Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2018

π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος: Ὅσο ὑπάρχετε στή ζωή νά δείξετε ἀντίσταση στόν Οἰκουμενισμό!


Ὁμιλεῖ ὁ Μακαριστός Γέροντας π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος (1927 – 2006)

Στό τέλος ὁ Ἀντίχριστος θά κάνει τό ἑξῆς.. ἀφοῦ βέβαια θά ὁδηγηθεῖ ὅλη ἡ ἀνθρωπότητα στόν Ἀντίχριστο διά τῆς λεωφόρου του Οἰκουμενισμοῦ, ὥστε νά μήν ὑπάρχουν ὁμάδες ἀντιδράσεως -προσέξτε, νά μήν ὑπάρχουν ὁμάδες ἀντιδράσεως εἰς ὁλόκληρη τήν οἰκουμένη. Τότε ὁ Ἀντίχριστος δέν θά δεχτεῖ αὐτό νά τό κρατήσει. Αὐτό τό σχῆμα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ θά τό καταργήσει καί θά πεῖ ὅτι ὅλες οἱ θρησκεῖες περίμεναν νά φτάσουν νά βροῦν τόν Μεσσία, ὁ Μεσσίας εἶμαι ἐγώ. Καί ὅπως λέει ὁ Ἀπόστολος Παῦλος, τότε θά χτίσει τόν ναό τοῦ Σολομῶντος καί θά καθίσει εἰς τόν ναόν τοῦ θεοῦ καί θά ἀποδεικνύει ὅτι αὐτός εἶναι θεός. Τό λέει στούς Θεσσαλονικεῖς ὁ Ἀπόστολος Παῦλος.

Βλέπετε λοιπόν ὅτι: πᾶμε στόν Οἰκουμενισμό, αὐτός θά καταργηθεῖ καί θά ἀναδειχθεῖ ὁ Ἀντίχριστος ὡς θεός. Ἀντιλαμβάνεστε ὅτι ὅλα αὐτά ἀγαπητοί μου εἶναι πάρα πάρα πολύ σοβαρά. Μιλᾶμε γιά τήν ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας, ὅτι ἡ Ἐκκλησία εἶναι Μία ἀλλά δέν σημαίνει μ’ αὐτό ὅτι πρέπει νά γίνει ἐκμετάλλευσις τοῦ πράγματος, νά φθάσομε εἰς αὐτό τό... φοβερό θέμα, σ’ αὐτήν τήν φοβερή θεωρία νά μιλᾶμε περί τῆς ἑνώσεως τῶν ἐκκλησιῶν μέ αὐτόν τόν τρόπο.

Ἐγώ δέν ξέρω, δέν ξέρω πώς νά σᾶς τό πῶ ἀλλά θά σᾶς τό πῶ. Θά δείξετε ἀντίσταση ὅσο ὑπάρχετε στή ζωή σας. Κι ἐσεῖς νά τό πεῖτε στά παιδιά σας. Ἀντίσταση, ἄν αὔριο ἀρχίσει νά προπαγανδίζεται πιό φανερά.

Προπαγανδίζεται. Ὁ Οἰκουμενισμός ἔχει σχεδόν ἀλώσει τήν Ἐκκλησία τῆς Ἀμερικῆς. Ναί. Ἔχει σχεδόν ἀλώσει τήν Ἐκκλησία τῆς Ἀμερικῆς, γιατί ὁ Ἀρχιεπίσκοπος εἶναι οἰκουμενιστής. Δέν σᾶς λέω καινούρια πράγματα, οὔτε ὑβρίζω, οὔτε συκοφαντῶ. Εἶναι γνωστό.

Καταλαβαίνετε λοιπόν ὅτι αὔριο ἔρχεται ἕνας Ἀρχιεπίσκοπος ὁ ὁποῖος εἶναι οἰκουμενιστής. Τότε ἀπό τή Σκύλλα πᾶμε στή Χάρυβδη. Γι’ αὐτό προσέξτε πάρα πολύ. Εἶναι θέματα ἐκτάκτως λεπτά καί ἐκτάκτως σπουδαία, ὥστε ἐκεῖνα πού ἔρχονται αὔριο τά σημερινά ὅσο φοβερά καί νά ‘ναί νά ὠχριοῦν. Γι’ αὐτό λοιπόν πρέπει ὁ λαός τοῦ Θεοῦ νά εἶναι σέ μία διαρκῆ ἐπιφυλακή στά θέματα τῆς Πίστεώς του καί στά θέματα ἐκείνων πού εἶναι φύλακες τῆς Πίστεώς του.

Διότι ὁ κάθε ἐφημέριος στό χωριό, δέν εἶναι ὁ φύλακας τῆς Πίστεως στόν κλῆρο ποῦ τοῦ ἔβαλε ὁ Θεός; Σ’ αὐτό τό μικρό κομματάκι ποῦ λέγεται χωριό, 100, 200, 500, 1000 ψυχές; Δέν εἶναι ὁ φύλακας αὐτοῦ του χωριοῦ, τῆς ὀρθῆς Πίστως ὁ φύλακας;

Γι’ αὐτό, προσέξατε τό, ἐπειδή οἱ μέν ποιμένες μεταβάλλονται σέ λύκους, ὅπως λέει ὁ Κύριος καί οἱ φρουροί σέ προδότας, καθώς λέει ὁ Κύριος. Γι’ αὐτό ἄς προσέξουμε πάρα πολύ.

Τά πράγματα εἶναι μακροπρόθεσμα. Ὁ Οἰκουμενισμός εἶναι μέγας-μέγας κίνδυνος. Ὁ τελευταῖος κίνδυνος. Δέν ὑπάρχει πιό μεγάλος. Ὅπως σᾶς εἶπα, πού λέει ὁ π. Ἰουστίνος Πόποβιτς ὅτι εἶναι ἡ παναίρεσις ὁ Οἰκουμενισμός.

Πρέπει νά προσέξομε πολύ. Μήν πεῖτε, ‘καλά δέν εἶναι;’ Ξέρετε τί ἐπιχειρήματα θά χρησιμοποιηθοῦν; Τί «λογικά« ἐντός εἰσαγωγικῶν καί «ὡραία» ἐπιχειρήματα ὑπέρ τῆς ἑνώσεως τῶν ἐκκλησιῶν; Γιατί νά μήν θέλομε εἰρήνην; Γιατί νά μήν εἴμεθα ἡνωμένοι; Γιατί, ποῦ ὅλα αὐτά εἶναι τόσο ὡραία; Ὁ Θεός δέν θέλει νά εἴμεθα ἡνωμένοι;

Προσέξτε. Εἶναι καί ἡ «εἰρήνη» τῶν ληστῶν, εἶναι καί ἡ «εἰρήνη» τῶν δαιμόνων. Δέν εἶναι ἡ εἰρήνη τοῦ Θεοῦ καί δέν εἶναι ἡ ἑνότητα τοῦ Θεοῦ.

Πρέπει λοιπόν νά σταθοῦμε ὄρθιοι καί ἀκέραιοι στήν Πίστη μας καί πρέπει νά καταλάβομε ὅτι ἡ Ἐκκλησία εἶναι Μία ὅπως ἀκριβῶς τήν ὅρισαν αἵ Σύνοδοι καί καταχωρήθηκε μέσα στό Σύμβολο τῆς Πίστεως.

Πιστεύω εἰς ΜΙΑΝ Ἐκκλησίαν..

Ἀπομαγνητοφώνηση Φαίη γιά τό ΑΒΕΡΩΦ.
ΠΗΓΗ

Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2018

Όταν πρόκειται για την πίστη να μην σιωπούμε!


Όσιος Θεόδωρος Στουδίτης – Επιστολή 81 στον λογοθέτη Παντολέοντα.

«… Καθόσον είναι εντολή του Κυρίου να μη σιωπάμε όταν κινδυνεύει η πίστη.

Γιατί λέγει να μιλάς και να μη σωπαίνεις και• «Εάν υποχωρεί, δεν ευαρεστείται η ψυχή μου σ’ αυτόν» και• «Εάν αυτοί σιωπήσουν, θα φωνάξουν δυνατά οι πέτρες».

