Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

Η συνέχιση της «ομολογιακής» τραγωδίας του π. Θεοδώρου Ζήση


Μάθαμε ἀπὸ πιστούς, ὅτι ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης παρευρέθηκε χθὲς σὲ μία συγκέντρωση στο Λουτράκι Κορινθίας. Ἐκεῖ λοιπόν –ὅπως μᾶς πληροφόρησαν– ὁ π. Θεόδωρος εἶπε στὸ ποίμνιο ποὺ πῆγε ἐκεῖ γιὰ νὰ τὸν ἀκούσει:
Δὲν θὰ μιλήσω ὁ ἴδιος, διότι ὁ γνωστὸς γιὰ τὰ δρώμενά του, καὶ μὴ ἐξαιρετέος, Μητροπολίτης Κορίνθου μὲ ἀπείλησε μὲ κυρώσεις, ἂν τυχὸν μιλήσω.
Ὡς ἐκ τούτου καὶ μὲ αὐτὴν τὴν «δικαιολογία» παρουσίασε ο π. Θεόδωρος τὸν γιό του ὡς ὁμιλητή.


Φυσικὰ εἶναι δικαίωμα τοῦ π. Θεοδώρου νὰ ὁρίσει διαδόχους καὶ νὰ προωθήσει στὴν δημοσιότητα ἄτομα ποὺ αὐτὸς ἐμπιστεύεται ὅτι θὰ συνεχίσουν τὸν ἀντιστρατευόμενο τὴν Πατερικὴ Παράδοση κατηφορικὸ δρόμο ποὺ ἐπέλεξε νὰ ἀκολουθήσει.(Διότι ἀλλιῶς δὲν ἐξηγεῖται ἡ παρουσίαση τοῦ γιοῦ του ὡς ὁμιλητή. Αὐτὸν δηλ. δὲν θὰ τὸν κυνηγοῦσε ὁ Κορίνθου ἂν μιλοῦσε;).

Εἶναι ὅμως τραγικὸ τὸ γεγονός –ὅπως μᾶς μεταφέρθηκε– ὅτι ὁ π. Θεόδωρος ἐμφανίζεται γιὰ μία ἀκόμα φορὰ νὰ ἀρνεῖται τὴν σταυρικὴ Εὐαγγελικὴ ὁδὸ τοῦ μαρτυρίου καὶ ἀκολουθεῖ τὴν ὁδὸ τῆς συγκαταβάσεως καὶ τοῦ ἐμμέσου συμβιβασμοῦ μὲ τὴν Παναίρεση, ἀρκεῖ νὰ μὴν καθαιρεθεῖ. Ἀποποιεῖται τὸν σταυρὸ ποὺ ἐπιφέρει ἡ ὁμολογία ἐν τῷ Χριστῷ, χλευάζοντας ἐμμέσως –πλὴν σαφῶς– τοὺς Μάρτυρες ποὺ δὲν τὸν ἀρνήθηκαν, ἀλλὰ καὶ ὅσους συγχρόνους διώκονται, ἀκολουθοῦντες τὴν διακοπὴ τοῦ Μνημοσύνου τῶν αἱρετικῶν κι ὄχι τὴν μεσοβέζικη μὴ μνημόνευση, ἡ ὁποία συνοδεύεται μὲ ...κοινωνία μὲ τὸν μὴ μνημονευόμενο αἱρετικό!!! Γιὰ φανταστεῖτε τοὺς Ἀποστόλους νὰ ἀρνιοῦνταν νὰ ὁμολογήσουν, ἐπειδὴ τοὺς ἀπειλοῦσε τὸ ἱερατεῖο τῆς ἐποχῆς!

Ἡ πληροφορία, ὅτι ὁ π. Θεόδωρος μίλησε πάλι γιὰ «Οἰκονομία» καὶ«εὐσεβεῖς» ἱερεῖς ποὺ –ὅμως– μνημονεύουν τὸν Κορίνθου καὶ στοὺς ὁποίους οἱ πιστοὶ μποροῦν νὰ ἐναποθέτουν τὴν μυστηριακή-πνευματικὴ καθοδήγησή τους, ἀσφαλῶς καὶ δὲν ἀποτελεῖ πιὰ εἴδηση, ἀλλὰ συνῆθες φαινόμενο τῆς νεο-μετα-πατερικῆς ὁμολογιακῆς στάσης τοῦ π. Θεοδώρου.


Ἂν κάτι δὲν μᾶς μεταδόθηκε σωστά, ὁ π. Θεόδωρος ἂς τὸ διορθώσει καὶ θὰ τὸ δημοσιεύσουμε.