βαδίσετε εσείς μαζί τους, μιμούμενοι και επόμενοι τοις Αγίοις Πατράσι.

Άς δώσει ο Θεός, να ξεπερασθούν αυτά τα εμπόδια ώστε, ενωμένοι με βάση την κοινή μας πίστη,να βοηθήσουμε να αφυπνιστεί ο ακατηχητος λαός και να απομακρυνθεί από την αίρεση γιατί αυτή είναι η μοναδική οδός σωτηρίας.
Παρακαλούμε συγχωρείστε μας,και ευχηθείτε και για μας.

Ορθοδοξία”