Ώστε, όταν πρόκειται για την πίστη, δεν μπορούμε να πούμε. Εγώ ποιός είμαι; Είμαι ιερέας; Όχι. Άρχοντας; Ούτε. Στρατιώτης; Από πού; Γεωργός; Ούτε και αυτό. Είμαι φτωχός, εξασφαλίζοντας μόνο την καθημερινή μου τροφή. Δεν έχω λόγο, ούτε ενδιαφέρον για το θέμα αυτό.

Αλλοίμονο! Οι πέτρες θα κράξουν, και συ μένεις σιωπηλός και αδιάφορος;

Η αναίσθητη φύση υπάκουσε στον Θεό, και συ μένεις αδιάφορος;

Αυτό που δεν έχει ψυχή ούτε λογοδοτεί στο δικαστήριο, φοβούμενο κατά κάποιον τρόπο την εντολή, βροντοφωνάζει, και συ που πρόκειται να λογοδοτήσεις στον Θεό τον καιρό της κρίσεως ακόμα και για μια λέξη ανωφελή, έστω και αν είσαι ζητιάνος, λες απερίσκεπτα, Τί με νοιάζει γι’ αυτό;

«Αυτά», δεσπότη μου, λέγει ο Παύλος, «τα εφάρμοσα στον εαυτό μου και στον Απολλώ για χάρη σας, για να διδαχθείτε με το παράδειγμά μας, να μη φρονείτε περισσότερο από ό,τι είναι γραμμένο».

Ώστε ακόμα και ο φτωχός την ήμερα της κρίσεως δεν θα έχει καμμιά δικαιολογία, αν τώρα δεν μιλά, γιατί θα κριθεί και μόνο γι’ αυτό.

Και φυσικά δεν θα εξαιρεθεί κανένας από αυτούς που βρίσκονται ψηλά, ούτε και αυτός που φορά το στέμμα. Και η καταδίκη τους θα είναι η ανώτερη που υπάρχει. Γιατί λέγει, «Οι δυνατοί θα δικαστούν αυστηρότερα», και, «Καταδίκη φρικτή θα επιβληθεί στους άρχοντες».

Να μιλάς λοιπόν, κύριέ μου, να μιλάς. Γι’ αυτό και εγώ ο ταλαίπωρος, επειδή φοβάμαι το δικαστήριο, μιλώ…. «

Να μιλάς μέχρι τα θεοήχητα αυτιά του ευσεβούς βασιλιά, γιατί είσαι ένας από αυτούς που υπερέχουν.

(Θεοδωρου Στουδιτη, εκδ. ΕΠΕ Φιλοκαλια τομος 18Γ σελ. 77)

Αποτέλεσμα εικόνας για Όσιος Θεόδωρος Στουδίτης


ΠΗΓΗ

ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΠΕΡΙ ΑΛΛΑ ΤΥΡΒΑΖΟΥΝ! ΕΝΑ ΦΡΟΥΡΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΝΕΙ ΑΠΟΡΘΗΤΟ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΜΑΧΗ ΜΕ ΤΙΣ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΛΑΒΑΝ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ! Η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΘΕΟΛΟΓΩΝ (ΠΕΘ).


1. ΕΠΕΙΓΟΝ: Ο ΠΡOΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΠΕΘ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΗΡΑΚΛΗΣ ΡΕΡΑΚΗΣ ΑΠΑΝΤA ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

——-
2. ΣΥΝΤΟΜΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΘ
Προφανής ο εκνευρισμός της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας στη σημερινή Ανακοίνωση γύρω από το ζήτημα του μαθήματος των Θρησκευτικών. Δεν είναι η πρώτη φορά που η ΠΕΘ καλεί τους εκπαιδευτικούς Θεολόγους και Δασκάλους να μην εφαρμόσουν τα νέα Προγράμματα Σπουδών.

http://thriskeftika.blogspot.com/2018/10/blog-post_46.html#more


090634b9b49e9b3e4c9bc943
ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΟΙ ΑΘΕΟΙ

3. Πειθαρχικές διώξεις σε όσους εκπαιδευτικούς δεν εφαρμόσουν τα προγράμματα για τα Θρησκευτικά

«Πόλεμος» Γαβρόγλου-θεολόγων ακόμα και με πειθαρχικές διώξεις για τα Θρησκευτικά
«Πόλεμος» ξέσπασε μεταξύ του υπουργείου Παιδείας και των Θεολόγων για το νέο μάθημα των Θρησκευτικών με τον υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου να απειλεί τους εκπαιδευτικούς που ζητούν από τους Θεολόγους να μην διδάσκουν το μάθημα, με πειθαρχικές διώξεις.

Συγκεκριμένα οι πειθαρχικές διώξεις θα ασκηθούν στους εκπαιδευτικούς που θα διαπιστωθεί ότι δεν εφαρμόζουν τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών του υπουργείου Παιδείας στο μάθημα των Θρησκευτικών.

Ο νέος γενικός γραμματέας του υπουργείου Ηλίας Γεωργαντάς, με αφορμή έγγραφα της Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων που στάλθηκαν στα σχολεία, ζητά από τους 13 Περιφερειακούς Διευθυντές να διασφαλιστεί η απαρέγκλιτη τήρηση του προβλεπόμενου αναλυτικού προγράμματος καθώς και να διερευνηθούν τυχόν πειθαρχικές ευθύνες για τη μη τήρησή του σε μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Το υπουργείο Παιδείας, με ανακοίνωση που εξέδωσε τονίζει πως: «Η ΠΕΘ απέστειλε σύνολο ενδικοφανών εγγράφων καθώς και ανακοίνωσή της προς τους Διευθυντές σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ζητώντας τους να τα διαβιβάσουν στους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν το μάθημα των Θρησκευτικών. Με αυτή την ενέργεια προτρέπει τους εκπαιδευτικούς να μην διδάσκουν το μάθημα των Θρησκευτικών σύμφωνα με το νόμιμο πρόγραμμα σπουδών».

Το υπουργείο Παιδείας χαρακτηρίζει παράνομη την ενέργεια αυτή της Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων και προειδοποιεί ότι: Δεν πρόκειται να ανεχθεί παράνομες ενέργειες που επισείουν πειθαρχικές ευθύνες.Δεν θα επιτρέψει σε κανέναν να διαταράξει την εκπαιδευτική λειτουργία των σχολικών μονάδων και πολύ περισσότερο να ασκείται μία τέτοια απαράδεκτη πρακτική από την ΠΕΘ σε βάρος των εκπαιδευτικών.

Ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου, σχολιάζοντας την κίνηση της ΠΕΘ δήλωσε: «Στη δημοκρατία μας υπάρχουν κανόνες και νόμοι. Κανείς δεν είναι υπεράνω των νόμων. Στον ευαίσθητο χώρο την εκπαίδευσης πολύ περισσότερο δεν δικαιολογούνται αυθαιρεσίες και παρανομίες σε βάρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας, δηλαδή σε βάρος των μαθητών. Η εκπαίδευση είναι ευθύνη της Πολιτείας και αυτή καθορίζει όλα όσα αφορούν την εκπαιδευτική διαδικασία. Τέτοιες ενέργειες αποτελούν αναχρονιστικές, σκοταδιστικές και παράνομες προτροπές και δεν έχουν καμία απολύτως πιθανότητα να τύχουν αποδοχής από την εκπαιδευτική κοινότητα. Οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν το μάθημα των Θρησκευτικών όπως έχουν αποδείξει θα συνεχίσουν να επιτελούν το καθήκον τους, αρνούμενοι και αυτή τη φορά να ακολουθήσουν τις απαράδεκτες προτροπές να παρανομήσουν».
4. Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΈΝΩΣΗΣ ΘΕΟΛΟΓΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

Η επιστολή της Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων και το έγγραφο προς τους εκπαιδευτικούς, που προκάλεσε την αντίδραση του υπουργείου Παιδείας, έχει ως εξής:
«Προτάσεις της ΠΕΘ προς τα μέλη της για τη διδασκαλία των Θρησκευτικών
Αθήνα, 25 Σεπτεμβρίου 2018
Αριθμ. Πρωτ. 110
Αγαπητοί Συνάδελφοι και Συναδέλφισσες.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων εύχεται σε όλους σας καλή και ευλογημένη σχολική χρονιά!

Η νέα σχολική χρονιά, ωστόσο, ξεκινά με προβλήματα που δημιουργεί η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας στους/στις μαθητές/τριες, στους γονείς τους, στον θεολογικό και εκκλησιαστικό κόσμο με την ασκούμενη πολιτική της στο θέμα του μαθήματος των Θρησκευτικών. Συγκεκριμένα ο Υπουργός Παιδείας κ. Κωνσταντίνος Γαβρόγλουπροσπαθεί με κάθε τρόπο να επιβάλει την εφαρμογή στα σχολεία των νέων πολυθρησκειακών Προγραμμάτων Σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών που εισήγαγε ο προκάτοχός του κ. Νικόλαος Φίλης, αγνοώντας την καθολική αντίδραση προς αυτά τα Προγράμματα της πλειονότητας των γονέων, των Θεολόγων εκπαιδευτικών, των ιερέων, μοναχών/μοναζουσών, Επισκόπων της Εκκλησίας της Ελλάδας.

Προπαντός, όμως, ο κ. Υπουργός αρνείται να εφαρμόσει τις πρόσφατες δικαστικές αποφάσεις 660/2018 και 926/2018 της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ), οι οποίες ακυρώνουν τα προαναφερόμενα Προγράμματα, επειδή αυτά εισήγαγαν στα σχολεία μάθημα Θρησκευτικών αντιορθόδοξο και αντισυνταγματικό και τα οποία, εκτός των άλλων, όπως με έμφαση αναφέρουν οι αποφάσεις του ΣτΕ, οδηγούσε προσηλυτισμό.

Ο Υπουργός Παιδείας οχυρώνεται πίσω από αίολα επιχειρήματα, όπως ότι το ΣτΕ ακύρωσε τα ΦΕΚ του κ. Φίλη και όχι τα δικά του ΦΕΚ. Αξίζει να επισημανθούν τα παρακάτω ως απάντηση σε αυτήν την υπουργική συμπεριφορά:

1. Ο κ. Υπουργός ενώ μέμφεται με σφοδρότητα όσους υπερασπίζονται με νομικά επιχειρήματα αλλά και νομικά αποδεικτικά στοιχεία την ορθόδοξη παιδεία στη χώρα μας αρνείται να εφαρμόσει τις αποφάσεις του ΣτΕ, με το επιχείρημα ότι τα Προγράμματα που εφαρμόζονται το τρέχον διδακτικό έτος έχουν διαφορετικό αριθμό ΦΕΚ. Στον κ. Υπουργό, όμως, έχει σταλεί η συγκριτική μελέτη του Εργαστηρίου Παιδαγωγικής – Χριστιανικής Παιδαγωγικής του Τμήματος Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ, που πραγματοποιήθηκε κατόπιν αιτήματος της Πανελληνίου Ενώσεως Θεολόγων και η οποία αποδεικνύει ερευνητικά και επιστημονικά, με αξιόπιστο και έγκυρο μεθοδολογικό τρόπο, ότι τα Προγράμματα Γαβρόγλου (2017) είναι πανομοιότυπα και ταυτόσημα με τα Προγράμματα του κ. Φίλη(2016)!

2. Ο κ. Υπουργός, υπηρετών την Ελληνική Δημοκρατία και κοινωνία όφειλε και οφείλει να τηρεί το Σύνταγμα της χώρας και να σέβεται τις αποφάσεις της διακριτής δικαστικής εξουσίας, που στηρίζει και προστατεύει τη συνταγματικότητα. Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας(7/2010, ΝΟΜΙΚΟ ΒΗΜΑ 2010, σελ. 513), η Διοίκηση μετά την έκδοση δικαστικής απόφασης, έχει υποχρέωση, να συμμορφωθεί με το περιεχόμενο αυτής και«όχι μόνο να θεωρήσει ως ανύπαρκτες τις ακυρωθείσες με την απόφαση αυτή διοικητικές πράξεις αλλά και με θετικές ενέργειές της να χωρίσει(προβεί) στην αναμόρφωση της δημιουργηθείσας, βάσει των έν λόγω πράξεων, καταστάσεως, ώστε να επανέλθουν τα πράγματα στην θέση που θα βρίσκονταν, αν οι πράξεις αυτές δεν είχαν εκδοθεί».

Άλλωστε και στο άρθρο 50 παρ. 4 του Π.Δ. για το ΣτΕ (18/1989), ορίζεται ότι: «Η διοίκηση έχει υποχρέωση να συμμορφώνεται προς τις δικαστικές αποφάσεις. Η παράβαση της υποχρέωσης αυτής γεννά ευθύνη για κάθε αρμόδιο όργανο». «Ο παραβάτης εκτός από την δίωξη κατά το άρθρο 259 του Ποινικού Κώδικα (παράβαση καθήκοντος) υπέχει και προσωπική ευθύνη για αποζημίωση».

Σύμφωνα με έγκριτους νομικούς, εφόσον στις δύο πρόσφατες αποφάσεις που αφορούν το μάθημα των Θρησκευτικών, το ΣτΕ διέγνωσε ως αντισυνταγματικό τον πολυθρησκειακό χαρακτήρα των Προγραμμάτων, το Υπουργείο Παιδείας υποχρεούται να αποσύρει οποιοδήποτε πολυθρησκειακό Πρόγραμμα και να επαναφέρει το προηγούμενο Πρόγραμμα Σπουδών. Η μη συμμόρφωσή τους συνεπάγεται μηνύσεις και αγωγές για αποζημιώσεις προσωπικά για κάθε υπεύθυνο. Το νομικό πλαίσιο της δημοκρατικής χώρας μας, δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους πολίτες να ζητήσουν αποζημιώσεις και ποινικές διώξεις εκείνων, που καταχρώμενοι την εξουσία τους, τους στερούν βασικά ατομικά δικαιώματα.

Αν δεν υπήρχε αυτή η συνταγματική και νομοθετική πρόβλεψη, θα μπορούσε το κάθε υπουργείο να δημοσιεύει σε νέα ΦΕΚ αενάως την ίδια υπουργική απόφαση, που τυχόν ακυρώνεται από το ΣτΕ, με αποτέλεσμα να καταργείται στην ουσία ο ρόλος του ΣτΕ και να στερούνται οι πολίτες την πρόσβαση στο φυσικό τους δικαστή.

Επιπλέον, επισημαίνεται, ότι και το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων θεωρεί ευθεία παράβαση του άρθρ. 6 της Ευρωπαϊκής Ενώσεως Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (εξασφάλιση δίκαιης δίκης) την μη εφαρμογή δικαστικών αποφάσεων των εθνικών δικαστηρίων από την κρατική διοίκηση και έχει καταδικάσει κατ’ επανάληψη χώρες της Ευρώπης για το δεδομένο αυτό. Οι αποφάσεις του κ. Υπουργού,συνεπώς, προσβάλλονται στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.

3. Επισημαίνουμε ακόμη κάτι πολύ σημαντικό, στο οποίο πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη σημασία,ότι δηλαδή, οι «Φάκελοι του μαθητή» που βασίζονται επάνω στα Προγράμματα Σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών και διανεμήθηκαν στα σχολεία και κατά το τρέχον διδακτικό έτος, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά,είναι πανομοιότυποι, με απλές μόνον διορθώσεις ορθογραφικών λαθών, με τους «Φακέλους» που διανεμήθηκαν στα σχολεία κατά την περυσινή σχολική χρονιά.Οι «Φάκελοι» μάλιστα αυτοί, τυπώθηκαν πέρυσι, με απόφαση του κ. Γαβρόγλουτον Μάϊο του 2017, πριν ακόμη ο κ. Γαβρόγλου αλλάξει και μετονομάσει τα ΦΕΚ του Φίλη σε ΦΕΚ Γαβρόγλου. Τυπώθηκαν, συνεπώς, και βασίστηκαν κυριολεκτικά επάνω στα ΦΕΚ του Φίλη που ήδη ακύρωσε το ΣτΕ με τις προαναφερόμενες αποφάσεις του και, ως εκ τούτου,ήταν και παραμένουν 100% αντισυνταγματικοί.Αντισυνταγματικοί,επομένως, είναι και οι «Φάκελοι» της φετινής χρονιάς καθώς αποτελούν πιστά φωτοαντίγραφα των περυσινών όπως προείπαμε.

Από τα παραπάνω συνάγεται και η απάντηση στο ερώτημα «ποιο μάθημα πρέπει να διδάξουν οι Θεολόγοι για να συντάσσονται με το Σύνταγμα και τους Νόμους».
Ειδικότερα σύμφωνα με έγκριτους νομικούς «Κατά την Ελληνική Νομολογία, με την ακύρωση μίας υπουργικής απόφασης από το ΣτΕ, η τελευταία θεωρείται ως μηδέποτε εκδοθείσα και αναβιώνει αυτοδικαίως η προηγούμενη (ΣτΕ 4690/1983), εν προκειμένω το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του 2003, το οποίο και αυτό παρουσιάζει προβλήματα, αλλά ισχύει μέχρι να εκδοθεί κάποια νεώτερη απόφαση που θα περιλαμβάνει Πρόγραμμα Σπουδών για τα Θρησκευτικά, σύμφωνο με το Σύνταγμα, όπως το ερμήνευσε το αρμόδιο δικαστικό όργανο. Αυτό οφείλουν κατά το νόμο να εφαρμόσουν οι Θεολόγοι για την τρέχουσα σχολική χρονιά και μέχρι το Υπουργείο Παιδείας να συμμορφωθεί με τις δικαστικές αποφάσεις».

Συνεπώς τα επιχειρήματα του κ. Υπουργού καταρρίπτονται και έχουμε την πεποίθηση ότι θα καταπέσουν εκ νέου και νομικά με την εκδίκαση στο ΣτΕ των προσφυγών που έχουν γίνει και κατά των ΦΕΚ του κ. Γαβρόγλου.

Για όλα τα ανωτέρω, α) γονείς μαθητών του ελληνικού σχολείου ήδη ετοιμάζονται να επιστρέψουν στο Υπουργείο και πάλι μαζικά τους «Φακέλους του μαθητή» που πρόσφατα διανεμήθηκαν στα παιδιά τους και β) επίσης γονείς μαθητών διά του πληρεξουσίου δικηγόρου τους κοινοποίησαν εξώδικη επιστολή στην Ένωσή μας, (την οποία συνημμένα σας κοινοποιούμε) και μας πληροφορούν ότι σκοπεύουν, σύμφωνα με τις πρόσφατες ακυρωτικές αποφάσεις του ΣτΕ, να ασκήσουν μηνύσεις σε όλους όσους συμβάλλουν στη διδασκαλία των νέων Προγραμμάτων Σπουδών στα Θρησκευτικά, η ύλη των οποίων ασκεί προσηλυτισμό στα παιδιά τους.

Κατόπιν όλων των παραπάνω σοβαρών εξελίξεων, η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων, έχοντας ήδη εδώ και πολύ καιρό ενημερώσει τον Υπουργό Παιδείας για όλες τις αντισυνταγματικές ενέργειες στον χώρο της θρησκευτικής παιδείας και, χωρίς ποτέ να έχει λάβει απάντηση από αυτόν, είναι υποχρεωμένη να κινηθεί, ώστε να προασπίσει τα καλώς εννοούμενα συμφέροντα των Θεολόγων αλλά και του μαθήματος των Θρησκευτικών. Γι΄ αυτό και απευθύνεται στους Θεολόγους εκπαιδευτικούςπ ου είναι μέλη της και τους επισημαίνει τις δυνατότητες που έχουν να προστατευτούν από τυχόν δυσάρεστες καταστάσεις και συνέπειες.

Σύμφωνα με έγκριτους νομικούς ο εκπαιδευτικός (θεολόγος ή δάσκαλος του Δημοτικού σχολείου που διδάσκει το μάθημα των Θρησκευτικών), έχει τη δυνατότητα να αρνηθεί να διδάξει το μάθημα των Θρησκευτικών με την υφιστάμενη κατάσταση ακόμη και αν του δοθεί εντολή προς τούτο, διότι τα συγκεκριμένα Προγράμματα και «Φάκελοι μαθήματος» κρίθηκαν αντισυνταγματικά με τις αποφάσεις της Ολομελείας του Συμβουλίου Επικρατείας 660/2018 και 926/2018.Η άρνησή του αυτή δεν επισύρει καμία δυσμενή συνέπεια σε βάρος του ούτε πειθαρχική, ούτε και ποινική. Αρκεί να αναφέρει, ότι αρνείται να διδάξει κάτι «προδήλως αντισυνταγματικό», ως κυριαρχικώς και αμετακλήτως έχουν αποφανθεί οι προαναφερόμενες αποφάσεις της Ολομελείας του ΣτΕ, οι οποίες, πέραν της προδήλου αντισυνταγματικότητας της πολυθρησκευτικής ύλης, επισημαίνουν περαιτέρω και την δια της διδασκαλίας αυτού διάπραξη της αξιοποίνου πράξεως του προσηλυτισμού και μάλιστα ομαδικώς και υπό συνθήκες ιδιαιτέρως επιβαρυντικής περιστάσεως.

Με βάση τα παραπάνω, η διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών στα σχολεία μπορεί να διεξάγεται νόμιμα και συνταγματικά από τους διδάσκοντες μόνον με την ύλη του προηγούμενου Προγράμματος και των βιβλίων του (2003-2006).

Η αναλυτική επιστημονική και νομική τεκμηρίωση όλων των παραπάνω θέσεων παρουσιάζεται και αποδεικνύεται και από τα επισυναπτόμενα κείμενα.

Η ΠΕΘ νομικά αλλά και με κάθε άλλο πρόσφορο μέσον θα στηρίξει αποτελεσματικά τους Συναδέλφους/Συναδέλφισσες, αν και όποτε χρειαστεί, ώστε απερίσπαστοι/ες να επιτελούν το ζωτικής σημασίας για την ελληνική νεολαία, έργο τους.

Με αυτές τις σκέψεις ευχόμαστε σε όλους σας καλή δύναμη στο θεάρεστο έργο σας!

Με τιμή
Για το ΔΣ της ΠΕΘ
Ο Πρόεδρος
Ηρακλής Ρεράκης, Καθηγητής Θεολογικής Σχολής ΑΠΘ
O Γ. Γραμματέας
Παναγιώτης Τσαγκάρης , Υπ. Δρ. Θεολογίας»


ΠΗΓΗ

Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2018

Η ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΙΛΟΧΙΑΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΠΛΕΞΙΔΑ ΠΟΥ ΕΣΩΣΕ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑΙΑ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟΥ ΣΤΟ ΣΑΡΑΝΤΑΠΟΡΟ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ


Η ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΙΛΟΧΙΑΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΠΛΕΞΙΔΑ ΠΟΥ ΕΣΩΣΕ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑΙΑ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟΥ ΣΤΟ ΣΑΡΑΝΤΑΠΟΡΟ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ , ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΕ "ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ " ΣΤΟ ΕΡΤ-1 ΣΤΙΣ 30/9/2018 - Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΠΕ ΝΑ ΚΗΡΤΥΤΤΕΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΥΝΑΜΩΣΕΙ Η ΠΙΣΤΗ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ , ΓΙΑ ΤΑ ΕΣΧΑΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ - ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ , Η ΖΩΣΑ ΠΙΣΤΗ.....

Αποτέλεσμα εικόνας για ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΠΛΕΞΙΔΑ στην ερτ

Η ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΙΛΟΧΙΑΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΠΛΕΞΙΔΑ ΠΟΥ ΣΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΜΑΣ , ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑΙΑ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟΥ ΣΤΟ ΣΑΡΑΝΤΑΠΟΡΟ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ ΣΤΙΣ 19 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΤΟΥ 2017 , ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΝ ΤΡΑΓΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟ 4 ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ , ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗ ΘΩΜΑ ΑΔΑΜΟΥ , ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΧΑΓΟΥ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΧΑΤΖΗ , ΤΟΥ ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ ΓΟΥΛΑ , ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΟΣΤΡΑΤΗΓΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΤΖΑΝΙΔΑΚΗ .

Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ ΤΗΣ ΕΙΠΕ ΝΑ ΚΗΡΥΤΤΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ , ΓΙΑ ΝΑ ΔΥΝΑΜΩΣΕΙ Η ΠΙΣΤΗ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ , ΓΙΑ ΤΑ ΕΣΧΑΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ....

Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2018

Όταν παύσουν οι ιερείς να ζουν ως άγγελοι Κυρίου Παντοκράτωρος και ζουν ως άνθρωποι, τότε οι άνθρωποι θα ζουν ως κτήνη (Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός)


Μέσα στη διεφθαρμένη κοινωνία, χριστιανό ζητώ! Δεν βρίσκω! Πάω και στην εκκλησία για να βρω έναν άγιο μεταξύ των ιερέων και αρχιερέων και δεν βρίσκω τίποτε. Αντιθέτως βρίσκω…

Ηλίας Μηνιάτης

Θέλω νὰ διαβάσετε μιὰ ὁμιλία τοῦ Ηλία Μηνιάτη, τὴν πρώτην (Α) Κυριακὴ τῶν Νηστειῶν.Πώωω, τί λέγει ἐκεῖ πέρα! Κι αὐτὸς λυπημένος πολὺ γιὰ τὴν ἀθλίαν κατάστασιν τῆς ᾿Εκκλησίας τοῦ γένους μας, παίρνει καὶ κόσκινο καὶ κοσκινίζει.
Θὰ μιμηθῶ, λέει, τὸν Διογένη! ῞Οπως ὁ Διογένης, μέσ᾿ στὸ μεσημέρι πῆρε φανάρι καὶ γύριζε στοὺς δρόμους τῆς ᾿Αθήνας καὶ ἔψαχνε·

—Τί ζητᾷς; Τί ἔχασες; Τί θέλεις μὲ τὸ φανάρι; τὸν ρωτοῦσαν, ὁ ἥλιος φωτίζει τὴ γῆ…

—῎Ανθρωπον ζητῶ!… ῎Ω, πόσο ὡραῖος εἶνε ὁ ἄνθρωπος, ὅταν ἄνθρωπος εἶνε…

—῎Ανθρωπο ζητῶ!… ῎Ελεγε μεγάλο λόγο, φιλοσοφικό.

—Μέσ᾿ στὴν κοινωνία, τὴ διεφθαρμένη κοινωνία, λέει ὁ Μηνιάτης, ἐγω ὡς ὁ Διογένης δὲ᾿ θὰ κρατήσω φανάρι… ῎Εχω ἄλλο φανάρι· καὶ τὸ φανάρι μου εἶνε τὸ Εὐαγγέλιο. Παίρνω λοιπὸν τὸ Εὐαγγέλιο καὶ κατεβαίνω μέσ᾿ στὴν κοινωνία… Καὶ πηγαίνω στὰ σπίτια, καὶ δὲ᾿ βλέπω καὶ ἴχνος εὐσεβείας. Πηγαίνω στὰ σχολεῖα, καὶ δὲ᾿ βλέπω ἐκεῖ φλογεροὺς διδασκάλους. Πηγαίνω εἰς τὰ δικαστήρια, καὶ βλέπω ἐκεῖ ψευδομάρτυρας —ὁ ἕνας τοῦ ἄλλου—. Πηγαίνω εἰς τὴν ἀγορά καὶ βλέπω, ὅτι κλέβει ὁ ἕνας τὸν ἄλλο. Καὶ πηγαίνω παντοῦ… Πηγαίνω και στὰ σπίτια τὰ μεγάλα, τὰ πλούσια, καὶ ἴχνος εὐσεβείας δὲν ὑπάρχει· Πάω στὶς καλύβες, κ᾿ ἐκεῖ δὲ᾿ βλέπω τίποτα… ῎Ω, ποῦ νὰ βρῶ Χριστιανό; Χριστιανὸ ζητῶ!… Χριστιανὸ ζητῶ!…

Τέλος, λέει, θὰ πάω κάπου, ποὺ θέλω νὰ ἐλπίζω, ὅτι θὰ βρῶ Χριστιανούς… Καὶ τολμάει, λοιπόν, ὁ Μηνιάτης καὶ προχωράει… Καὶ προχωράει καὶ προχωράει… γιὰ νὰ πάει στὴν ἐκκλησία. ῍Ας πάω, λέει στὸ κήρυγμά του, στὴν ἐκκλησία…για νὰ βρῶ ἕναν ἅγιο.

Μπαίνω μέσα στὴν ἐκκλησία καὶ ψάχνω μεταξὺ τῶν ἱερέων καὶ ἀρχιερέων νὰ βρῶ ἕναν ἅγιο, ἕναν θαυματουργό, ἕναν πατέρα τῆς ᾿Εκκλησίας… Τίποτε ἀπ᾿ αὐτά δὲν ὑπάρχει…Ἀκούστε τί λέγει· – Εὐτυχῶς δὲ᾿ ζεῖ σήμερα· θὰ τὸν καθαιροῦσαν οι ἁγιοι ἀρχιερεῖς!… Προσπαθῶ νὰ βρῶ ἕναν ἅγιον, ἕναν ἀσκητήν, ἕναν διδάσκαλο, ἕναν φωστῆρα τῆς ᾿Εκκλησίας καὶ δὲν βρίσκω! Ἀντιθέτως βλέπω στὴν ἐκκλησία ἔπαρσιν ἑωσφόρου, ὑπερηφάνειαν ἑωσφόρου. Βλέπω στὴν φυλαργυρία, ᾿Ιοῦδες καὶ Ἰουδαίους… Βλέπω εἰς τὴν ἀμάθειαν, ζῷα… Βλέπω εἰς τὴν πονηρίαν δαίμονες… Καυστικωτάτη γλῶσσα χρησιμοποιεῖ ὁ Ἡλ. Μηνιάτης…

Θυμοῦμαι, μιὰ μέρα εἶχα δημοσιεύσει στοὺς «Τρεῖς ῾Ιεράρχες» αὐτὸ τὸν λόγο. Καὶ ἕνας ἀρχιφύλακας μὲ συνάντησε στὸ δρόμο καὶ μὲ εἶπε: Μὲ σκανδάλισες στὴν ἀρχή, Νὰ γράφῃς τέτοια λόγια, γιὰ τοὺς ἀρχιερεῖς καὶ τοὺς ἱερεῖς. ᾿Αλλὰ μετά ποὺ διάβασα τὸν Μηνιάτη ἄλλαξα γνώμη.

Αὐτὸς εἶνε ὁ ἔλεγχος ποὺ κάνω… ᾿Απέθανε νεαρός, σὲ ἡλικία 45 ἐτῶν ὁ Ἡλίας Μηνιάτης, τὸ φωτεινὸ αὐτὸ ἄστρο, ἡ δόξα τῆς Κεφαλονιᾶς καὶ τῆς ῾Ελλάδος, ὡς ἐπίσκοπος Αἰγιαλείας. ᾿Απέθανε τὸ 1714.

—Σᾶς παρακαλῶ πολύ… Μνήμη ἔχετε… Θυμᾶστε τὸ ἔτος αὐτὸ – τί σημασία ἔχει γιὰ ᾿μᾶς; ῍Αν δὲν τὸ πῆτε, θὰ κατεβῶ ἀπ᾿ τὸν ἄμβωνα καὶ θὰ σταματήσω τὸ κήρυγμα. ῍Αν μοῦ τὸ πῆτε, θὰ συνεχίσω. Μπρὸς μπρός… Κουράγιο κουράγιο!…

— Γεννηθηκε ὁ ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός! —Μπράβο μπράβο μπράβο… Εὐτυχῶς, μοῦ τὸ εἴπατε…

Βλέπεις λοιπόν, τὴ σοφία τοῦ Θεοῦ; Τὴν ὥρα ποὺ ἔσβηνε τὸ ἕνα ἄστρο, νέο ἄστρο ἀνέτειλε στὸν κόσμο. Μὴ ἀπελπίζεσθε!… Σβήνουν τὰ ἄστρα… Νέα ἄστρα θ᾿ ἀνατείλουν!… Πίστις μας εἶνε αὐτή, ἀκράδαντος στὸ Θεό…
῾Ο Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλὸς ἔκανε ἔρευνα καὶ τί εἶπε; Πὼωω πώ… Σκληρότερα λόγια ἀπὸ τὸν ᾿Ηλία τὸ Μηνιάτη. Τί εἶπε;

Ἦτανε κάποτε ἐποχή, ποὺ οἱ ἱερεῖς τοῦ ῾Υψίστου φαινότανε σὰν ἄγγελοι… «῎Αγγελοι Κυρίου Παντοκράτορος…». ᾿Αλλὰ δυστυχῶς διεφθάρησαν ἀπὸ τὴ φιλοδοξία, ἀπὸ τὴ φιλαργυρία, ἀπὸ τὴ φιληδονία, ἀπὸ τὰ ἀνθρώπινα πάθη, -λέγει προφητεία, προφητεύει-

– Κάποτε, λέει, οἱ ἱερεῖς ζούσανε ὡς ἄγγελοι, κ᾿ οἱ ἄνθρωποι ζούσανε ὡς ἄνθρωποι. ῞Οταν αὐτοὶ παύσουν νὰ ζοῦν ὡς ἄγγελοι, καὶ νὰ ζοῦνε ὡς ἄνθρωποι, τότε οἱ λαϊκοὶ θὰ ζοῦν ὡς κτήνη!… Αὐτὰ εἶπε… ῎Επαυσαν τὰ αἰώνια πρότυπα τῆς ἀρετῆς.

Νά ᾿ρθουμε στὰ χρόνια μας; Θὰ ἤτανε πολὺ σκληρό. ῎Επρεπε νὰ εἶνε στὴ θέσι μου ἕνας ᾿Ηλίας Μηνιάτης, ἢ ἕνας Κοσμᾶς Αἰτωλός, ἢ μιὰ μεγάλη προσωπικότητα νὰ κάνῃ τὸν ἔλεγχο τῆς σημερινῆς κοινωνίας, που εἶναι χειρότερη. Τί νὰ εἴπωμεν; ῞Ο,τι καὶ νὰ εἴπωμε, εἶνε κατώτερο τῆς πραγματικότητος….

Ἀποσπασμα ὁμιλίας μὲ θέμα· ΟΙ ΨΕΥΤΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ
τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου. Ἐγινε στην Αθήνα στις 15.1.1989

augoustinos-kantiotis.gr/

ΠΗΓΗ

Συμβουλές από έναν Άγιο σε μελλοντικό Πατριάρχη.


Συμβουλές από έναν Άγιο σε μελλοντικό Πατριάρχη

Πορφυρίτης

Είναι διαρκής η επιστράτευση των «ημετέρων», για να αποδείξουν την ορθοδοξότητα του Οικουμενικού μας Πατριάρχη. Η προσπάθειά τους βέβαια αυτή, που κύριο στόχο έχει την καλλιέργεια του λαϊκού οικουμενισμού, έχει πετύχει το σκοπό της εν μέρει, διότι βρίσκει το κατάλληλο έδαφος στις αδιάφορες λαϊκές συνειδήσεις. Για τους υπολοίπους, τους συνειδητά Ορθοδόξους, η προσπάθεια αυτή μοιάζει τραγελαφική: ενώ βλέπουν καθαρά το σκότος, που τους επιβάλλεται «άνωθεν», οι επιστρατευμένοι τους λένε : «αυτό δεν είναι σκότος, αλλά φως»! Είναι για γέλια, αδελφοί μου, ή για κλάμματα;

Εσχάτως, δημοσιοποιήθηκε η αλληλογραφία του Πατριάρχη μας, όταν ήταν νεανίας, με τον άγιο Αμφιλόχιο Μακρή. Σκοπός ο ίδιος: η ενίσχυση της ορθόδοξης πλευράς του «εκλεκτού» μας Πατριάρχη. Όσο, όμως, και να επιχειρείται η ορθοδοξοποίησή του, αυτό είναι αδύνατο, διότι τα γεγονότα βοούν και κραυγάζουν.

«...ζητώ, να ανακαλύπτω εντός της χριστιανικής νεολαίας πρόσωπα με χριστιανικά αισθήματα, διά να στολισθή η Εκκλησία του Χριστού και επανέλθη εις την πρώτην της δόξαν, διά να φωτίζη και οδηγή τους βαδίζοντας την αγίαν ταύτην οδόν, που εβάδισαν Απόστολοι, Μάρτυρες και Ιεράρχαι. Η εποχή είναι τοιαύτη, που σπανίζουν οι νέοι εκείνοι, που με συγκίνηση και αγάπη βλέπουν αυτήν την οδόν της αρετής, που εβάδισαν οι Πατέρες μας»[1].

Είναι ηλίου φαεινότερον ότι τελικά ο νεανίας τότε Δημήτριος, δεν ταύτισε, δεν ευθυγράμμισε την πορεία της μεταγενέστερης ζωής του με αυτήν την αγνή επιθυμία και θείο πόθο του αγίου Αμφιλοχίου. Τουναντίον, ως Πατριάρχης, τάραξε, δίχασε και συνεχίζει να ταράζει και να διχάζει όλον τον Ορθόδοξο κόσμο. Έχει χυθεί πολύ μελάνι για τα πεπραγμένα του Πατριάρχη μας. Υπάρχει διακοπή μνημονεύσεως του ονόματός του, όχι μόνο από ολιγάριθμους αλλά επιφανείς κληρικούς της Εκκλησίας μας για λόγους προωθήσεως της παναίρεσης του Οικουμενισμού, αλλά και από το πολυάριθμο Πατριαρχείο της Ρωσίας και την κανονική Ορθόδοξη Εκκλησία της Ουκρανίας. Έχουν γίνει σχετικές ημερίδες. Έχουν υπογραφεί ομολογίες Πίστεως από χιλιάδες πιστούς σε όλον τον Ορθόδοξο κόσμο ενάντια στον Οικουμενισμό και την νέα εκκλησιολογία του, που εισάγει στην Ορθόδοξη Εκκλησία. Ίσως, βέβαια, να θεωρούνται οι πιστοί αυτοί «ποσότητες» αμελητέες από τους κρατούντες, τους «ισχυρούς» του κόσμου τούτου, μέσα τους όμως γνωρίζουν, και το γνωρίζουν καλά, ότι «εποίησαν ουδέν», διότι «Μάρκος ουκ υπέγραψεν»!

Ο «εκλεκτός» Πατριάρχης μας, αντί να μιμηθεί τους αγίους Πατέρες, τους κατηγόρησε ότι έπεσαν θύματα του διαβόλου, διότι απέκοψαν τους αιρετικούς παπικούς από την Εκκλησία, ότι ήταν αφιλάνθρωποι, διότι με τους Ιερούς Κανόνες δεν επιτρέπουν τις συμπροσευχές με τους αιρετικούς, και τόσα άλλα, ων ουκ έστιν αριθμός! Για αγίους Μάρτυρες δεν τολμούμε να κάνουμε λόγο, διότι αυτοί θυσίασαν τη ζωή τους, για να μη δεχτούν την βλάσφημη διδασκαλία του ανιέρου κορανίου, ενώ ο Πατριάρχης παραδέχεται ότι το κοράνιο είναι άγιο και το δωρίζει σε μουσουλμάνους. Το ίδιο έπρατταν και οι άγιοι Απόστολοι, οι οποίοι όλοι θυσιάστηκαν, για να διαδώσουν το Ευαγγέλιο,«πᾶσαν τε ἡμέραν ἐν τῷ ἱερῷ καί κατ’ οἶκον οὐκ ἐπαύοντο διδάσκοντες καί εὐαγγελιζόμενοι Ἰησοῦν τόν Χριστόν». Φυσικά, η διδασκαλία του Πατριάρχη είναι έτερη, διαφορετική από το Ευαγγέλιο, καθώς διδάσκει ότι όλες οι πίστεις οδηγούν στη σωτηρία[2].

«Η Αδελφότης μας είναι στο όνομα του Ηγαπημένου και διά τούτο πρέπει να είναι το θεμέλιον του πνευματικού συγκροτήματός μας, η αγάπη»[3].

Χαρακτηριστικό γνώρισμα του Οικουμενικού μας Πατριάρχη είναι η αγαπολογία και όχι η αγάπη. Η ιστορία έδειξε και δείχνει ότι η ευαγγελική συμβουλή του αγίου Αμφιλοχίου δεν ελήφθη υπ’ όψιν, καθώς συνεχίστηκε η αγαπολογία, που εγκαινίασε ο οικουμενιστής και μασόνος Πατριάρχης Αθηναγόρας, και οδεύει στην τελειοποίησή της. Η διδασκαλία του Ευαγγελίου είναι και πάλι διαφορετική, καθώς η αγάπη συμβαδίζει με την Αλήθεια. Ο Πατριάρχης μας αγαπά όλους τους αιρετικούς, τους οποίους αποκαλεί «αδελφές Εκκλησίες», τους αλλοθρήσκους και τους απίστους, και διώκει μόνον τους Ορθοδόξους (τρανταχτό παράδειγμα ο «αφορισμός» του μακαριστού ομολογητού και αντιοικουμενιστού Θεολόγου Νικολάου Σωτηροπούλου). Ενώ διαλέγεται με τους πάντες, δεν διαλέγεται με τους Ορθοδόξους. Πολλοί Πατέρες και Θεολόγοι ζήτησαν διάλογο μαζί του, αλλά ματαίως, και όπως φάνηκε στην ψευδοσύνοδο της Κρήτης, η διαφορετική άποψη (από τους Ορθοδόξους) απαγορεύεται!

Ο νεαρός τότε Δημήτριος παρουσιάζεται ως έχων «καρδίαν με φλόγα αγάπης Χριστού»[4], άλλα, όμως, πράττει ο νυν Πατριάρχης Βαρθολομαίος, οι πράξεις και οι λόγοι του οποίου είναι ενάντια στον Χριστό!

«Με συγκινεί πολύ ό,τι γράφεις και επιθυμώ κι εγώ μια συνάντηση στο νησί του Ηγαπημένου, για να σε γνωρίσω προσωπικώς, και εκ του πλησίον συζητήσω για όσα σκέπτομαι, για μια ιεραποστολή προς καταρτισμόν πνευματικόν του ορθοδόξου χριστιανικού λαού»[5].

Δυστυχώς, και αυτός ο θείος και ευαγγελικός πόθος για Ιεραποστολή, πήγε στον βρόντο. Ο Πατριάρχης είναι υπεύθυνος για την άμβλυνση του ορθοδόξου κριτηρίου στους Ορθοδόξους, καθώς και για τον εφησυχασμό των αιρετικών στη διατήρηση της πλάνης τους. Η διδασκαλία του προωθεί τον συγκρητιστικό Οικουμενισμό, την παναίρεση, που αυξάνει το πλήθος της κολάσεως!

«...να βαδίζετε τον δρόμον τον αποστολικόν χωρίς προσκόμματα»[6].

Όπως έχουμε ξαναγράψει, ο Πατριάρχης, μεγαλωμένος μέσα σ’ ένα άκρως οικουμενιστικό περιβάλλον, προορισμένος να γίνει αυτός που έγινε, δασκαλεμένος στις σχολές του Βατικανού και αλλαχού, δεν είχε ως σκοπό να ακολουθήσει τον αποστολικό δρόμο. Επομένως, έχοντας την προώθηση των «ισχυρών», δεν συνάντησε προσκόμματα για την πραγματοποίηση του στόχου του. Αντιθέτως, έβαλε και βάζει διαρκώς προσκόμματα στους Ορθοδόξους, που τολμούν και λένε την Αλήθεια του Ευαγγελίου του Χριστού!

«Οι πνεύμονες θα είναι πάντοτε γεροί και υγιείς, όταν θα αναπνέετε ως οξυγόνον τα συγγράμματα και τους βίους των Πατέρων της Ορθοδόξου ημών Εκκλησίας. Με χαρά βλέπω ότι ως θέμα διατριβής σκέπτεσαι να πάρης τον Άγιον Εφραίμ τον Σύρον. Είναι μέγας χριστιανός φιλόσοφος της Ανατολής και δεύτερος, μετά τον Μέγαν Βασίλειον, στύλος του Ορθοδόξου Μοναχισμού της Ανατολής. Η εκλογή σου είναι αρίστη και από μακρυά σε συγχαίρω και την ευλογώ»[7].

Δεν ξέρουμε σε ποια διατριβή (χρονικά) αναφέρεται ο άγιος. Γνωρίζουμε, όμως, ότι θέμα μιας άλλης διατριβής του Πατριάρχη όλης της οικουμένης, που υπέβαλλε στο Γρηγοριανό Πανεπιστήμιο Ρώμης, είχε θέμα : «Περὶ τὴν κωδικοποίησιν τῶν ἱερῶν κανόνων καὶ τῶν κανονικῶν Διατάξεων ἐν τῇ Ὀρθοδόξῳ Ἐκκλησίᾳ». Μία διατριβή, με την οποία καταστρατήγησε όλους τους Ιερούς Κανόνες, που θέσπισαν οι Άγιοι Πατέρες εν Αγίω Πνεύματι, εκτός από αυτούς, που ενίοτε του χρησιμεύουν, για να προβάλλουν τον εαυτό του. Όσο δε, για τον Μοναχισμό, πατάσσει όσους μοναχούς στοιχίζονται με τον Χριστό και όχι μαζί του, και έτσι καταφέρνει να κρατά υποχειρίους κάποιους, που δεν τολμούν να μιλήσουν με παρρησία, για τους δικούς τους λόγους ο καθένας.

«Δυστυχώς σήμερον οι καπνοί των διαφόρων δυσόσμων ευρωπαϊκών αναθυμιάσεων καλύπτουν και εμποδίζουν να γίνη αισθητή η αγία ευωδία, που επί τόσους αιώνας, ανέπεμπε η Παλαιστίνη, η Αίγυπτος, το Λάτρος, ο Όλυμπος της Προύσης, ο Όλυμπος της Θεσσαλίας, το ιερόν όρος Γάνου και Χώρας, η Κρήτη, η Πάτμος, ο Άθως, το Σινά και τόσα άλλα θυσιαστήρια της Εκκλησίας, που τα περισσότερα είναι κατεστραμμένα από εσωτερικούς και εξωτερικούς εχθρούς του Μοναχισμού. Το να γίνη γνωστή η δράσις του Μοναχισμού τόσον εις την Εκκλησίαν, όσο και εις την κοινωνίαν, πρέπει μόνον ορθόδοξοι Θεολογοι, χωρίς προκαταλήψεις και χωρίς επιδράσεις προτεσταντικάς και ορθολογιστικάς, να εντρυφήσουν επί του σπουδαίου θέματος τούτου. Ο σημερινός Μοναχισμός δυστυχώς έχει φύγει από τας γραμμάς και κατευθύνσεις, τας οποίας άλλοτε είχε. Εύχομαι αυτά που γράφω να τα ιδώ πραγματοποιημένα προτού κλείσω τα μάτια μου»[8].

Ο Πατριάρχης μας συγχρωτίσθηκε με αυτές τις δύσοσμες ευρωπαϊκές αναθυμιάσεις και συνετέλεσε στο αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό, που προσδοκούσε ο Άγιος. Αυτή η ρήση του αγίου είναι, θα λέγαμε, μια προειδοποίηση, στον μελλοντικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο, ένα πρόσκομμα, μια ευκαιρία να ανανήψει, να έλθει εις εαυτόν, και, διαβάζοντάς την με κάθε ευκαιρία, να του υπενθυμίζει τα λόγια, τις πνευματικές νουθεσίες ενός Αγίου της Ορθοδοξίας μας, της Μόνης Εκκλησίας, που παράγει, θα λέγαμε, Αγίους.

«Προσπαθήσατε ... να δημιουργηθεί ζωντανός ιεραποστολικός παλμός εις την καρδίαν της Εκκλησίας, που είναι η Θεολογική Σχολή της Χάλκης, διά να κυκλοφορήση το αίμα πιο θερμό στις φλέβες της καινούριας θεολογικής νεότητος, για να εξέλθουν κατόπιν όχι με σκοπόν μόνον να καταλάβουν μια θέσιν Μητροπολίτου ή Καθηγητού, αλλά και με πρόγραμμα διαφωτισμού του λαού μας, ο οποίος δεν γνωρίζει τίποτε εκτός των εξωτερικών εκδηλώσεων, χωρίς να έχη Χριστόν εν τη καρδία του. Ο λαός βαδίζει μές το σκοτάδι. Τώρα προσετέθησαν και τα διδάγματα του υλισμού και των διαφόρων εβραϊκών οργανώσεων και έτσι μια πυκνή ομίχλη σκεπάζει όλους. Και οι χριστιανοί μας ζητούν οδηγούς με φως, για να ημπορέσουν να εξέλθουν εκ του σκότους και της ομίχλης. Το φως θα το λάβετε από την Σχολήν της Χάλκης, τον παλμόν τον ιεραποστολικόν θα τον αποκτήσετε από τον καθαρμόν της ψυχής και της καρδιάς σας και την δύναμιν από τους Πατέρας της Εκκλησίας μας. Και ούτω με τη θεολογικήν δάδα και με την ιεραποστολικήν ράβδον θα εξέλθετε διά την ανεύρεσιν των αποπλανηθέντων προβάτων και την επιστροφήν εντός της πνευματικής των μάνδρας της Ορθοδόξου Εκκλησίας»[9].

Όπως είναι γνωστό εκ του αποτελέσματος και εκ της σύγχρονης εκκλησιαστικής ιστορίας, οι πνευματικές συμβουλές του αγίου Αμφιλοχίου δεν βρήκαν πρόσφορο έδαφος στην καρδιά του νεαρού Δημητρίου, ο οποίος εργάζεται σκληρά - του το αναγνωρίζουμε αυτό – όχι, όμως, για την αγάπη του Χριστού, αλλά για την εξάπλωση της παναιρέσεως του Οικουμενισμού, του τελευταίου προδρόμου του Αντιχρίστου, κατά τον μακαριστό πατέρα Αθανάσιο Μυτιληναίο. Επίσης, εμμέσως, ο άγιος επαναπροσανατολίζει τον σκοπό λειτουργίας της Χάλκης, στην Θεολογική ουσία και αλήθεια, και όχι στο «φαίνεσθαι». Κάποιος είπε ότι, επειδή ακριβώς η Θεολογική Σχολή της Χάλκης δεν εστάθηκε στο ύψος της Ορθόδοξης Θεολογίας, γι’ αυτό επέτρεψε ο Θεός να κλείσει.

Ευχόμαστε, έστω και την «ενδεκάτην» να καταλάβει την λανθασμένη πορεία του και να ακολουθήσει τις συμβουλές του αγίου Αμφιλοχίου, του οποίου εσχάτως έγινε η αγιοκατάταξη από την Σύνοδο του Πατριαρχείου. Πώς είναι δυνατόν να αγιοκατατάσσει αγίους με αντιοικουμενιστικό φρόνημα (και «κολλημένους» στην Παράδοση, όπως λένε και οι πράκτορες του Οικουμενισμού) και ο ίδιος να είναι σφόδρα Οικουμενιστής, δεν είναι δικό μας θέμα να εξετάσουμε. Εμείς, εν κατακλείδι, παρακαλούμε τον Κύριο Ιησού Χριστό στην προσευχή μας, να φωτίσει πρώτα από όλους εμάς, τον κόσμο όλο, και τον «εκλεκτό» μας Πατριάρχη, καίτοι βρίσκεται στη δύση του βίου του, να αλλάξει νου και ν’ αποκτήσει νουν Χριστού και να μην βρεθεί στον τόπο, που ετοίμασε ο Θεός για τον Διάβολο και τους αγγέλους αυτού!

Σύναξη της Υπεραγίας Θεοτόκου της Γοργοεπηκόου.

Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.

Σύναξη της Υπεραγίας Θεοτόκου της Γοργοεπηκόου

Ημερομηνία εορτής: 01/10/2018
Τύπος εορτής: Σταθερή.
Εορτάζει στις 1 Οκτωβρίου εκάστου έτους.
Άγιοι που εορτάζουν: Σύναξη Της Υπεραγίας Θεοτόκου Της Γοργοεπηκόου.

Βιογραφία
Η θαυματουργή εικόνα της Υπεραγίας Θεοτόκου της Γοργοεπηκόου βρίσκεται στην Ιερά Μονή Δοχειαρίου του Αγίου Όρους.

Η γνωστότερη μετά την «Πορταϊτισσα» θαυματουργή εικόνα του Αγίου Όρους είναι αρχαία τοιχογραφία της Παναγίας που βρίσκεται εξωτερικά στον ανατολικό τοίχο της τράπεζας και προς τα δεξιά της εισόδου της. Το 1664 μ.Χ. ο τραπεζάρης Νείλος, που περνούσε τακτικά μπροστά από την εικόνα κρατώντας στο χέρι αναμμένα δαδιά για την υπηρεσία του στην τράπεζα, άκουσε μια φωνή να του λέει τα εξής: «Να μην ξαναπεράσεις από εδώ με δαδιά καπνίζοντας την εικόνα μου». Ο Νείλος δεν έδωσε ιδιαίτερη σημασία στη φωνή, η οποία όμως σύντομα ξανακούστηκε επιτιμώντας τον μοναχό και αφήνοντάς τον τυφλό. Οι αδελφοί άρχισαν να περνούν με πολύ ευλάβεια μπροστά από την εικόνα, της κρέμασαν ακοίμητο καντήλι και διέταξαν το νέο τραπεζάρη να τη θυμιάζει καθημερινά.

Ο τυφλός Νείλος περνούσε όλο τον καιρό του σε ένα στασίδι μπροστά στην εικόνα παρακαλώντας την Παναγία να τον συγχωρέσει και να τον θεραπεύσει, πράγμα το οποίο και έγινε, όταν, για τρίτη πλέον φορά, ακούστηκε φωνή από την εικόνα, που πληροφορούσε τον Νείλο ότι η δέησή του εισακούστηκε και ότι στη δική Της μετά Θεόν προστασία και σκέπη θα έπρεπε στο εξής να καταφεύγουν για κάθε τους ανάγκη οι μοναχοί. Αυτή θα τους ακούει γρήγορα γιατί το όνομά της είναι «Γοργοεπήκοος». Πολύ σύντομα το θαύμα αυτό και η υπόσχεση της Θεοτόκου έγιναν γνωστά σε όλο το Όρος και η εικόνα της αυτή έγινε παναγιορειτικό προσκύνημα.

Ο διάδρομος κλείστηκε και η εικόνα συμπεριλήφθηκε σε παρεκκλήσι που κτίστηκε προς τα δεξιά της. Τα θαύματά της είναι άπειρα και ειδικός «προσμονάριος» ιερομόναχος εξυπηρετεί τις ανάγκες των πολλών προσκυνητών.

Μεγαλυνάριον
Γοργοϋπηκόου τήν θαυμαστήν καί σεπτήν Εἰκόνα, προσκυνήσωμεν ἀδελφοί, θαύματα τελοῦσαν καί βρύουσαν ἰάσεις καί ταύτην μετά πόθου κατασπασώμεθα.

Ἕτερον Μεγαλυνάριον
Ἔχοντες Εἰκόνα Σου τήν σεπτήν, Ἀνύμφευτε Κόρη, ὡς προπύργιον ὀχυρόν, προσφεύγομεν ταύτῃ καιρῶ τῶν τῶν κινδύνων καί ἐπηρείας πάσης ἀπολυτρούμεθα.

Ἕτερον Μεγαλυνάριον
Νῦν καιρός ἀνάγκης ἦλθεν ἡμῖν, νῦν παρέστη χρεία βοηθείας, Κόρη, τῆς Σῆς, λύτρωσαι οὖν πάσης ἀνάγκης καί κινδύνου καί χεῖρα βοηθείας τάχιστα ὄρεξον.

Ἕτερον Μεγαλυνάριον
Ἔχει μέν, Παρθένε, ὁ οὐρανός, σῶμα καί ψυχήν Σου, ἐξαστράπτοντα φαεινῶς, ἔχει δέ μορφήν Σου Μονή Δοχειαρίου, τήν ἐπικαλουμένην Γοργοϋπήκοον.

Ἕτερον Μεγαλυνάριον
Ἆρόν Σου τά ὄμματα, Μαριάμ, καί ἴδε εὐσπλάχνως τούς Εἰκόνι Σου τῆ σεπτῆ παρεστῶτας, Κόρη, καί Σέ παρακαλοῦντας καί πλήρωσον αἰτήσεις τούτων, Πανύμνητε.

Ἕτερον Μεγαλυνάριον
Ἴδοιμι, Παρθένε, ψυχορραγῶν, ἐν καιρῶ θανάτου, τήν Εἰκόνα Σου τήν σεπτήν, παραμυθουμένην καί ἱλαρῶς καί ὄψεις τῶν δαιμόνων ἀποδιώκουσαν.


ΠΗΓΗ